moet je daar nou level 10 voor zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
Met die skeleton key is elk slot gewoon : X X X X X X X
Jupquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moet je daar nou level 10 voor zijn
Ja,.. heb hem zelf ook.... heerlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Gamedemon het volgende:
Met die skeleton key is elk slot gewoon : X X X X X X X
Je kunt bij de plaatselijke merchant furnishings kopen, geen enkele keus jammer genoegquote:Op maandag 24 april 2006 16:56 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou ik ook wel eens willen weten ja! Mijn huisje in Anvil ligt nog vol met troep overal![]()
Gaat niet weg.. enige manier om gecured te worden is de quest die in de OP staat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben aangevallen door een vampier en wil mezelf nu helen bij een altaar. Maar elke keer krijg ik een bericht dat ik een crimineel ben en niet kan bidden oid. Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen? Heb al mn gestolen spullen al weggelegd en heb geen bounty.
Dan is je infamy hoger dan je fame denk ik. Ik heb zelf een spell genaamd cure disease. Misschien dat die werkt. Die zou je bij een mage's guild kunnen kopen. Misschien anders een potion of iets met knoflook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben aangevallen door een vampier en wil mezelf nu helen bij een altaar. Maar elke keer krijg ik een bericht dat ik een crimineel ben en niet kan bidden oid. Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen? Heb al mn gestolen spullen al weggelegd en heb geen bounty.
Aha, vandaar. Ik had een mandrake root gegeten en dat hielp ook tegen de ziektequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Dan is je infamy hoger dan je fame denk ik. Ik heb zelf een spell genaamd cure disease. Misschien dat die werkt. Die zou je bij een mage's guild kunnen kopen. Misschien anders een potion of iets met knoflook.
Heeft één van die mods van jou toevallig paspoppen? Waar je dus armor op kan zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik heb nu een paar mods voor meer huisjes er in gezet.en een mod voor die show kamer aan je huisje vast
om de buit te showen
Heel Morrowind had veel meer sfeer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik hoor nu net de intro van Morrowind en die van Oblivion achter elkaar. Die van morrowind heeft toch wel een stuk meer sfeer
Nee die zocht ik nog, want het is al een ramp om alles fantsoenlijk op tafeltjes te zetten zonder dat het omdonderd. Moet ik toch een beter gaan lezen of dat niet op een andere manier kan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Heeft één van die mods van jou toevallig paspoppen? Waar je dus armor op kan zetten?
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:19 schreef acethemask het volgende:
Ik ben een sneak/thief met major's op heavy armor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |