Inderdaad! Dat nummer zing ik altijd luidkeels mee, zonder op de tekst te letten blijkbaar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Ascaroth het volgende:
Rebellion van Arcade Fire.
Echt zo'n meeschreeuwer inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad! Dat nummer zing ik altijd luidkeels mee, zonder op de tekst te letten blijkbaar.
Meer volgt..quote:is one of the most completely inspiring rock records I've ever heard... Everytime I finish listening to it I feel like I've lived through something I'll never quite understand, something really big.
Andy Broder, Fogquote:One of the few 'indie' rock records that I would consider to be a classic. Lyrically - complex and gruesome. Musically - simple and sweetly melodic. It gets under your skin and stays there permanently. A devastating record from beginning to end.
Neh, andere indie-klassieker.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:50 schreef bukgeit het volgende:
Slanted & Enchanted van Pavement?
bukgeit + 1quote:Op donderdag 20 april 2006 23:59 schreef bukgeit het volgende:
In The Aeroplane Over The Sea?
Bob Hardy, Franz Ferdinandquote:Friendships can be gauged on the mutual love of Neutral Milk Hotel.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:01 schreef bukgeit het volgende:
Fog lijkt me een mag, of niet?
Neutal Milk Hotel - de minst bekende der indieklassiekers.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:03 schreef ranja het volgende:
En dat album ken ik helemaal niet.Van wie is het?
Zit ik daarnaar te raden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |