quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:43 schreef VoreG het volgende:
Er zijn torrents aanwezig met de wedstrijd
Ik las ergens een gefrustreerde feijenoorder roepen dat het al 8 (!) seizoenen is. Iemand zei in het vorige AJAX-topic dat het er maar 5 waren.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Badabingea het volgende:
Hoelang heeft Feijenoord al geen champions league gespeeld?
Meer om het feit dat Ajax geen rode kaart kreeg, vanaf de 3-0 heeft het Legioen helemaal niets meer van zich laten horen. Wat moet het een kutavond zijn geweest voor die 1.600 man!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:13 schreef Jasza het volgende:
Het grappigste vond ik nog, Feyenoord kreeg een vrije trap rand 16 hoor die feyenoorders:
HET IS EEN VRIENDJE VAN DE JODEN
Ik heb altijd al een zwak voor Heitinga gehad. goede speler imo.quote:
quote:Talpa Samenvatting AFCA - 010: 3-0
http://d01.megashares.com/?d01=c1e7669d873874e8b2328c920bba835b
waarschijnlijk heb je codecs nodig om de samenvatting te bekijken....
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm
Gestopt op zijn hoogtepunt, dit is het beste dat ik van Steven Pienaar gezien heb!quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:17 schreef Suijk het volgende:
Pienaar 3 duels als schikking.
Die zien we dus ook niet meer spelen in het Ajax shirt.
quote:21/4/2006 - 'Ajax denkt aan Lee Hendrie van Aston Villa'
(Gepost door RvN)
Volgens het lokale Birmingham Mail heeft Ajax geinformeerd naar de beschikbaarheid van de Engelse middenvelder Lee Hendrie. De middenvelder, wiens contract nog een seizoen doorloopt, zou voor een half miljoen pond mogen vertrekken. Dit seizoen verloor de 28-jarige middenvelder een vaste basisplaats. Volgens de krant is Hendrie zeer enthousiast over een mogelijke overstap naar Ajax en de kans om in de Champions League te spelen. Zelf wilde de middenvelder niet reageren op de geruchten, al bevestigde hij dat enkele clubs interesse hebben getoond.
Bekerfinale wel als Ajax doorkomt in de play-offs.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:17 schreef Suijk het volgende:
Pienaar 3 duels als schikking.
Die zien we dus ook niet meer spelen in het Ajax shirt.
Ik ben altijd al voorstander van Heitinga geweest. Hopelijk kruipt ie zo snel mogelijk uit z'n dal en laat ie z'n topniveau weer zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor Heitinga gehad. goede speler imo.![]()
Ik had dat net ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Megashares Link Information:
All download slots for this link are currently filled.
Please try again momentarily.
Willen jullie allemaal even stoppen met downloaden alsjeblief
Helaas kan Kuijt nog lopen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gestopt op zijn hoogtepunt, dit is het beste dat ik van Steven Pienaar gezien heb!![]()
Zit nu op 83% en als ik heb, load ik hem wel ff ergens up.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Megashares Link Information:
All download slots for this link are currently filled.
Please try again momentarily.
Willen jullie allemaal even stoppen met downloaden alsjeblief
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil een gifje van Pienaar die kuyt neertrapt
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Suijk het volgende:
Gaan we ons nou ook al verlagen dat we dat soort actie's goedkeuren?
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhariquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil een gifje van Pienaar die kuyt neertrapt
Ik vind het maar logisch, die Kuyt speelt onsportief door dus logisch dat hij hem een trapt verkooptquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..
Niks, hij wou t spel gewoon stil leggen, hij deed het alleen op een beetje onorthodoxe wijzequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat zijn geen acties voor een Ajacied. Fel mag, maar dit is gewoon je ploeg benadelen ook..
Kuyt tegen VDV was wel mooi hequote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhari![]()
Haha huhuhu huil niet zo, zijn zat mensen in jullie topic met gifjes van F'noorders die Ajacieden neerhalen, en dan heet het "Schop die jood" ofzo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kerel doe normaal man idioot.... Net zoals die kindjes die gister de actie van Pienaar goed keurde omdat Feyenoord door speelde na de acteer actie van Boukhari![]()
menselijk gezien misschien, zakelijk (en je bent gewoon aan het werk) benadeel je Ajax. F'noord kreeg even vleugels na zijn kaart. Voor hetzelfde geld maken ze 1-1.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het maar logisch, die Kuyt speelt onsportief door dus logisch dat hij hem een trapt verkoopt![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar heb ik die actie goed gekeurd?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar Kuyt die VdV afzaagt is wel okay he huilie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |