Laat maar...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
link?
En straks zijn huisadres en dan gaat ie hardstikke dood. Zo dood als een pier, of hij verkracht je nog eerst! Pas maar op voor deze gefrustreerde rukker!!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:21 schreef Salsagirl het volgende:
Wel grappig ...maar het is al irritant genoeg dat hij je email kon achter halen..
ik zei het jequote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef Razor21 het volgende:
OMG in de comments :
Anonymous said...
sja daar ga je dan he... reken er maar op dat er binnenkort een knokploeg voor je deur in Huizen staat stifler. Als je pulp fiction gezien hebt, dan weet je wel wat er met je anus gaat gebeuren... sletje van me![]()
Als ik jou was zou ik aangifte doen, dat is nog es lachenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef Razor21 het volgende:
OMG in de comments :
Anonymous said...
sja daar ga je dan he... reken er maar op dat er binnenkort een knokploeg voor je deur in Huizen staat stifler. Als je pulp fiction gezien hebt, dan weet je wel wat er met je anus gaat gebeuren... sletje van me![]()
Anonymous said...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:23 schreef Razor21 het volgende:
OMG in de comments :
Anonymous said...
als hij nou eens vingerende meiden op zijn site had staan maar nee hoor. Het is gewoon een verkapte ik-ben-homo sitequote:
Toen der tijd wel...was een topic ooit over..iemand had ondekt dat je een fake cam kon streamen...en wij gingen die trieste rukkers op TMF dus even naaienquote:Op donderdag 20 april 2006 17:27 schreef N.icka het volgende:
Jezus , doe je je echt voor als dame en zet je daarna die jongens voor lul op internet?
Staan ook stelletjes tussenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
als hij nou eens vingerende meiden op zijn site had staan maar nee hoor. Het is gewoon een verkapte ik-ben-homo site
Dit is echt het trieste wat ik tot nu toe gehoord hebquote:Op donderdag 20 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Toen der tijd wel...was een topic ooit over..iemand had ondekt dat je een fake cam kon streamen...en wij gingen die trieste rukkers op TMF dus even naaien![]()
Afrukken op kp is niet per definitie strafbaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Skinkie het volgende:
Muhhahahah
Linkjes zijn nooit illegaal. Maar als jij die content hebt gemaakt en portretrecht hebt geschonden heb je *wel* een probleem. Nu is het helemaal leuk. Want stel nu eens dat jij die jongetjes met een minderjarig meisje hebt verleid. Ben jij dus schuldig aan het in het bezit hebben van kp en zij voor het afrukken op kp
Als jij het leuk vind wel, anders nietquote:Op donderdag 20 april 2006 17:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Is dit nichtenhumor of zo?
Impliceert het in het bezit hebben he...quote:Op donderdag 20 april 2006 17:31 schreef MrBean het volgende:
Afrukken op kp is niet per definitie strafbaar.
precies, hoezo kon hij dat achterhalen? Prutser dat je er rond looptquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef longinus het volgende:
Wat ik wel dom vindt is dat hij blijkbaar je naam en email kon achterhalen, als ije echt anoniem wil blijven doe het dan goed.
Ben eerst ff druk om dat kut ww te vindenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:45 schreef YellowLedbetter het volgende:
Haha, je moet die gast trouwens eens even terug mailen hoe hij het onderwerp heeft aangekaart bij de politieDat wil ik gaarne weten, en dan ook hoe die politieagent reageerde
Oké, is het niet gewoon 1 van je standaardwachtwoorden ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 17:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ben eerst ff druk om dat kut ww te vinden![]()
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oké, is het niet gewoon 1 van je standaardwachtwoorden ofzoprutser dat je er rond loopt. En je email aders wordt achterhaalt en je vergeet je ww
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |