quote:Op donderdag 20 april 2006 23:05 schreef Rekkie het volgende:
4-0
Reken je nou nog maar niet rijk, er is nog een hele lange weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Luutgaert het volgende:
Hahaha, Ajax in de CL volgend seizoen.![]()
Zonder Castelen en Bahia...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef BiMeWet het volgende:
[..]ze zullen de smaak van rotterdam nog wel proeven.
Niks te vrezen, maak plaats voor de joden, volgend jaar vier prijzen voor Ajax.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reken je nou nog maar niet rijk, er is nog een hele lange weg.
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zonder Castelen en Bahia...
Succes..
Joden zijn de baas in Rotterdaaaaaamquote:Op donderdag 20 april 2006 23:11 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Niks te vrezen, maak plaats voor de joden, volgend jaar vier prijzen voor Ajax.![]()
Zeker weten.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Joden zijn de baas in Rotterdaaaaaam
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
Zeker weten.
Joden zijn de baas, joden zijn de baas, joden zijn de baas in Rotterdaaaaaammm!
Castelen was de enige bij Feyenoord die vandaag gevaarlijk is geweest. En je zag dat na het terechte rood van Bahia de hele verdediging van Feyenoord instortte. Jullie mogen nog blij zijn dat het niet 4-0 of 5-0 is geworden.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
Alsof castelen de laatste tijd sowieso veel in te brengen had.
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
De enige reden waarom je hem haat is omdat ie voor Ajax speelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En bahia... laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
Goh, jij hebt zeker heel veel verstand van voetbal?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
laat ik maar niets zeggen over die anusaanrander van een KJH.. Wat is die prachtige voetballer in 1 wedstrijd voor mij GEZAKT in niveau zeg. Typisch ajax.
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
En waarom was ie dan zo vervelend? GOEDE argumenten graag.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Beetje voorbarig nog.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef Luutgaert het volgende:
Hahaha, Ajax in de CL volgend seizoen.![]()
Beetje voorbarig nog.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje voorbarig nog.
Eerst nog tegen winnaar AZ-Groningen winnen en dan nog 2 wedstrijden in de voorronde CL zien door te komen.
Ik ben me toch net iets teveel Ajacied om Feyenoord de overwinning te laten. Hoe mooi het ook klinkt, heb ik toch liever gewoon weer 0-3quote:Op donderdag 20 april 2006 23:23 schreef Corksterr het volgende:
Een 4-1 zondag voor Feyenoord zou ik geweldig vinden.
Die 1e was ook niks op af te dingen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef Corksterr het volgende:
En Kuyt die geen van de 3 rode kaarten terecht vond. Nou, de 2e en 3e was echt totaal niks op af te dingen. Pienaar schopte Kuyt toen de bal al 5 á 10 meter verderop was.
Ja, want Feijenoord presteerd altijd als het nodig is.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
Feyenoord wint zondag gewoon met 3-0, en scoren de 4-0 in de verlenging
Kan altijd hopen toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, want Feijenoord presteerd altijd als het nodig is.![]()
Ik denk 2x Castelen en 1x Bahiaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
0-0quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben me toch net iets teveel Ajacied om Feyenoord de overwinning te laten. Hoe mooi het ook klinkt, heb ik toch liever gewoon weer 0-3
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik denk 2x Castelen en 1x Bahia
En Pienaar scoort het tegendoelpunt.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
Da's best knap, want bij 3-0 volgt volgens mij een 3e wedstrijdquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Zjakkie het volgende:
Ik had gehoord dat gewoon de Europese regels gelden...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Da's best knap, want bij 3-0 volgt volgens mij een 3e wedstrijd
die mogen niet mee doen denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Oh, dan verliest Feyenoord ook. Te weinig ervaring met die Europese regelsquote:Op donderdag 20 april 2006 23:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat gewoon de Europese regels gelden...
alleen zijn commentaar is nep. laat van Nistelrooy maar thuis,ik heb liever Huntelaar EN Kuijt bij de selectie.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:21 schreef brotherlouie98 het volgende:
Wat was die Kuijt trouwens verschrikkelijk nep zeg!
Nee, met Dirkie worden we wel wereldkampioen hoor, NOT!!!
San Marco kan nu echt niet mer buiten The Hunter om. Laat Kuijt maar thuis!
ga je nou Kuyt beoordelen op deze ene wedstrijd?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef brotherlouie98 het volgende:
Jongens, leg me nou eens uit wat Kuijt nou te zoeken heeft bij het Nederlands elftal als ie al niet opgewassen tegen onervaren jonkies van 19/20.
Zie je ze in Argentinië al beven voor deze (hardwerkende, maar met tekortkomingen) Dirkie?
Dirkie is leuk voor Feyenoord, maar verder is ie zeer middelmatig
Was een slimme schwalbe. Wel geluk dat er niet voor werd geflotenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Feyenoord had wel een pingel moeten krijgen...
Tja, had Kuyt niet de verkeerde kant op moeten vallen hequote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
Nee, maar Kuijt speelt de laatste westrijden al zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ga je nou Kuijt beoordelen op deze ene wedstrijd?
vind je het gek dat ie na 5(?) seizoenen onafgebroken spelen een keer een mindere periode heeft?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Nee, maar Kuijt speelt de laatste westrijden al zo.
Ik vind hem niet slecht hoor, maar hij komt gewoon tekort voor de echte top.
Kuijt in topvorm wint het nog niet van een Ruud en Klaas-Jan in topvormquote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
vind je het gek dat ie na 5(?) seizoenen onafgebroken spelen een keer een mindere periode heeft?
Hij is ook dik zeg!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:49 schreef brotherlouie98 het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom Gyan speelde??
Die gozer is echt verschrikkelijk nep met z'n gebid voor de wedstrijd.
De heer bovenin luistert toch niet echt naar deze knappe Ghanees, want én hij is een zwakke voetballer én hij heeft een dik pak slaag gekregen vanavond.
Ga nou maar weer bidden Gyan [afbeelding]
ik zeg toch niet dat Kuyt in de spits bij oranje moet staan?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Kuijt in topvorm wint het nog niet van een Ruud en Klaas-Jan in topvorm
Wil je nou wereldkampioen worden of niet
Ja, stel je voor. Je zult maar bij een uitgooit de bal snel willen hebben om te kunnen profiteren van eventueel voordelige situatie! O o o, wat is Huntelaar toch een boefje!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Oh jeeh ik zie het al weer aankomen.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef Radegast het volgende:
pot, ketelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:53 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, stel je voor. Je zult maar bij een uitgooit de bal snel willen hebben om te kunnen profiteren van eventueel voordelige situatie! O o o, wat is Huntelaar toch een boefje!
Dus de domheid van Bahia schuif je af op Hunterlaarquote:Op donderdag 20 april 2006 23:12 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |