Ja ik weet dat dat gek klinkt (is het ook eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf. Ik liep een paar meter en weer terug en nu kan het ineens wel
.
Te weinig magicka?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:44 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Ik heb een spreuk die ik pas kan gebruiken als ik 50 illusion skills heb. Die heb ik nu maar nu doet hij het nogsteeds niet. Hoe kan dat?
zoiezo zijn die quests echt super makkelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 18:42 schreef Sjotime het volgende:
Vanavond Thieves Guild afronden......... vond het de minste van alle Guilds.
Laatste quest is wel meesterijk hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoiezo zijn die quests echt super makkelijk
als je een beetje hoge speed hebt ren je naar het item toe dat je moet snaaien en je rent de dungeon weer uit
Inderdaad, maar die hele dungeon ben ik ook doorgesprint omdat ik geen silver weapons hadquote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laatste quest is wel meesterijk hoor![]()
ik vond em te lang en te irritant eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laatste quest is wel meesterijk hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik neem aan dat in de Guildmaster Chest armor zit, en kun je dan ook kiezen uit light of heavy?
Klopt die zijn er ook. Mijn paardje is er mee uitgerustquote:Op woensdag 26 april 2006 16:42 schreef spacecrap het volgende:
ah oke tnx. er staat me trouwens bij (heb het gelezen volgens mij) dat er wel mods zijn voor horse armor...
100% Kameleonquote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoiezo zijn die quests echt super makkelijk
als je een beetje hoge speed hebt ren je naar het item toe dat je moet snaaien en je rent de dungeon weer uit
Ink?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik ga gewoon dwars door de game heen
Maar ik ben niet alleen
Ik neem een hond en ink mee (mod)
Op een of anderen reden vind ik deze mod een zeer goeie aanwinst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |