Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablablaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zie het probleem ook niet.. het komt op mij over alsof misha niets te zeggen heeft![]()
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zoquote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef texelonia het volgende:
Ja nou ja. Dat irrieert me dus ook moussy. Mannen![]()
Vraag je hem eens iets gebeurt er dit.
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtjequote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden hoor, voor een keertje
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje overdreven. Ik zeg alleen dat ik het raar vind. Niet dat hij niks mag en blablabla
Dat verhaal zal ik idd ook nooit meer vergeten nee! Arm kind, en arme man...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
Er zijn hier meerdere moeders die thuis kwamen en zich afvroegen waarom de baby zo jengelde... vergeten een fles te geven of zoMannen.... ze missen gewoon overduidelijk het moedergevoel
Kaliumquote:Op donderdag 20 april 2006 20:14 schreef jessie het volgende:
Ik hoor net op tv dat in t ziekenhuis waar ik gelegen heb een verpleegster ontslagen is. En paar weken terug heeft ze onverdund kalium in een jonge vrouw dr ader gespoten. Een hartstilstand daardoor. Vreselijk gewoon!
ook toen rené (nog geen) anderhalf was moussy? tex, ik vind je irritatie echt zeer begrijpelijk hoor. en wat heeft 't nou te maken met 'niks te zeggen hebben'? meer met verantwoordelijk omgaan met je kind en de afspraken met je medeopvoeder. als je al besluit om zoiets 'geks' te gaan doen kun je de ander toch op z'n minst even inlichten. ik zou me echt rotschrikken als ik thuis kwam en niemand aantrof, minstens denken dat ze naar 't ziekenhuis waren oid.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef moussy het volgende:
Erger nog, ik doe het ook wel eens met René quality time met mn dochter, samen 's avonds even de stad in of naar een verjaardag voor een uurtje
en niet onverdund neem ik aan. brrr, echt horror!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef easy-going het volgende:
Kalium
Dat heb ik ook toegediend gekregen toen ik iin het ziekenhuis lag, wat een eng bericht.
ik kreeg het gelukkig wel via een infuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |