Ik paste op vanaf dat ik 12 was, ging altijd wel goed, ik vond het ook reuze leuk en bere intressant.
Wij hebben sindskort ook een oppas van 15 die 1 keer in de week een avondje komt oppassen, Yoram breng ik dan zelf naar bed, omdat hjet zo uit komt en zij mag Chiara naar bed brengen, vinden ze beiden leuk. Chiara neemt het er lekker van en laat zich nog meer dan anders voorlezen.
Maar dat is allemaal maar sinds kort, want hiervoor hebben ze een paar keer bij mijn zus gelogeerd en mijn andere zusje heeft hier wel eens opgepast en dat was het.
Familie woont gewoon te ver weg om even op te passen. En Remco's moeder is lichamelijk niet in staat om op te passen. Ik heb het wel eens jammer gevonden, maar aan de andere kant heb ik ook mijn leven er wel een beetje op ingesteld. Er komen wel weer andere tijden aan
![]()
Leuk balkon Vicky!!!
Jessie, leuk schommelstoelen! Wij hebben er ook nog naar gekeken, maar ons oog is uiteindelijk op iets anders gevallen. Remco wilde geen hardhout, ik wilde geen plastic dus nu een mooie tussenweg gevonden, ik kom wel eens posten als ie in de tuin staat
![]()
De voortuin heb ik inmiddels ook helemaal gedaan, onkruid eruit, bladeren, troep en alle ellende verwijderd, nu iet ie er weer fris uit, heerlijk!