Oh, dan verliest Feyenoord ook. Te weinig ervaring met die Europese regelsquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat gewoon de Europese regels gelden...
alleen zijn commentaar is nep. laat van Nistelrooy maar thuis,ik heb liever Huntelaar EN Kuijt bij de selectie.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef brotherlouie98 het volgende:
Wat was die Kuijt trouwens verschrikkelijk nep zeg!
Nee, met Dirkie worden we wel wereldkampioen hoor, NOT!!!
San Marco kan nu echt niet mer buiten The Hunter om. Laat Kuijt maar thuis!
ga je nou Kuyt beoordelen op deze ene wedstrijd?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jongens, leg me nou eens uit wat Kuijt nou te zoeken heeft bij het Nederlands elftal als ie al niet opgewassen tegen onervaren jonkies van 19/20.
Zie je ze in Argentinië al beven voor deze (hardwerkende, maar met tekortkomingen) Dirkie?
Dirkie is leuk voor Feyenoord, maar verder is ie zeer middelmatig
Was een slimme schwalbe. Wel geluk dat er niet voor werd geflotenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Feyenoord had wel een pingel moeten krijgen...
Tja, had Kuyt niet de verkeerde kant op moeten vallen hequote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Nee, maar Kuijt speelt de laatste westrijden al zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je nou Kuijt beoordelen op deze ene wedstrijd?
vind je het gek dat ie na 5(?) seizoenen onafgebroken spelen een keer een mindere periode heeft?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Nee, maar Kuijt speelt de laatste westrijden al zo.
Ik vind hem niet slecht hoor, maar hij komt gewoon tekort voor de echte top.
Kuijt in topvorm wint het nog niet van een Ruud en Klaas-Jan in topvormquote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vind je het gek dat ie na 5(?) seizoenen onafgebroken spelen een keer een mindere periode heeft?
Hij is ook dik zeg!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Gyan speelde??
Die gozer is echt verschrikkelijk nep met z'n gebid voor de wedstrijd.
De heer bovenin luistert toch niet echt naar deze knappe Ghanees, want én hij is een zwakke voetballer én hij heeft een dik pak slaag gekregen vanavond.
Ga nou maar weer bidden Gyan [afbeelding]
ik zeg toch niet dat Kuyt in de spits bij oranje moet staan?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Kuijt in topvorm wint het nog niet van een Ruud en Klaas-Jan in topvorm
Wil je nou wereldkampioen worden of niet
Ja, stel je voor. Je zult maar bij een uitgooit de bal snel willen hebben om te kunnen profiteren van eventueel voordelige situatie! O o o, wat is Huntelaar toch een boefje!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
Oh jeeh ik zie het al weer aankomen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
pot, ketelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Je zult maar bij een uitgooit de bal snel willen hebben om te kunnen profiteren van eventueel voordelige situatie! O o o, wat is Huntelaar toch een boefje!
Dus de domheid van Bahia schuif je af op Hunterlaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:58 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Dus de domheid van Bahia schuif je af op Hunterlaar
Dan moet je daar consequent voor fluitenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:01 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad zeg.Hoe triest.
Volgens mij was de ingooi voor Ajax en kan ik begrijpen dat de Ajacieden de bal na 10 seconden wel een terug willen van Bahia.
Maar nee die denkt "Je krijgt hem lekker toch niet, ik heb toch pas 1x geel."![]()
dat zijn pas dappere strijdersquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed om te zien dat er geen volwassen fokkers meer over zijn
Het is weer het typische kinderachtige 010,020 gezever.
Lang leve RBC
Inderdaad! Fout van Braamhaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dan moet je daar consequent voor fluiten![]()
Lekker ontopic, en zo volwassen ook deze reaktie.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef Rekkie het volgende:
Goed om te zien dat er geen volwassen fokkers meer over zijn
Het is weer het typische kinderachtige 010,020 gezever.
Lang leve RBC
Hij zegt ook niet dat met die actie te maken heeftquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Inderdaad! Fout van Braamhaar.
Moet je daar Huntelaar niet de schuld van geven, dat Braamhaar hem zijn verdiende straf niet geeft.![]()
Goeie.quote:
Nee, ik vond het al dom toen ik teruglas. Effe door de war met ander topique.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij zegt ook niet dat met die actie te maken heeft
Ach sarcasme en humor wordt niet door iedereen herkend/gewaardeerdquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker ontopic, en zo volwassen ook deze reaktie.![]()
Met goed voetbal win je niet altijd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:09 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Goeie.![]()
Probeer er nou maar gewoon voetballend iets van te maken.
next!quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef OnlineGokker het volgende:
Nu maar hopen dat Ajax zondag niet speeldt zoals bijna het hele seizoen anders wordt het nog spannend. Kuyt scoort altijdbehalve vandaag en bij 2-0 is het hier ook stil
Dat heet energiebesparing: energie bewaren voor de echt cruciale wedstrijden.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:56 schreef Kaap het volgende:
Wat een reacties zeg, na die 2 eerdere ontmoetingen dit seizoen hadden ze niet zon grote smoel hoor, die nuonklanten.
Prima, toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:17 schreef venomsnake het volgende:
3-1 feyenoord.
the one and only.quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:01 schreef Camplo het volgende:
Die p$v Ajax waar vd Vaart onterecht rood kreeg nadat Lothar v Bommel hem eerst 10x butste?
Ja die scheids voelt niks aan. Maar alle scheidsrechter hebben een beetje problemen. Luinge is nog wel het ergst godvergeten irritante stem dat die gast heeft, en hij liegt dat ie barst...dikkop.quote:
Ja, maar als ik door rood rijdt en ik krijg een boete dan slaat het argument: Maar iedereen doet het ook helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 03:00 schreef SocialDisorder het volgende:
wacht even, lees ik nu dat Kuijt geen van de drie rode kaarten terecht vond?
Hij speelde toch ook mee in de ArenA? Hij speelde toch niet op de Toekomst?
Ik zag 2 terechte rode kaart en één rode kaart die wellicht met geel afgedaan had gekund.
Wel moet me van het hart dat ik het debiel vind dat van alle keren dat Ajacieden of Feyenoorders liepen te kutten met de bal tijdens dode spelmomenten, hij alleen Bahia een gele kaart geeft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |