quote:Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef bwt het volgende:
en nu is het ook wel weer berry bed tijd
duik me nest in![]()
*eerste rijles: 29 meiquote:Op donderdag 20 april 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er nog Fokkers die 5 juni de elfstedentocht gaan rijden?
Ach al komen er geen fokkers, plemp die foto's hier maar neer, altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Word krapjes ja
Maar ik ga daar in ieder geval foto's maken, en t lijkt me leuk om ook wat Fok-motoren er op te zetten![]()
dan word het "mn bandbreedte wat doe je", plus dat mensen hier door 200 wellicht onboeiende foto's meoten scrollen voor ze weer verder kunnen SC-en.. maar een linkje al ik zeker geevn tzt, geld ook voor de oldtimer elfstedentocht waar ook veel motoren participeren.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach al komen er geen fokkers, plemp die foto's hier maar neer, altijd leuk om te zien.
Topquote:Op donderdag 20 april 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan word het "mn bandbreedte wat doe je", plus dat mensen hier door 200 wellicht onboeiende foto's meoten scrollen voor ze weer verder kunnen SC-en.. maar een linkje al ik zeker geevn tzt, geld ook voor de oldtimer elfstedentocht waar ook veel motoren participeren.
Linkje ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er nog Fokkers die 5 juni de elfstedentocht gaan rijden?
feliquote:
4 x 25 min. Zandvoortquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gamma.![]()
En we krijgen nog een officiele afscheid en/of bats meet.![]()
Even een ingekort mailtje.
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 06:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En ik ben jarig vandaag ...[/sub]
[..]
Gefeliciteerd Kratjuhquote:Op donderdag 20 april 2006 06:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Linkje ?
verborgen tvp
En ik ben jarig vandaag ...
Mogge trouwens
Altijd leuk, jarig zijn ...quote:Op donderdag 20 april 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kratjuh![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef Faithy het volgende:
Gefeliciteerd kratjuh!!!!!!!!!!
heb je al verjaardagsseks van je vriendinnetje gehad?
Waarquote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef kratjuh het volgende:
Thanks ... D'r staat hier vlaai maar ja jullie zijn er niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |