Hoop doet levenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Advocaat!
Dat doet mij denken aan de reactie van Ten Catequote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Maar naar alle waarschijnlijkheid is de nieuwe hoofdtrainer dus wel bekend maar kan for whatever reasons nog niet bekend gemaakt worden![]()
hij moet eerst ff kampioen van Spanje worden en zich plaatsen voor de finale van de CL en dan mag het pas bekend worden. Ben wel benieuwd wie het dan wordtquote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
Maar naar alle waarschijnlijkheid is de nieuwe hoofdtrainer dus wel bekend maar kan for whatever reasons nog niet bekend gemaakt worden![]()
Dat weet volgens mij niemand... ik heb nergens een datum kunnen vinden.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:46 schreef dndiek het volgende:
Wanneer komt PSV eigenlijk met de nieuwe thuisshirts?
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Foto van Gomes waar hij de schaal op zijn kop heeft
Ja, en Rene van der Gijp als zijn assistentquote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat Wim Kieft de trainer wordt van PSV
zo sprak Gomes het uitquote:Op donderdag 20 april 2006 15:33 schreef WeebI het volgende:
Pee-See-Vee ies mein cloeb
PCV dus?
edit: of is dat geen typo?
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat Wim Kieft de trainer wordt van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |