Beetje veel fur, maar wel lekker zachtquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:09 schreef ranja het volgende:
Niet echt politiek correct
Fur
Super furry animals
Paper Lace
Psychedelic furs
van katoen
Ah, dat levert altijd van die mooie Discovery-documentaires op.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef GLO het volgende:
Bahrein, waar ze voor de kust een gigantisch kunstmatig eiland in de vorm van een zeepaardje bouwen, dat Two Seas gaat heten.
Ik miste mijn onderarm, zag het als een teken van god dat ik de evil bendgoat moest verslaan. En zo geschiedde het, ik bid nu en f5 met mate. Ik onthoud mij van geiten en shoegaze! U zijt verslagen demon!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die net nog met scheermesjes zat te spelen![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:53 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ah, dat levert altijd van die mooie Discovery-documentaires op.
Ramble is zijn echte naamquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:50 schreef bigshadow het volgende:
Ha, lekker voor die bendgoat![]()
Ramble Jon Krohn is de echte naam van een artiest, wie zoek ik?
quote:music is a collage of cut-and-paste hip-hop that combines disparate elements to make for soulful, moody portraits of the world. Born in Eugene, OR, on May 27, 1976, he moved to Columbus, OH, a few years later and was raised there. He first busted out onto the hip-hop scene in 1998 -- a time when producers were emerging from the shadows to seize the spotlight -- as the DJ/producer for the Columbus-based group Megahertz. MHz had two 12" singles released on Bobbito Garcia's Fondle 'Em Records and the group was mentioned in Vibe Magazine's "History of Hip Hop."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |