abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37137295
Een lief briefje naar yvonne en hij kan weer

Het is wel een goed leermoment, doe niks overhaast .
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_37137329
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:46 schreef Gelderland het volgende:

[..]

hij leest mee
omfg, alsof ik dat niet weet Daarom kunnen we deze matige grap nog wel in werking zetten
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37137376
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

omfg, alsof ik dat niet weet


en nog een nieuwtje (of was dat al bekend):

hij kan die site niet offline halen omdat hij het wachtwoord vergeten is
Haleloeja
pi_37137389
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:28 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Toen der tijd wel...was een topic ooit over..iemand had ondekt dat je een fake cam kon streamen...en wij gingen die trieste rukkers op TMF dus even naaien
EN TERECHT!!!!!!
ZO HOORT HET... al die kansloze KUTrukkers, heerlijk.
Van de zomer assik veel tijd heb, gaan we nog eens zoiets doen beter als dat kan het niet. Streaming cam tool me nichtje 10 minuten filmen, etc en die rukker gaat zich maar rukken
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 april 2006 @ 19:52:28 #105
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_37137429
Shitt.... 'k vond razor nog wel een van de betere fokkers.
nu niet meer dus.
razor! verdwijn!
mietje!
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_37137481
Het leukste was nog dat een zo'n gozer zijn armen had geschoren en net deed of hij een meisje was, met een BH van zijn moeder aan
Ik heb toen erg gelachen om die gozers die daarop geilden.
Jammer dat de moderators er niet zo de humor van inzagen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_37137490
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Gelderland het volgende:

[..]



en nog een nieuwtje (of was dat al bekend):

hij kan die site niet offline halen omdat hij het wachtwoord vergeten is
oud nieuws
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37137491
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:52 schreef jehovaguerilla het volgende:
Shitt.... 'k vond razor nog wel een van de betere fokkers.
nu niet meer dus.
razor! verdwijn!
mietje!
Je zat op TMF chat?
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 april 2006 @ 19:55:17 #109
3767 Herald
Come get some
pi_37137506
ik heb die stellen ook maar geadd, je weet maar nooit eh
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_37137526
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Herald het volgende:
ik heb die stellen ook maar geadd, je weet maar nooit eh
het zijn geen breezers hoor
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37137559
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef Herald het volgende:
ik heb die stellen ook maar geadd, je weet maar nooit eh
Hahah onze breezer hunter
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 20 april 2006 @ 20:00:21 #112
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137670
Ok hier RAZOR21 had nog een soort van kloon

Hoe kan ik zo stom zijn om mijn email te wijzigen in iets stoms...dat deed ik nadat een Fokker mij weer eens toevoegde op msn...

Nu kan ik dus niet meer inloggen onder Razor21
Net 3 mails verstuurd naar de modjes nog geen reactie
pi_37137731
Je hebt wel dit topic vermeld?
Die liggen nog bij te komen van de lach.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:03:04 #114
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137762
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef longinus het volgende:
Je hebt wel dit topic vermeld?
Die liggen nog bij te komen van de lach.
pi_37137780
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef deridder het volgende:
Ok hier RAZOR21 had nog een soort van kloon

Hoe kan ik zo stom zijn om mijn email te wijzigen in iets stoms...dat deed ik nadat een Fokker mij weer eens toevoegde op msn...

Nu kan ik dus niet meer inloggen onder Razor21
Net 3 mails verstuurd naar de modjes nog geen reactie
gelollerpowned. Je kunt je mail ook gewoon verbergen hoor
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 20:04:02 #116
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137792
Modjes please reageer even voordat die gozer van het slet.nl domein verder post onder Razor21

pi_37137793
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef deridder het volgende:
Ok hier RAZOR21 had nog een soort van kloon

Hoe kan ik zo stom zijn om mijn email te wijzigen in iets stoms...dat deed ik nadat een Fokker mij weer eens toevoegde op msn...

Nu kan ik dus niet meer inloggen onder Razor21
Net 3 mails verstuurd naar de modjes nog geen reactie
De mods kunnen daar niks aan doen, alleen de FA's en die krijgen de mail. Je zal op je beurt moeten wachten.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 20 april 2006 @ 20:04:27 #118
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137805
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

gelollerpowned. Je kunt je mail ook gewoon verbergen hoor
  donderdag 20 april 2006 @ 20:05:56 #119
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137847
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef MUUS het volgende:

[..]

De mods kunnen daar niks aan doen, alleen de FA's en die krijgen de mail. Je zal op je beurt moeten wachten.
Gloeiende wie zijn de FA's dan?
pi_37137876
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:04 schreef deridder het volgende:
Modjes please reageer even voordat die gozer van het slet.nl domein verder post onder Razor21

Oh, je bent hierbij echt uitgeroepen tot mieterigste Fok!user van het jaar 2006.
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 20:08:07 #121
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37137897
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:07 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Oh, je bent hierbij echt uitgeroepen tot mieterigste Fok!user van het jaar 2006.
Heb geen zin om mijn username kwijt te raken aan een SLET
  donderdag 20 april 2006 @ 20:08:09 #122
3767 Herald
Come get some
pi_37137899
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef deridder het volgende:
Gloeiende wie zijn de FA's dan?
gewoon standaard Yvonne mailen, die is altijd erg snel met dat soort zaken
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_37137943
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:08 schreef deridder het volgende:

[..]

Heb geen zin om mijn username kwijt te raken aan een SLET
Denk je nou echt dat iemand dat domein heeft geregisteerd en dan ook nog eens als naam sletje heeft genomen
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37137962
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:08 schreef Herald het volgende:

[..]

gewoon standaard Yvonne mailen, die is altijd erg snel met dat soort zaken
yvonne is zielig met een zielige schouder en zal dus niet veel achter de pc zitten. Bovendien krijgt zij ook alles via forum@fok.nl binnen. Als ze achter de pc zit, heeft ze die mail al gezien.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37137976
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef deridder het volgende:

[..]

Gloeiende wie zijn de FA's dan?
forum@fok.nl mailen, dan mail je ze allemaal tegelijk.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_37138059
We kunnen een topic openen met "geef razor21 zijn account terug"
Liefst met een poll erbij

Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:12:55 #127
117440 deridder
Die heb ik nog niet
pi_37138071
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef longinus het volgende:
We kunnen een topic openen met "geef razor21 zijn account terug"
Liefst met een poll erbij

Ja maar den wel met een duidelijke OP
pi_37138141
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef longinus het volgende:
We kunnen een topic openen met "geef razor21 zijn account terug"
Liefst met een poll erbij

nou, hup doen!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37138172
of zal ik dat maar doen dan? Indien ik dan niet weer geband wordt wegens bagger
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37138180
Ik had ook eens een keer een dreigmailtje gekregen:
Ik had op de web-log van een vriendin wat erge uitspraken gedaan over 'LARPers'.
Die gast had mijn huisadres achterhaald en zou mijn pa bellen.

Ik heb keihard zitten ontkennen dat ik het was, en hij liet het voor wat het was.

Niet serieus dus.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_37138491
zo de poll incl. OP is gepost!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_37138747
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
zo de poll incl. OP is gepost!
Mooie OP en mooie poll
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:49:02 #133
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_37139474
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:16 schreef Chinless het volgende:
Zeker niet, laat hem maar eerst aantonen dat jij het ben.
Daarnaast ook, hoe wil hij aantonen dat jij het onder dwang die film gemaakt heb. hij/zij was er zelf bij.

en als politie hier iets overhoor grijpen ze direct in, dan gebeur dat echt niet via zn stom mailtje
Het is nog altijd inbreuk maken op privacy en schenden van portretrecht. Dat laatste is wel degelijk strafbaar.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_37139497
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef longinus het volgende:

[..]

Mooie OP en mooie poll
Ha, die OP waarin wordt vermeld dat ie gaarne naar masturberende mannen kijkt
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 21:00:09 #135
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_37139955
Geef die link es dan.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_37140483
ik snap sowieso niet waarom je zo'n filmpje capt en op internet zet,... triest figuur
pi_37140655
Oh, it backfired?
Oh, and that's a bad miss!
  donderdag 20 april 2006 @ 21:18:53 #138
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_37140663
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_37140885
lol, gewoon niet serieus nemen joh.
De politie doet er toch geen bal aan want ze habbel wel iets anders te doen dan een grapjas oppakken.
Amstelveen de beste
  donderdag 20 april 2006 @ 22:10:48 #140
78498 classpc
I don't like change
pi_37143369
Hoop dat TS z'n account weer snel werkt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_37143511
Verkapt "ik heb een geheimzinnige verboden site, kijk mij 'ns stoer zijn"-topic
pi_37144081
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:29 schreef twetwe het volgende:
Tuurwlijk is het strafbaar.. Je hebt zonder toestemming beeldmateriaal geplaatst van diegene.
Dat is pas strafbaar als degene herkendbaar in beeld komt en het dan ook nog in negatieve vorm (laster) is.

Niet zomaar iets gaan roepen dus....ooit riep iemand ook tegen mij dat ik het portret recht van zijn auto schade toebracht
pi_37144179
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

Het is nog altijd inbreuk maken op privacy en schenden van portretrecht. Dat laatste is wel degelijk strafbaar.
Het is niet direct inbreuk op de privacy want deze persoon heeft zichzelf bloot gegeven via internet. Ten tweede is het niet per definitie inbreuk op het portretrecht, dit is pas als het "slachtoffer" herkenbaar in beeld is en daarvan laster ondervind.
pi_37144379
Wow razor, ben jij ff een kasthomo....
pi_37145050
Dus dát is de reden waarom ik bij zo'n raar bedrijf werk
pi_37155338
Inderdaad geweldig voor z'n privé leven ja. Internet is nogal een medium dat je niet onder controle kunt houden. Toekomstige werkgevers, toekomstige vriendinnen, toekomstige vrienden, toekomstige kinderen, iedereen die het wil kan nu dit filmpje vinden. Je hebt met deze actie iemand echt gruwelijk genaaid, en waarom?
pi_37155483
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 11:27 schreef Blapiet het volgende:
Inderdaad geweldig voor z'n privé leven ja. Internet is nogal een medium dat je niet onder controle kunt houden. Toekomstige werkgevers, toekomstige vriendinnen, toekomstige vrienden, toekomstige kinderen, iedereen die het wil kan nu dit filmpje vinden. Je hebt met deze actie iemand echt gruwelijk genaaid, en waarom?
Tjsa, hoe meer ik erover nadenk; hoe triester TS is.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:35:09 #148
133023 Zwaffel
freaking frack
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:41:16 #149
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_37155706
Gewoon terugmailen: Opfokken, ouwe rukker
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_37157747
ik had die filmpjes ook wel op mijn site: http://www.oops-humor.nl willen plaatsen zou goed passen, maar daar krijg ik ook problemen mee denk ik
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')