Scooter sla ik vandaag over.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik hou het toch maar even bij sixties-muziek.
Duitse techno.
Living reflection of a dreamquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Tangeriiiiiiiiiiiiiiiiiine, Tangerine...
Ik dacht, even wat Led Zeppelin om de monoloog te doorbreken.
En zoveel beter dan Blind Homer Orangequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:41 schreef david. het volgende:Blind Willie Johnson
. Echt een heerlijk raspende stem!
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:44 schreef david. het volgende:
Die ken ik niet.
En zo zien wij dat deze specifieke ondersoort in staat is haar boven- en onderkaak horizontaal onafhankelijk van elkaar te bewegen, zoals bij de meeste primaten nog het geval is. Wat is het toch een wondere wereldquote:
TerugVindPauperquote:
gezelligquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:25 schreef Dickies het volgende:
Ik ga vanavond goedkoop 'uit'. Verzameling eten en bier mee, jointje erbij en aan de maasboulevard. Dat ik dan als enige bier nuttig of wiet rook is slechts een detail
quote:
Indent fouten op de vrijdagmiddag zijn nooit grappig.quote:
best oke?quote:
quote:Pitt gewaarschuwd
20/04/2006 - De ex van Angelina Jolie, Jenny Shimizu, waarschuwt Brad Pitt voor Angelina's lesbische trekjes. Shimizu, die nu een relatie heeft met de biseksuele Rebecca Loos, denkt dat de relatie tussen Jolie en Pitt geen lang leven beschoren is. "Ondanks dat Angelina nu zwanger is van Brad Pitt, zal ze toch weer behoefte zal krijgen aan de liefde van een vrouw."
Shimizu spreekt nog altijd weemoedig over haar relatie met de sexy actrice. Ze zegt dat ze alles aan de kant zette als Angelina belde, om haar waar ook ter wereld op te komen zoeken. Angelina's mond en passionele manier van kussen maakte dat ze steeds naar meer verlangde.
nou eigenlijk word het hier weer gewoon grijsquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:11 schreef Q. het volgende:
Het is veel te lekker weer om de hele dag binnen te zitten.
Ik snap het nut niet helemaal om dezelfde nutteloze boodschap met 3 verschillende klonen te posten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:59 schreef nozem het volgende:
Die klonen worden, met alle respect, inderdaad een beetje vermoeiend.
Een beetje narcistisch ook.
vind klonen sowieso totaal nutteloosquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap het nut niet helemaal om dezelfde nutteloze boodschap met 3 verschillende klonen te posten.
2x het plezierquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind klonen sowieso totaal nutteloos
Het is gehyped, dan valt ie altijd tegen. Ze heeft echt een leuk koppie wel, maar jammer dat ze de rest op heeft laten vullen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:38 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond die reportage van Bridget eigenlijk best tegenvallen.
Dat dus ja. Haar koppie zie je ook met kleren aan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is gehyped, dan valt ie altijd tegen. Ze heeft echt een leuk koppie wel, maar jammer dat ze de rest op heeft laten vullen.
Idd waar kunnen we naakte bridget vinden???quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef david. het volgende:
Hoe ziet iedereen die onzin toch? En waarom heet zoiets een 'reportage'.
Ik vroeg dus of je lekker gegeten hebt?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:48 schreef david. het volgende:
Hoe ziet iedereen die onzin toch? En waarom heet zoiets een 'reportage'.
Die foto was toch vorige week al te zien?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd waar kunnen we naakte bridget vinden???![]()
Ik reageerde op je PI.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ik vroeg dus of je lekker gegeten hebt?
Idd al die gasten die lopen te zeiken, ik snap dat echt niet. Als je haar al gaar vindt dan moet je eens beseffen hoe gaar jezelf eigenlijk bent. Totaal geen kans...quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Desalniettemin zou ik geen nee tegen haar zeggen
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:
Dat vraag ik toch niet. Wil alleen weten waar ik dat kan vindenquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:50 schreef david. het volgende:
[..]
Die foto was toch vorige week al te zien?
Hun eigen vriendin is waarschijnlijk inderdaad geen haar beter, maar die gaat (als het goed is) ook niet in de Playboy staan.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd al die gasten die lopen te zeiken, ik snap dat echt niet. Als je haar al gaar vindt dan moet je eens beseffen hoe gaar jezelf eigenlijk bent. Totaal geen kans...
Waar is de foto dan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hun eigen vriendin is waarschijnlijk inderdaad geen haar beter, maar die gaat (als het goed is) ook niet in de Playboy staan.![]()
Ik denk niet dat FOK! er blij mee is wanneer dat hier zou worden besproken.quote:
Dat was niet de vraag he, David. Nog 1 keertje uitleggen: Heb je lekker gegeten? Sapje erbij? Welke smaak?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:58 schreef david. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat FOK! er blij mee is wanneer dat hier zou worden besproken.
Vertel me je email, en je word morgen verrastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |