Daar ben ik het helemaal mee eens. 10 miljoen voor een speler die 6 doelpuntjes in de Priméra en 5 goals in de UEFA cup heeft gemaakt en nog maar en 1-jarig contract heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat Saviola nog 10 miljoen moet kosten, ondanks dat ie nog maar 1 jaar heeft.
destijds mochten er nog langere contracten getekend worden volgens mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Blijkbaar ergens, want hij heeft toch echt een contract tot 2007.
Dus of hij heeft voor 6 jaar getekend, of het is opengebroken.
Kan je wel koppig en eigenwijs gaan lopen doen, hij is gewoon niet transfervrij. Period.
quote:Na drie jaar River Plate vertrok Saviola naar Barcelona, waar de aanvaller een contract tekende tot 2007.
Mwah, ik denk dan niet dat hij de verwachtingen kan inlossen. Zeker niet voor het geld wat je eraan kwijt bent.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik geloof overigens best dat Saviola naar PSV kan. Zelfs als hij niet transfervrij is zal PSV niet de hoofdprijs hoeven te betalen en als PSV hem een vijfjarig contract aanbiedt wil hij best tekenen. Cocu verdient ongeveer 1,2 miljoen euro netto dus dat is voor een speler van buiten de EU ongeveer 1,5 miljoen netto. Met dat soort bedragen kun je best concurreren met clubs zoals Sevilla, Atletico of Deportivo. PSV speelt CL, heeft een goede naam en de Latijnse spelers zijn bijna zonder uitzondering laaiend op PSV.
Met een (eventuele) kleine transfersom en een vaste afkoopsom(bijvoorbeeld 10 miljoen na het eerste jaar, 8 miljoen na de 2e en 6 miljoen na de derde) is hij ook financieel wel haalbaar
quote:Farfán a España, pero a entrenar
Dio la cara. El delantero peruano Jefferson Farfán afirmó que si bien es
cierto hay posibilidades de que firme por los poderosos Chelsea de Inglaterra
o Barcelona de España, aún no existe nada concreto en cuanto a su mentado traspaso.
“Se ha comentado que hay ofertas, pero no sé nada. Yo me encuentro tranquilo porque
aún tengo contrato con el PSV hasta junio del 2008 y eso me da la confianza para no
desesperarme.
Se habló mucho del Chelsea, pero hoy sólo pienso en el PSV, en trabajar y en aportarle
mucho al equipo”, declaró la Foquita.
Tras conseguir la semana pasada el título de la liga holandesa, el PSV ahora busca obtener
la Copa Gatorade, cuando enfrente en la final de este torneo al Ajax de Ámsterdam, el próximo 7 de mayo.
Por ello, cuando se pensaba que podía regresar al Perú, se confirmó que la Foquita fue considerado
en la delegación que se trasladará en las próximas horas a España, donde el equipo realizará una
minipretemporada esperando el trascendental encuentro.
Se supo, además, que en tierras ibéricas el plantel se reunirá con el técnico holandés
Henk Ten Cate, actual asistente técnico de Frank Rikjaard en el Barcelona, quien será oficializado
en las próximas horas como el reemplazante de Guus Hiddink, que dejará el club para dirigir a la
selección de Rusia una vez termine el Mundial.
Erg logisch moment ook, zo net voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:03 schreef LuNaTiC het volgende:
'en las próximas horas'
Moet niet lang meer duren dan?
Lijkt me idd ook niet echt handig, dus zal weinig van waar zijn. Tenzij over een paar uur 200 uur wordt bedoeld...quote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg logisch moment ook, zo net voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar.,
,
!!!111.
Klopt, maar het wordt in ieder geval ook door buitenlandse media gemeldquote:Op woensdag 26 april 2006 09:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg logisch moment ook, zo net voor de belangrijkste wedstrijd van het jaar.,
,
!!!111.
de laatste keer dat hij er 20 of meer maakte in een seizoen was in 2000/2001 bij River Plate, dat was dan ook het enige seizoen dat hij dat deed!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef johannes1986 het volgende:
Saviola schoot er tot 2 seizoenen geleden bijna altijd 20 of meer in, en hij is nogsteeds jong. Ben dus erg blij als hij komt. Bovendien is hij een totaal ander type speler als Farfan, dus het lijkt me sterk dat hij de vervanger zou moeten zijn. Denk dat Saviola juist een sensatie wordt als hij al komt.
De combinatie Saviola - Ten Cate zou natuurlijk wel kunnen kloppen. Barcelona dat al genoeg goeie aanvallende spelers heeft, Saviola is voor de Spanjaarden 1 van de ( ik dacht ) 4 toegestane buitenlanders per team ( wat een erg groot nadeel is ) , Ten Cate kent Saviola en weet wat hij kan, Saviola kent Ten Cate en PSV maakt de afgelopen 2 seizoenen indruk in de Champions League. Bovendien kennen Reiziger en Cocu beide Saviola ook nog uit hun eerdere periode bij Barcelona![]()
Ehm.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:51 schreef johannes1986 het volgende:
Saviola schoot er tot 2 seizoenen geleden bijna altijd 20 of meer in,
20 of meer... Niet echt..quote:1998/99 River Plate 20 7 Argentinie Apertura
1999/00 River Plate 33 19 Argentinie Apertura
2000/01 River Plate 34 20
2001/02 Barcelona 36 17 Primera Division
2002/03 Barcelona 36 13 Primera Division
2003/04 Barcelona 33 14 Primera Division
2004/05 AS Monaco 29 7 Frankrijk
2005/06 Sevilla 27 6
| Forum Opties | |
|---|---|