omfg, alsof ik dat niet weetquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omfg, alsof ik dat niet weet![]()
EN TERECHT!!!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Toen der tijd wel...was een topic ooit over..iemand had ondekt dat je een fake cam kon streamen...en wij gingen die trieste rukkers op TMF dus even naaien![]()
oud nieuwsquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nog een nieuwtje (of was dat al bekend):
hij kan die site niet offline halen omdat hij het wachtwoord vergeten is![]()
![]()
![]()
Je zat op TMF chat?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef jehovaguerilla het volgende:
Shitt.... 'k vond razor nog wel een van de betere fokkers.
nu niet meer dus.
razor! verdwijn!
mietje!
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Herald het volgende:
ik heb die stellen ook maar geadd, je weet maar nooit eh
Hahah onze breezer hunterquote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Herald het volgende:
ik heb die stellen ook maar geadd, je weet maar nooit eh
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef longinus het volgende:
Je hebt wel dit topic vermeld?
Die liggen nog bij te komen van de lach.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef deridder het volgende:
Ok hier RAZOR21 had nog een soort van kloon![]()
Hoe kan ik zo stom zijn om mijn email te wijzigen in iets stoms...dat deed ik nadat een Fokker mij weer eens toevoegde op msn...
Nu kan ik dus niet meer inloggen onder Razor21![]()
Net 3 mails verstuurd naar de modjes nog geen reactie![]()
De mods kunnen daar niks aan doen, alleen de FA's en die krijgen de mail. Je zal op je beurt moeten wachten.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef deridder het volgende:
Ok hier RAZOR21 had nog een soort van kloon![]()
Hoe kan ik zo stom zijn om mijn email te wijzigen in iets stoms...dat deed ik nadat een Fokker mij weer eens toevoegde op msn...
Nu kan ik dus niet meer inloggen onder Razor21![]()
Net 3 mails verstuurd naar de modjes nog geen reactie![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]gelollerpowned. Je kunt je mail ook gewoon verbergen hoor
Gloeiende wie zijn de FA's dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
De mods kunnen daar niks aan doen, alleen de FA's en die krijgen de mail. Je zal op je beurt moeten wachten.
Oh, je bent hierbij echt uitgeroepen tot mieterigste Fok!user van het jaar 2006.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef deridder het volgende:
Modjes please reageer even voordat die gozer van het slet.nl domein verder post onder Razor21
![]()
![]()
Heb geen zin om mijn username kwijt te raken aan een SLETquote:Op donderdag 20 april 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Oh, je bent hierbij echt uitgeroepen tot mieterigste Fok!user van het jaar 2006.
gewoon standaard Yvonne mailen, die is altijd erg snel met dat soort zakenquote:
Denk je nou echt dat iemand dat domein heeft geregisteerd en dan ook nog eens als naam sletje heeft genomenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:08 schreef deridder het volgende:
[..]
Heb geen zin om mijn username kwijt te raken aan een SLET![]()
yvonne is zielig met een zielige schouder en zal dus niet veel achter de pc zitten. Bovendien krijgt zij ook alles via forum@fok.nl binnen. Als ze achter de pc zit, heeft ze die mail al gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:08 schreef Herald het volgende:
[..]
gewoon standaard Yvonne mailen, die is altijd erg snel met dat soort zaken
forum@fok.nl mailen, dan mail je ze allemaal tegelijk.quote:
Ja maar den wel met een duidelijke OPquote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef longinus het volgende:
We kunnen een topic openen met "geef razor21 zijn account terug"
Liefst met een poll erbij![]()
nou, hup doen!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef longinus het volgende:
We kunnen een topic openen met "geef razor21 zijn account terug"
Liefst met een poll erbij![]()
Mooie OP en mooie pollquote:Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
zo de poll incl. OP is gepost!
Het is nog altijd inbreuk maken op privacy en schenden van portretrecht. Dat laatste is wel degelijk strafbaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:16 schreef Chinless het volgende:
Zeker niet, laat hem maar eerst aantonen dat jij het ben.
Daarnaast ook, hoe wil hij aantonen dat jij het onder dwang die film gemaakt heb. hij/zij was er zelf bij.
en als politie hier iets overhoor grijpen ze direct in, dan gebeur dat echt niet via zn stom mailtje
Ha, die OP waarin wordt vermeld dat ie gaarne naar masturberende mannen kijktquote:
Dat is pas strafbaar als degene herkendbaar in beeld komt en het dan ook nog in negatieve vorm (laster) is.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef twetwe het volgende:
Tuurwlijk is het strafbaar.. Je hebt zonder toestemming beeldmateriaal geplaatst van diegene.
Het is niet direct inbreuk op de privacy want deze persoon heeft zichzelf bloot gegeven via internet. Ten tweede is het niet per definitie inbreuk op het portretrecht, dit is pas als het "slachtoffer" herkenbaar in beeld is en daarvan laster ondervind.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Knarf het volgende:
[..]
Het is nog altijd inbreuk maken op privacy en schenden van portretrecht. Dat laatste is wel degelijk strafbaar.
Tjsa, hoe meer ik erover nadenk; hoe triester TS is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:27 schreef Blapiet het volgende:
Inderdaad geweldig voor z'n privé leven ja. Internet is nogal een medium dat je niet onder controle kunt houden. Toekomstige werkgevers, toekomstige vriendinnen, toekomstige vrienden, toekomstige kinderen, iedereen die het wil kan nu dit filmpje vinden. Je hebt met deze actie iemand echt gruwelijk genaaid, en waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |