Ik had dat net ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Megashares Link Information:
All download slots for this link are currently filled.
Please try again momentarily.
Willen jullie allemaal even stoppen met downloaden alsjeblief
Helaas kan Kuijt nog lopen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gestopt op zijn hoogtepunt, dit is het beste dat ik van Steven Pienaar gezien heb!![]()
Zit nu op 83% en als ik heb, load ik hem wel ff ergens up.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Megashares Link Information:
All download slots for this link are currently filled.
Please try again momentarily.
Willen jullie allemaal even stoppen met downloaden alsjeblief
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil een gifje van Pienaar die kuyt neertrapt
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Suijk het volgende:
Gaan we ons nou ook al verlagen dat we dat soort actie's goedkeuren?
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhariquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil een gifje van Pienaar die kuyt neertrapt
Ik vind het maar logisch, die Kuyt speelt onsportief door dus logisch dat hij hem een trapt verkooptquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..
Niks, hij wou t spel gewoon stil leggen, hij deed het alleen op een beetje onorthodoxe wijzequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..
Kuyt tegen VDV was wel mooi hequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhari![]()
Haha huhuhu huil niet zo, zijn zat mensen in jullie topic met gifjes van F'noorders die Ajacieden neerhalen, en dan heet het "Schop die jood" ofzo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhari![]()
menselijk gezien misschien, zakelijk (en je bent gewoon aan het werk) benadeel je Ajax. F'noord kreeg even vleugels na zijn kaart. Voor hetzelfde geld maken ze 1-1.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het maar logisch, die Kuyt speelt onsportief door dus logisch dat hij hem een trapt verkoopt![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar heb ik die actie goed gekeurd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Kuyt die VdV afzaagt is wel okay he huilie...
Ongetwijfeld heb je dat gedaan. Jammer genoeg zat je toen nog niet op dit forum.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar heb ik die actie goed gekeurd?
Jasza vind het logisch dat Pienaar Kuijt een trap gaf omdat hij onsportief was. Diegene die onsportief was was Boukhari die gewild naar de grond ging en theater maakte.quote:
En dus haal je deze vergelijking erbij? Heb je ECHT geen verstand?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jasza vind het logisch dat Pienaar Kuijt een trap gaf
Ja want Kuyt moet die bal gewoon uitspelen en niet zo nasty doorspelen als Emanuelsson die bal wil uitschietenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jasza vind het logisch dat Pienaar Kuijt een trap gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |