quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Rekkie het volgende:
4-0
Reken je nou nog maar niet rijk, er is nog een hele lange weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Luutgaert het volgende:
Hahaha, Ajax in de CL volgend seizoen.![]()
Zonder Castelen en Bahia...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]ze zullen de smaak van rotterdam nog wel proeven.
Niks te vrezen, maak plaats voor de joden, volgend jaar vier prijzen voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reken je nou nog maar niet rijk, er is nog een hele lange weg.
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder Castelen en Bahia...
Succes..
Joden zijn de baas in Rotterdaaaaaamquote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Niks te vrezen, maak plaats voor de joden, volgend jaar vier prijzen voor Ajax.![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joden zijn de baas in Rotterdaaaaaam
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Zeker weten.
Joden zijn de baas, joden zijn de baas, joden zijn de baas in Rotterdaaaaaammm!
Castelen was de enige bij Feyenoord die vandaag gevaarlijk is geweest. En je zag dat na het terechte rood van Bahia de hele verdediging van Feyenoord instortte. Jullie mogen nog blij zijn dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
De enige reden waarom je hem haat is omdat ie voor Ajax speelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
Goh, jij hebt zeker heel veel verstand van voetbal?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En waarom was ie dan zo vervelend? GOEDE argumenten graag.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Beetje voorbarig nog.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Luutgaert het volgende:
Hahaha, Ajax in de CL volgend seizoen.![]()
Beetje voorbarig nog.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje voorbarig nog.
Eerst nog tegen winnaar AZ-Groningen winnen en dan nog 2 wedstrijden in de voorronde CL zien door te komen.
Ik ben me toch net iets teveel Ajacied om Feyenoord de overwinning te laten. Hoe mooi het ook klinkt, heb ik toch liever gewoon weer 0-3quote:Op donderdag 20 april 2006 23:23 schreef Corksterr het volgende:
Een 4-1 zondag voor Feyenoord zou ik geweldig vinden.
Die 1e was ook niks op af te dingen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Corksterr het volgende:
En Kuyt die geen van de 3 rode kaarten terecht vond. Nou, de 2e en 3e was echt totaal niks op af te dingen. Pienaar schopte Kuyt toen de bal al 5 á 10 meter verderop was.
Ja, want Feijenoord presteerd altijd als het nodig is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord wint zondag gewoon met 3-0, en scoren de 4-0 in de verlenging
Kan altijd hopen toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, want Feijenoord presteerd altijd als het nodig is.![]()
Ik denk 2x Castelen en 1x Bahiaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
0-0quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben me toch net iets teveel Ajacied om Feyenoord de overwinning te laten. Hoe mooi het ook klinkt, heb ik toch liever gewoon weer 0-3
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik denk 2x Castelen en 1x Bahia
En Pienaar scoort het tegendoelpunt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Ik denk 2x Castelen en 1x Bahia
Da's best knap, want bij 3-0 volgt volgens mij een 3e wedstrijdquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had gehoord dat gewoon de Europese regels gelden...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best knap, want bij 3-0 volgt volgens mij een 3e wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |