Tot zondag hou ik hem ook op mijn smoelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb echt sinds 21:55 non-stop een smile op m'n gezicht.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan gewoon straks 2 prijzen meer pakken dan jullie én het CL ticket. Oh, wat ga ik dan geen medelijden met jou krijgen
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef Trancelocator het volgende:
Wie het laatst lacht, lacht nog altijd het best, en dat zijn dit jaar weer niet de kakkerlakken. Let op m'n woorden.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat is geen gewaagde uitspraak, dat is ieder jaar zo.
Maar goed, we zijn er nog niet. Minstens een doelpunt in de Kuip scoren en het liefst ook winnen daar.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:43 schreef Trancelocator het volgende:
Ajax gaat naar de finale play-offs. Ik heb gewoon zo een voorgevoel dat Ajax het gaat redden.
(tee vau pee)![]()
Hehequote:Op donderdag 20 april 2006 23:39 schreef F1Bas het volgende:
Het zijn maar kut kakkerlakken, kut kakkerlakken.
Sorry, moest ff
Tering ja. Maar dat gaat niet gebeuren. Feyenoord dat nota bene in de Kuip met 4-0 van Ajax wint? Don't think soquote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Jasza het volgende:
Als dit nog verneukt wordt dan ben ik 5 dagen dood in me bed hoor.
Als... dit nog verneukt wordt kom ik 2 weken niet onlinequote:Op donderdag 20 april 2006 23:45 schreef Jasza het volgende:
Als dit nog verneukt wordt dan ben ik 5 dagen dood in me bed hoor.
quote:--------------------------------------------------------------------------------
goaltjesdief schreef:
Wel een heerlijke wedstrijd . Gaan er nog mensen naar de badkuip? Je weet het he, je zal worden uitgelachen!
ps: Mag ik een kaart?
--------------------------------------------------------------------------------
he kijk nou eens een boefje uit 020
opzouten hier !!! , ga naar bed want kinderbeddtijd is allang verstreken
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
Trouwens naast me zat echt een malloot hoor hem:
KALOU EN VERDONK HEBBEN SEX
Ik kwam niet meer bij
Valt wel meer hoor. Ik heb hier vanaf de computer en met de radio ook erg genoten!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Jasza het volgende:
Idd al die mensen die geboycot hebben zullen wel balen denk ikAl was het duidelijk waarom ze het deden.
Is dat tape op zn arm of een tattoo van een kruisquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:11 schreef Trancelocator het volgende:
Johnny is ook weer lekker veel zelfvertrouwen aan het bijtanken.
[afbeelding]
Klopt al is het zker geen Trabelsi in aanvallend opzichtquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef BadRabbit het volgende:
Ik hoor niemand over Boakye trouwens? Speelde vandaag ook weer niet slechtSpeelde Kalou eigenlijk mee?
![]()
Duidelijk, maar totaal nutteloos.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Jasza het volgende:
Idd al die mensen die geboycot hebben zullen wel balen denk ikAl was het duidelijk waarom ze het deden.
Met een goede rechtermiddenvelder is dat opzich ook niet nodigquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt al is het zker geen Trabelsi in aanvallend opzicht![]()
Zo te zien een tattoo.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is dat tape op zn arm of een tattoo van een kruis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |