er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:27 schreef daaaaan het volgende:
Nog rustig in A'dam dus?
Als het al 4-0 met de rust staat misschien?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.
Tweede trein Feyenoord is onderweg. Beide treinen blijven op het station voor als ze eerder moeten vertrekken straks
Hebben ze nog geen vuurpijlen op elkaar geschoten?quote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
er wordt wat gegooid, paar kleine charges, paar aanhoudingen openlijke geweldpleging. Zo te horen onder Ajax aanhang.
Tweede trein Feyenoord is onderweg. Beide treinen blijven op het station voor als ze eerder moeten vertrekken straks
Radio????quote:Op donderdag 20 april 2006 19:49 schreef dvdfreak het volgende:
dan maar via teletxt 823 volgen
Feyenoord![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al wegquote:Op donderdag 20 april 2006 19:51 schreef Gravit het volgende:
Echt problemen zie ik hier vanavond niet voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al weg
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:55 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nouja zeg, Ajax tikte recent in eigen stadion AZ en Vitesse ook al weg
Ik ook maar dat betekend altijd dat het goed komt......heerlijk zo'n wedstrijd maar wel slecht voor je tikkerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:57 schreef Fok_you het volgende:
[..]
GRMBL ik wordt zenuwachtig en dat vinnik heul nie leuk
![]()
Nee :Squote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Timmai het volgende:
wordt niet uitgezonden? :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |