Een liefdesbrief per e-mail: scam of echt? ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel me je email, en je word morgen verrast![]()
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef david. het volgende:
Die ontspoort.
Hij wil szappen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat is dit voor sneu gedoe?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:02 schreef david. het volgende:
[..]
Een liefdesbrief per e-mail: scam of echt? ?
JoeyT234@hotmail.comquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Vertel me je email, en je word morgen verrast![]()
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:05 schreef david. het volgende:
Dit is een ideaal moment voor eenPI, eigenlijk.
.
Hm, sterkte dan maar! Neem een emmer mee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik moet maar eens vroeg onder de wol vandaag, ik ben geen cent meer waard,
Heb het even gehad alles.
Alles doet momenteel zeer in mijn lijf, niets bleef binnen en kan alleen maar huilen
Dat klinkt niet fijn... Beterschap dan maar?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Alles doet momenteel zeer in mijn lijf, niets bleef binnen en kan alleen maar huilen
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:07 schreef david. het volgende:
[..]
Hm, sterkte dan maar! Neem een emmer mee!
Die vond ik dan wel weer grappig.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:09 schreef R_ON het volgende:
Noord, oost, zuid, west, in Polen is het ook niet best.
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef david. het volgende:
Eigenlijk is Belle & Sebastian heel okay. Al zal Q. het met me eens zijn.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:06 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Knoflook, dat zegt hij netquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?
Poederen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef david. het volgende:
Waar blijft die vrouw!
Het is een vrouw! Dus, laat!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:15 schreef david. het volgende:
Waar blijft die vrouw!
Wil je ons iets over je ruige liefdesleven vertellen, David? Of is de honger al gestild voor vandaag?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:10 schreef david. het volgende:
Eigenlijk is Belle & Sebastian heel okay. Al zal Q. het met me eens zijn.
Over mijn liefdesleven spreek ik niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:16 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wil je ons iets over je ruige liefdesleven vertellen, David? Of is de honger al gestild voor vandaag?
Past dat niet beter in SEX?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:16 schreef R_ON het volgende:
[..]
Wil je ons iets over je ruige liefdesleven vertellen, David? Of is de honger al gestild voor vandaag?
En terecht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef david. het volgende:
[..]
Over mijn liefdesleven spreek ik niet.
Toch raar dat ik dat soort basiskennis soms niet blijvend kan onthoudenquote:
Ga even ergens anders bosmongolenquote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef R_ON het volgende:
Wat eten we vandaag?
Toastje JAM
Toastje JAM
Toastje JAM
Toastje JAM
Nou, vertel. Wat is er zo ruig aan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:19 schreef david. het volgende:
[..]
Over mijn liefdesleven spreek ik niet.
Waarom ga je geen politicologie doen? Aan de UVA, Baboon doet het ook!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef david. het volgende:
[..]
Toch raar dat ik dat soort basiskennis soms niet blijvend kan onthouden. Maar dat zal mijn links optimisme zijn.
Ja, haha! vertraging: ca. 8 min.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:23 schreef webspider het volgende:
[..]
Volgens www.vid.nl: 2 files (5 km) >
Ietwat zwakjes
Je zou haar niet afwijzen als ze zich aanbood?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:25 schreef JoeyT het volgende:
Bridget foto's gezien... Niet ranzig genoeg dus saai... Maar ze is zeker wel ok
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:25 schreef david. het volgende:
[..]
Je zou haar niet afwijzen als ze zich aanbood?
Persoonlijk ben ik altijd op tijd. Maar dat zal ik er maar niet bij vertellen voor het geval je dan in de war raakt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:20 schreef david. het volgende:
[..]
Toch raar dat ik dat soort basiskennis soms niet blijvend kan onthouden. Maar dat zal mijn links optimisme zijn.
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:28 schreef david. het volgende:
Speciaal voor jou, R_ON, nog een keer het adres van de hulp:
Heb je haar weer. R_ON, zie nu wat je gedaan hebt!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:28 schreef david. het volgende:
Speciaal voor jou, R_ON, nog een keer het adres van de hulp:
Ik ben een echte vent.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik altijd op tijd. Maar dat zal ik er maar niet bij vertellen voor het geval je dan in de war raakt.
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:30 schreef R_ON het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef david. het volgende:
He bah, SPINVIS op KoninginneNach...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |