Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.
Na 300 posts mag hij dicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalen
Ohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Het topic had 300 reacties.
Hij was dicht.
Nu snap ik je punt pas, zie reactie op tonksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat zal allemaal wel, maar voor slowchat hebben we de SC-reeks lopen. Misschien ben ik naïef, maar dit topic geef ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het topic was juist zo leuk met de slowchat.
Maar je hebt nu meer als de helft van het topic verwijdert. Maar niet goed, want hier en daar staat er nog een losse post die nergens meer op slaat.
Het topic was toch al kansloos, gooi het dan op slot!
En, waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Hier: Br33Z4h T0p1( D33l 54: cHeck mii Do3n!!1quote:
Je jat mijn tekstenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Messenga het volgende:
Oh, daar.
Ja, té veel gezeik gaat weg. En nja, ik zou het comment niet maken, je bent best eeen knap meisje.
Selectief? Nee denk ik zelf nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
Selectief? Nee denk ik zelf niet.
Lees mijn reacties in dat topic nog maar eens goed, dan weet je waarom ik posts verwijder.
Heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.
't Is een newbie hè.
Een gif is een bestandsextensie. als je .gif bedoeld. net als een jpgquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef TiM15 het volgende:
he wtf is gif?![]()
en aub geen gekanker over dat ik een noob ofzo ben.
alvast bedankt![]()
jpg is van een plaatje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw icoontje (plaatje links naast je berichtjes) is een .gifquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
| 1 |
mogolquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef TiM15 het volgende:
bedankt ijsmeis![]()
![]()
en fuck you tonks..jij bent hier de kk mogol![]()
Veel nakijken.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
Waar staat dat ie niet komt dat?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
Ik beantwoord alleen intelligente vragen.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef TiM15 het volgende:
he hou kan ik me w8woord veranderen?, want me huidige w8woord werkt niet meer ofzo..ik kan me profiel dus niet meer bewerken e.d.
![]()
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:29 schreef TiM15 het volgende:
en hoe kan je die naar je toe laten mailen dan?![]()
![]()
![]()
Nuut. Alleen jullie 2.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
Hey messengie, er gingen wel meer mensen offtopic hoor!
Het zal mn reet roesten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 1 keertje voor Messenga danHet is óf ijsmeis óf IJsmeis.
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden dat moeten doen.
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdMijn vader heeft altijd gelijk. Écht.
Heul nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul nietJe gooit alleen een topicje op slot. Nou boe-fucking-hoe, dat geeft je nog geen gelijk.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.
Ja hoor. Tijdelijk slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker vanJe pest nu alleen maar de TS doordat je het topic op slot gooit. En dát terwijl die niks fouts gedaan heeft.
Wehehhee, goede oplossing hoor!
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnenquote:
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
[..]
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnen
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.
niet zoals jullie met je 'appel'.
hihi.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topic![]()
Komt eraan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brommer & scooter ding is nr #18 al, niet nr 17, zoals de TT doet vermoeden
Modjeeee?![]()
quote:
Yeah mén.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Een reactie binnen 2 minuten!
Messenga FTW!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |