Er zijn er maar 2 hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef HuHu het volgende:
Lieve modjes en Messenga,
Even over dit topic: heeft iemand ervaring met zoutzuur?.
Zou die op slot kunnen, snel? In ieder geval vóórdat we op de FP een bericht hebben over een vmbo-er die een gat in zichzelf heeft gebrand met zoutzuur omdat hij probeerde de aanslag van een baksteen te verwijderen.
Kusje,
HuHu
Even hier maar, Godlike02..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
Gastslot
Volgens mij zijn zelfs ondertitels copyrighted
Ey grote vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even hier maar, Godlike02..
Men maakt op die download sites bijna altijd die ondertitel zelf, dus eigelijk mag het gewoon.
Heeft het ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Ik weet niet, hoor, maar het gaat nergens meer over![]()
Dat ging het al de hele tijd niet. Over een tijdje is de lol er wel vanaf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Mooie kloonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Schop terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja schopje!
hihi, hoi tijdelijk pub modjequote:
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.quote:
Ik voel het. Ik ga het je vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.
Zeg ijsmeis ga eens vragen achter de schermen wanneer die nou komt.
Beide heren zijn op vakantie, dus ik ben even een tijdelijke mod hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom is ijsmeis opeens weer mod?
Het is vanzelf alweer goed gekomen zie ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
ijsmeis, ik vind dat er veel te veel gebaggert wordt in de brommer & scooter reeks.![]()
![]()
Sst. Alleen Messenga eh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef tonks het volgende:
Haha een paar posts geleden zat ijsmeis de modjes nog te pesten en nu is ze mod!
Bij deze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef no1uknow het volgende:
he modjes, kunnen jullie ff de TT van het nieuwe brommers topic (ctrl+C/V doet het niet bij mij in FF dus zoek m maar zelf op, staat vast wel ergens bovenaan, de naam is [Centraal]Brommer bla bla.) en dan even #27 veranderen in #28.
BVD
Het is ook gewoon baggerquote:
Jij baggeraarquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 07:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Dronken voeren en de waarheid vragen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:03 schreef melluk het volgende:
hmm niet echt een vraag om op fok! te stellen hahaha
al die reacties, wat is iedereen weer lekker bezig.....
kunnen jullie niet zien dat we met een wanhopig meisje hebben te maken die zich geen raad meer weet?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:04 schreef MrManiak het volgende:
Is het ook niet een beetje vragen om dit soort antwoorden als je iets op Fok! gaat posten? Koop dan de Cosmopolitan of de Girlz ofzo, staat genoeg handige info in
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef jpg97 het volgende:
Slingers kopen en confetti
Wat is er nuttig aan 'slingers kopen' en 'dronken voeren'quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ja dat zijn in jouw ogen de niet nuttige reacties. Ik heb het topic even doorgespit en feitelijk maken jullie het topic al rijp voor de sloop. Maar goed dat vind ik niet 'fair' tegenover de TS. Dus zoals ik zei ik kijk het nog even aan. Maar goed met het moment dat ik hier aan het reply'en ben is het weer bagger.
Dat is niet het punt want jouw volgende reactie is ook volkomen kut.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:13 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Wat is er nuttig aan 'slingers kopen' en 'dronken voeren'
Dat is wel het punt, want als je delete moet je het wel goed doen en niet de helft verwijderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is niet het punt want jouw volgende reactie is ook volkomen kut.
Dus laten we het hierbij en zal ik de bagger weer verwijderen in het topic.
Je bent een nare userquote:Op woensdag 20 september 2006 14:19 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dat is wel het punt, want als je delete moet je het wel goed doen en niet de helft verwijderen.
Ja fijn en nu eventjes inhoudelijk reageren?quote:
Zie topic.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Ja fijn en nu eventjes inhoudelijk reageren?
okequote:
Tof, welkomquote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Ik werd gedwongen om hier mee te komen postendus hey , hier ben ik, hoi D_A
zal dalijk m,n eerste topics openen en posts maken , wou je ff laten weten dat ik dr ben
Je ava is stoekquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Jimbo het volgende:
Je bericht is verzonden naar
pubverkiezing@gmail.com
ik voel me echt een puber nu
---> [ R&P ]quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef fvivif het volgende:
Mijn piemel is klein.
kan ik dat hier melden of moet dat ergens anders ?
Eccht?quote:
Staat wel mooi een nieuwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |