Idd. Met vrienden 1x zo'n grap uithalen is leuk, maar namen op internet zetten is middeleeuws.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:26 schreef Adfundum het volgende:
Je moet die filmpjes ook niet plaatsen omdat jij er een probleem mee krijgt maar omdat het slachtoffer er een probleem mee krijgt. Degene die dat mailtje aan de ts heeft gestuurt heeft die problemen waarschijnlijk al gehad, hij zal die site echt niet zelf hebben gevonden maar is daar waaschijnlijk door iemand anders op geattendeerd en schaamt zich natuurlijk (terecht) kapot. Iets wat je op intenet zet blijft daar lang staan. Een geintje is leuk maar mensen bewust voor lul zetten door daar een aparte website voor te maken en daar ook nog eens de volle naam bij te zette is echt not done en pure leedvermaak. Ts moet echt alle moeite doen om die site te verwijderenen eens beter met zijn wachtwoorden omgaan. Eerst het wachtwoord van zijn site kwijtraken en nu ook niet meer in Fok kunnen komen onder zijn eigen nick.
Leuke site zeg.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had die filmpjes ook wel op mijn site: http://www.oops-humor.nl willen plaatsen![]()
zou goed passen, maar daar krijg ik ook problemen mee denk ik
http://www.oops-humor.nl/strings.phpquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had die filmpjes ook wel op mijn site: http://www.oops-humor.nl willen plaatsen![]()
zou goed passen, maar daar krijg ik ook problemen mee denk ik
een toekomstige vriendin zal die wel niet krijgenquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:27 schreef Blapiet het volgende:
Inderdaad geweldig voor z'n privé leven ja. Internet is nogal een medium dat je niet onder controle kunt houden. Toekomstige werkgevers, toekomstige vriendinnen, toekomstige vrienden, toekomstige kinderen, iedereen die het wil kan nu dit filmpje vinden. Je hebt met deze actie iemand echt gruwelijk genaaid, en waarom?
alles wat je zegt klopt, behalve het laatste ; vraag waar hij het over heeft en hoe hij jouw rol daarin ziet, ondersteund door feiten.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef Onderbroek het volgende:
die gozert heeft nog helemaal niet met de politie gesproken, zie je em daar al zitten?
"jah ik zat dus op een tiener site....ik had beetje teveel gedronken dus ik begon tegen zo'n meid te praten he....over koetjes en kalfjes..van het één kwam het ander en nog geen seconde later zat ik te wieksen voor de cam...bleek die meid dus een jongen te zijn die grappig probeerde te doen"
en gewoon keihard ontkennen dat jij achter die site zit, dus niet reageren
en strafbaar houdt ook niet in dat per definitie die straf ook uitgevoerd wordt; als volwassene word je geacht zelf de gevaren van het voor de camera in je adamspak zitten te trekken aan je eenogige slang of in je evapak liggen te scrollwheelen te kunnen inschatten; dronken zijn is daarbij geen excuus.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef optifree het volgende:
[..]
Dat is pas strafbaar als degene herkendbaar in beeld komt en het dan ook nog in negatieve vorm (laster) is.![]()
Niet zomaar iets gaan roepen dus....ooit riep iemand ook tegen mij dat ik het portret recht van zijn auto schade toebracht![]()
quote:
Weet je hoe leuk dat soms kan zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 17:27 schreef N.icka het volgende:
Jezus , doe je je echt voor als dame en zet je daarna die jongens voor lul op internet?
iddquote:Op zondag 23 april 2006 13:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Als je zelf zo dom bent om je snikkel in beeld te hangen voor een webcam, vind ik best dat je daar flink gestraft voor mag worden, door met je kop op internet gegooid te worden..
Dan zeg je sneu voor die mensen en wat nou als hun baas eens op google zoekt..
Tja, ze hebben het toch écht zelf gedaan
Toepasselijke username....quote:Op zondag 23 april 2006 13:18 schreef Razorback het volgende:
-Edit: niet quoten zonder toevoeging, zie faq-
nee toch?quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Razor21 het volgende:
Kan weer inloggen met mijn Razor21 account![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 20:30 schreef Razor21 het volgende:
Kan weer inloggen met mijn Razor21 account![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 15:58 schreef Huizilopochtli het volgende:
[..]
en de afkorting van je username is?
Grote meid hoor, eindelijk uit de kast!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |