er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef daaaaan het volgende:
Nog rustig in A'dam dus?
Als het al 4-0 met de rust staat misschien?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.
Tweede trein Feyenoord is onderweg. Beide treinen blijven op het station voor als ze eerder moeten vertrekken straks
Hebben ze nog geen vuurpijlen op elkaar geschoten?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.
Tweede trein Feyenoord is onderweg. Beide treinen blijven op het station voor als ze eerder moeten vertrekken straks
Radio????quote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef dvdfreak het volgende:
dan maar via teletxt 823 volgen
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al wegquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Gravit het volgende:
Echt problemen zie ik hier vanavond niet voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al weg
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al weg
Ik ook maar dat betekend altijd dat het goed komt......heerlijk zo'n wedstrijd maar wel slecht voor je tikkerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Fok_you het volgende:
[..]
GRMBL ik wordt zenuwachtig en dat vinnik heul nie leuk
![]()
Nee :Squote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Timmai het volgende:
wordt niet uitgezonden? :S
he eikelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:19 schreef Fok_you het volgende:
[..]
he eikel![]()
feyenoorders zijn niet bang
Je hebt gelijk. Wordt een makkelijke 0-3 met 2x Kuyt en 1x De Guzman. Appeltje eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Ahjoh AFCA scoort 6xquote:Op donderdag 20 april 2006 20:21 schreef Doezelhaar het volgende:
Zolang we (Ajax) geen doelpunt tegenkrijgen word het heel intressant zondag.
maar maar maar..... die snorquote:
Nep supporterquote:Op donderdag 20 april 2006 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
JJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDDDDDDDDDDDDDUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:
site ligt ook plat.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Rotterdam rijnmond werkt bij mij niet....
Een echte supporter regelt wel uitkaarten of watdan ookquote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb geen recht op kaarten voor de uitwedstrijden, anders was ik er wel geweest![]()
Nee, die boycot de plee-offs.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een echte supporter regelt wel uitkaarten of watdan ook
Precies. Zelfs de Ajacieden zien dat in. 35.000 supporters...quote:
Jongen, ik ben 19 en zit nog op school. Waar moet ik dat allemaal van betalen? Ik ga al naar elke thuiswedstrijd wat me ook al per keer 20 euro aan een treinkaartje kost!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Een echte supporter regelt wel uitkaarten of watdan ook
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
hoe kan je nou zo dom verdedigen?
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
We gaan gewoon winnen (hoop ik)
Uiteraard, bovendien verdient Ajax eigenlijk ook geen herkansing dit uitermate zwakke seizoen. Maar het is niet andersquote:Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs de Ajacieden zien dat in. 35.000 supporters...
Dat is daar toch elke wedstrijd zoquote:Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. Zelfs de Ajacieden zien dat in. 35.000 supporters...
Nee, alleen als het kut gaatquote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is daar toch elke wedstrijd zo
Ach ja, Feyenoord krijgt toch ook een herkansingquote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Uiteraard, bovendien verdient Ajax eigenlijk ook geen herkansing dit uitermate zwakke seizoen. Maar het is niet anders![]()
Ja, alleen dan staat er op teletekst 45.000 omdat ze alle seizoenskaarthouders mee tellen ook al zijn ze er niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat is daar toch elke wedstrijd zo
En als het nou eens goede muziek was.....quote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef Doezelhaar het volgende:
Jammere is altijd wel dat er muziek gedraait moet worden... ben al lang blij dat om half 9 geen nieuws is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |