Het gaat er niet eens om dat Paauwe een elleboog gaf of niet. Hij deelde nog een beuk uit aan Boukhari terwijl de bal al-lang weg was.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
het was niet eens een echte elleboog, en die rode kaart was absoluut terecht. Gewoon schoppen terwijl er geen bal was.
Wat je zegt jongen, zondag 1-2quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
Zo...Ik ben er weer. Terug uit de ArenA en ik heb genoten.Wat een wedstrijd wat een sfeer en vooral de 2de helft was helemaal des Ajax.
eerlijk is eerlijk Feyenoord was in de eerste 20 min van de eerste helft wel de betere ploeg.
Maar boeie.. Op naar de De Kuip voor weer een ouderwetse middag GODENOVERWINNING!
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om dat Paauwe een elleboog gaf of niet. Hij deelde nog een beuk uit aan Boukhari terwijl de bal al-lang weg was.
Altijd leukquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef jna het volgende:
Dalijk of morgen even alle reacties lezen van de feyenoorders in het Ajax-Feyenoord topic
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigquote:Op donderdag 20 april 2006 23:09 schreef jna het volgende:
Dalijk of morgen even alle reacties lezen van de feyenoorders in het Ajax-Feyenoord topic
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigZoveel frustratie en teleurstelling.
En we maken die joden af, en 020 gaat eraanquote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Neem daar nu de tijd maar voor, altijd prachtigZoveel frustratie en teleurstelling.
Jup, boven Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2006 23:14 schreef Black-Death het volgende:
De kakkerlakjes weten hun plaats weer
Muhaha geweldige overwinning
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:07 schreef editor2 het volgende:
Zo...Ik ben er weer. Terug uit de ArenA en ik heb genoten.Wat een wedstrijd wat een sfeer en vooral de 2de helft was helemaal des Ajax.
eerlijk is eerlijk Feyenoord was in de eerste 20 min van de eerste helft wel de betere ploeg.
Maar boeie.. Op naar de De Kuip voor weer een ouderwetse middag GODENOVERWINNING!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |