Ja ik weet dat dat gek klinkt (is het ook eigenlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf. Ik liep een paar meter en weer terug en nu kan het ineens wel
.
Te weinig magicka?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:44 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Ik heb een spreuk die ik pas kan gebruiken als ik 50 illusion skills heb. Die heb ik nu maar nu doet hij het nogsteeds niet. Hoe kan dat?
zoiezo zijn die quests echt super makkelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 18:42 schreef Sjotime het volgende:
Vanavond Thieves Guild afronden......... vond het de minste van alle Guilds.
Laatste quest is wel meesterijk hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoiezo zijn die quests echt super makkelijk
als je een beetje hoge speed hebt ren je naar het item toe dat je moet snaaien en je rent de dungeon weer uit
Inderdaad, maar die hele dungeon ben ik ook doorgesprint omdat ik geen silver weapons hadquote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laatste quest is wel meesterijk hoor![]()
ik vond em te lang en te irritant eigenlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Laatste quest is wel meesterijk hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik neem aan dat in de Guildmaster Chest armor zit, en kun je dan ook kiezen uit light of heavy?
Klopt die zijn er ook. Mijn paardje is er mee uitgerustquote:Op woensdag 26 april 2006 16:42 schreef spacecrap het volgende:
ah oke tnx. er staat me trouwens bij (heb het gelezen volgens mij) dat er wel mods zijn voor horse armor...
100% Kameleonquote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je een beetje hoge speed hebt ren je naar het item toe dat je moet snaaien en je rent de dungeon weer uit
Ink?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:14 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik ga gewoon dwars door de game heen
Maar ik ben niet alleen
Ik neem een hond en ink mee (mod)
Op een of anderen reden vind ik deze mod een zeer goeie aanwinst
Ja Thieves Guild is simpel... helemaal met de onzichtbaar spell en de skeleton key.... de Gray Fox missions zijn al een stuk cooler dan de eerdere.... moet nog 1 laatste grote heistquote:Op woensdag 26 april 2006 18:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waar haal je een beer danquote:Op woensdag 26 april 2006 23:20 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb een beer gekocht, echt tof
Dat dat beest ook met je meelevelled en dat je hem moet voeren enzo.
Maar goed, dat is iets voor een ander topic
Mod voor de pcquote:Op donderdag 27 april 2006 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Waar haal je een beer danEn zijn er nog andere (pets) dieren?
Ahh,... dus niet officieel..... !quote:
Inderdaad, en een hele toffe ookquote:
Wat heb je aan huisdieren??quote:Op donderdag 27 april 2006 10:00 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Inderdaad, en een hele toffe ook
Leuker dan wat Bethesda tot nu toe heeft uitgebracht.
Huisdieren zijn cool, en ze zijn ook niet overpowered gelukkig.
Ik heb als eerste de Thieves Guild gedaan, toen was het nog iets moeilijker. Ik had namelijk geen skeleton key en hoge skills. Maar nog steeds was het redelijk makkelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:57 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Thieves Guild is simpel... helemaal met de onzichtbaar spell en de skeleton key.... de Gray Fox missions zijn al een stuk cooler dan de eerdere.... moet nog 1 laatste grote heist
Market district ergens, centraal in de map.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:22 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik speel het spel al een tijdje en las dat je ook de naam van je huis kan veranderen. Je kunt het doen bij de Empirial Archives. Probleem is dat ik er niet achter kom waar het zit. Kan iemand mij helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben op die manier al 2 paarden kwijtgeraakt. Er kwam een beestje aan die mijn paard ging aanvallen ipv mij. Ik wilde hem daar wegslaan, maar toen raakte ik mijn paard, die mij toe ging aanvallen. Toen zat er niks anders op dan hem te dodenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik zal dan nog eens zoeken daar. Heb al gekeken maar mss heb ik erover heen gekeken
Heb net een unicorn gezien en heb er een tijdje zelfs op kunnen rijdenProbleem was dat er iemand werd aangevallen en ik wou helpen. Blijkbaar heb ik die unicorn ook per ongeluk mss geraakt want hij begon mij ook aan te vallen.
Hem hem maar gedood want anders was ik dood.
Zijn er nu nog wel andere unicorns? Of is er maar 1tje?
Zie btw net dat ik het spel al dik 70 uur speel
Laatste missie was echt cool.... knap trouwens als je dat zonder Skeleton key kan doen. Thieves guild is afgerondquote:Op donderdag 27 april 2006 12:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb als eerste de Thieves Guild gedaan, toen was het nog iets moeilijker. Ik had namelijk geen skeleton key en hoge skills. Maar nog steeds was het redelijk makkelijk.
Het is een spel....quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef Ardenlyn het volgende:
Wat is nou een mooi pakje voor een vrouw. Ik heb al een aantal aan gehad maar ik zoek een sterk heavy armor pakje die er een beetje sexy uitziet
Heb ook wel de Ebony armor maar die is stoer maar niet sexy
nou en ? Ik probeer ook de mooiste spullen te vinden en niet alleen mannen spelen dit spel. mijn vrouw zit The Elder Scrolls III - Morowind met aanvullingen te spelen en die zoekt ook de leukste pakjesquote:
pakjes met goede stats zoeken jah.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nou en ? Ik probeer ook de mooiste spullen te vinden en niet alleen mannen spelen dit spel. mijn vrouw zit The Elder Scrolls III - Morowind met aanvullingen te spelen en die zoekt ook de leukste pakjes
Zij dusquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
pakjes met goede stats zoeken jah.
Hij zoekt iets om op te pixel geilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |