Ik vraag me nu net af, Estland, dat is toch nog Europa?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Allan24 het volgende:
Parijs!
Hier ligt intussen een kaartje klaar om te versturen naar Estland
Subtielquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:34 schreef Mobster273 het volgende:
ik heb nietgenoeg geduld voor dit soort projecten
vond ik ook alquote:
Leuk die Foktag! Allan24, ik werk vlakbij waar jij woontquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef Allan24 het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP, boskov?
Fok! to Fok! tag
Daar rijd ik bijna elke dag langsquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk die Foktag! Allan24, ik werk vlakbij waar jij woontals je naar Teteringen gaat en de weg volgt naar Breda kom je langs mijn werk
Oosterhoutseweg? Zwaai dan eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:
Oké, iemand op het Tag/trade forum heeft het niet helemaal begrepen
Ik tag iemand uit New York, vraag om diens adres zodat ik een kaart kan sturen en vraag er zelf ook een terug, wel zo leuk. Dus ik stuur mijn adres, krijg 'n berichtje terug dat ik een kaart ga krijgenmaar geen adresvermelding.... dus ik u2u nog eens, 'mag ik jouw adres dan stuur ik je een kaart uit NL', krijg ik een bericht terug: 'okay! I'll send you two NYC cards!'.... maar zonder adres!
[..]
Daar rijd ik bijna elke dag langs
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Oosterhoutseweg? Zwaai dan eensik kijk uit op het kruispunt daar
Volgens mij is nu ook volkomen duidelijk waar ik werk
Ja, ik wil best een kaartje uit Goesquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Vava het volgende:
en ja hoorik wil best een kaartje uit Parijs
jij een kaartje uit Goes?
donequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:46 schreef Allan24 het volgende:
Misschien kan deze ook nog in de OP, boskov?
Fok! to Fok! tag
jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef boskov het volgende:
Wil iemand eigenlijk een kaartje uit Parijs?
Dat klopt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:21 schreef Vava het volgende:
p-etr-a had ook een log gemaakt toch? Kan die ook in de OP?
donequote:Op vrijdag 21 april 2006 07:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat klopt.
Als iemand hem er in wil zetten, dit is de url: http://postcrossing.web-log.nl
Dit is dus een QVP gewordenquote:
Hear, hear, ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk heeft de postbode straks wat voor me.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb al een paar dagen geen kaartjes meer gehad, ik heb recht op kaartjes
ik EIS kaartjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
ik heb al een paar dagen geen kaartjes meer gehad, ik heb recht op kaartjes
ik ga je zoekenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:44 schreef boskov het volgende:
[..]
moet je even je adres u2uen op het forum. Naam is Neni
ik ken het gevoel, ik gok dat er dadelijk ook niks ligt voor mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:51 schreef inkie1010 het volgende:
Er was vandaag helemaal geen kaartje
En er is ook nog niets van mij aangekomen
waarom mag dat er niet opstaan?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef Allan24 het volgende:
*ziet postbode lopen*
*valt aan*
geen postalthans geen kaarten
Wel een nieuw adres aangevraagd (Finland) en voor 25 euro aan kaarten gekocht in de stad
Enig idee hoe moeilijk het is om kaarten te vinden waar géén 'Groeten uit...' op staat?!![]()
Heb ik eigenlijk geen idee van. Ik vind het best makkelijk! Ik kan super veel kaarten kopen hier. Alleen de echt mooie kaarten met kunstige foto's of schilderijen vind ik wel wat aan de dure kant. Wat heb jij allemaal gekocht vandaag?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:11 schreef Allan24 het volgende:
*ziet postbode lopen*
*valt aan*
geen postalthans geen kaarten
Wel een nieuw adres aangevraagd (Finland) en voor 25 euro aan kaarten gekocht in de stad
Enig idee hoe moeilijk het is om kaarten te vinden waar géén 'Groeten uit...' op staat?!![]()
Haha, geweldig! Ik ben echt benieuwd naar de kaartencollectie van die kat.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Mr. Doo in de USA. Ik denk, leuk een mannelijke postcrosser! Ga ik zijn beschrijving lezen...... lees ik dit:
I am a four year old cat who resides with four other felines and two humans. The humans worship me to no end. I would like to receive cat-friendly postcards, prefer ones with animals I could stalk and kill, or funny ones. If you would like to see how wonderful I am, or learn more about me, click here.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, kaarten van woonplaatsen hebben vaak stomme plaatjes. Ik heb wel een paar mooie gevonden met een fijne glans et cetera die ik zonder schaamte kan versturen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:32 schreef Allan24 het volgende:
Op zich mag er wel 'Groeten uit Oosterhout' op staan, alleen zijn veel van die kaartjes zo ontzettend cheesyen doorgaans ook niet echt te gebruiken om bijvoorbeeld te taggen, die tag topics hebben vaak een bepaald thema dus vandaar.
Die zijn leuk! Zulke kaartjes heb ik dus ook gezien, en ik heb er eentje gekocht voor een specifieke tag maar meestal koop ik ze niet vanwege de prijs.quote:Vandaag heb ik (toch) een stuk of 15 kaarten gekocht met een paar van de 'highlights' uit mijn woonplaats erop (voor zover die er zijn) en daarnaast een stuk of 15 'art' kaartjes, met abstrakt/absurdistische voorstellingen van diverse kunstenaars, zoals bijvoorbeeld
[afbeelding]
't zijn spaarvarkens![]()
Ikea hebben we hier niet helaas. Maar ze zien er inderdaad leuk uit!quote:Verder doen bijvoorbeeld ook de IKEA-kaarten het goed, dat zijn vijf kaarten met doorgaans hetzelfde thema en die kunnen zowel in een envelop worden verzonden als ook als 'gewone' postkaart.
[afbeelding]
en zo zijn er ook zwart/wit kaarten, en met bloemen, en met afbeeldingen van alledaagse voorwerpen als telefoons enzo
Nou heb ik eigenlijk gemerkt, dat als ik allemaal kaarten aanbied, mensen meestal voor de views gaan van nederland ofzo. Dus het zou niet een hele ramp zijn, nahjah als je één kaart aanbiedt is het wel een beetje vaagquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:10 schreef p-etr-a het volgende:
Voor tags heb je al gauw andere kaarten nodig, dat is waar. Behalve natuurlijk als het I'm offering tags zijn, maar zelfs daar wil je niet aan komen zetten met "view of Oosterhout" en verder niks.
Hmm bij mij is er juist nog nooit voor gekozen. In die tags doen bij mij vooral dierenkaarten het goed.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:50 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Nou heb ik eigenlijk gemerkt, dat als ik allemaal kaarten aanbied, mensen meestal voor de views gaan van nederland ofzo. Dus het zou niet een hele ramp zijn, nahjah als je één kaart aanbiedt is het wel een beetje vaag![]()
Dan heb ik jou misschien wel eens gezienquote:Op vrijdag 21 april 2006 03:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]kan niet missen! Kom er wel eens, een vriend van me werkt er ook
Ik ga je zo even opzoeken op het forum, username zag ik verderop in dit topic al staan. Dan stuur ik een U2U met mijn adresquote:
Wat gaaf, Mr. Dooquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet een kaartje sturen naar Mr. Doo in de USA. Ik denk, leuk een mannelijke postcrosser! Ga ik zijn beschrijving lezen...... lees ik dit:
I am a four year old cat who resides with four other felines and two humans. The humans worship me to no end. I would like to receive cat-friendly postcards, prefer ones with animals I could stalk and kill, or funny ones. If you would like to see how wonderful I am, or learn more about me, click here.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()