Wat een onzin zeg.quote:Op maandag 24 april 2006 15:51 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Een echte club-man. Zou schande zijn. Wel een gigantisch dilemma denk ik voor de leiding. Als Blind tóch CL haalt valt er niets op aan te merken.
Kom op zeg.quote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie Blind eigenlijk niet vertrekken bij ajax als hij voorronde CL haalt en de beker wint.
True, maar ik doelde alleen op het feit dat een seizoen in een wat mindere competitie soms best het gewenste resultaat kan opleveren.quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef cultheld het volgende:
Portillo doet 't idd slecht bij Brugge, maar heeft nooit de status van Saviola gehad.
Hij kan zeker wat getuige zijn complete lijstje. Maar tis de laatste 2 seizoenen aanmerkelijk minder.quote:Op maandag 24 april 2006 15:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar hij heeft Kluivert wel uit de basis gehouden bij Barcelona, dus die jongen kan wel wat.
dat laatste zinnetje impliceert dat je echt ergens zou kúnnen geloven dat zo'n topper hierheen komtquote:Op maandag 24 april 2006 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Saviola.. [afbeelding] Dat zou echt een GEWELDIGE aankoop zijn.
ik moet het nog zien
Dat was aan dhr. Koeman te danken ja. Er is een stijgende lijn te ontdekken, getuige ook de koers richting CL-plaats. Dan kun je iemand echt niet uit z'n functie ontzetten en al helemáál niet zo'n clubman als Blind.quote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Ajax heeft een seizoen lang dramatisch voetbal laten zien.. DAAR moet je um op afrekenen, niet op de eventuele (gestolen) resultaten.
Gestolen als in AZ moet CL spelen.
Er valt zat op hem aan te merken.
Ajax kennende zou mij dat helemaal niets verbazen hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 15:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik zie Blind eigenlijk niet vertrekken bij ajax als hij voorronde CL haalt en de beker wint.
Verder lijkt het me sterk dat Ten Cate rond is met ajax voordat Blind weg is.
Inderdaad.quote:But we shall see....
Zal wel allemaal dezelfde bron hebben.quote:Verder over Saviola, was inderdaad een lokale zender maar wel opvallend natuurlijk
Ik geloof het ook niet voordat het officieel bekend gemaakt wordt....
Misschien ruil Saviola tegen Farfan om maar wat te noemen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef cultheld het volgende:
Dat klopt en waarschijnlijk zou hij wel gaan draaien bij PSV, maar ik weet het niet.. PSV heeft een dure Koné en tenzij er plannen zijn om hem voor de hoofdprijs weg te doen (of Farfán moet toch vertrekken) vind ik het niet logisch om eventueel een dure Saviola naar Eindhoven te halen.
Mischien zit hij in een dipje, en PSV hoeft hem toch niet te kopen? Huren kan toch ook.quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Hij kan zeker wat getuige zijn complete lijstje. Maar tis de laatste 2 seizoenen aanmerkelijk minder.
1998/99 River Plate 20 7 Argentinie Apertura
1999/00 River Plate 33 19 Argentinie Apertura
2000/01 River Plate 34 20
2001/02 Barcelona 36 17 Primera Division
2002/03 Barcelona 36 13 Primera Division
2003/04 Barcelona 33 14 Primera Division
2004/05 AS Monaco 29 7 Frankrijk
2005/06 Sevilla 27 6 Primera Division
Het zou hoe dan ook een versterking voor PSV zijn, maar lijkt me zeer sterk dat hij komt. We kunnen zijn salaris nooit betalen en er zal ook een redelijk dikke transfersom voor betaalt moeten worden. Hij is volgens mij nog steeds van Barca.
Ik geloof er ook geen moer van.quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat laatste zinnetje impliceert dat je echt ergens zou kúnnen geloven dat zo'n topper hierheen komt
Dat zou idd ook nog altijd kunnen. Blijft nog steeds staan dat ie hoge salariseisen heeft.quote:Op maandag 24 april 2006 15:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Mischien zit hij in een dipje, en PSV hoeft hem toch niet te kopen? Huren kan toch ook.
Topper?quote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat laatste zinnetje impliceert dat je echt ergens zou kúnnen geloven dat zo'n topper hierheen komt
En Zamorano, ook zo'n onwaarschijnlijk geruchtquote:Op maandag 24 april 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
Deze kan in het rijtje Rosicky - Robinho - Tevez.
In potentie een wereldtopper.quote:Op maandag 24 april 2006 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Saviola is zwaar overschat die hoeft niet te komen.
Geen idee, soms vind ik het wel spannend zo in de hol van de leeuw.quote:Op maandag 24 april 2006 16:05 schreef Bombardier het volgende:
Vanwaar dit uitgebreide bezoek trouwens, Daggla? Spion!![]()
Dat zijn wel meer spelers. Het gaat om het waarmaken.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geen idee, soms vind ik het wel spannend zo in de hol van de leeuw..
Jullie zijn wel veel leuker dan die kakkerlakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |