quote:Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef bwt het volgende:
en nu is het ook wel weer berry bed tijd
duik me nest in![]()
*eerste rijles: 29 meiquote:Op donderdag 20 april 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Zijn er nog Fokkers die 5 juni de elfstedentocht gaan rijden?
Ach al komen er geen fokkers, plemp die foto's hier maar neer, altijd leuk om te zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Word krapjes ja
Maar ik ga daar in ieder geval foto's maken, en t lijkt me leuk om ook wat Fok-motoren er op te zetten![]()
dan word het "mn bandbreedte wat doe je", plus dat mensen hier door 200 wellicht onboeiende foto's meoten scrollen voor ze weer verder kunnen SC-en.. maar een linkje al ik zeker geevn tzt, geld ook voor de oldtimer elfstedentocht waar ook veel motoren participeren.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach al komen er geen fokkers, plemp die foto's hier maar neer, altijd leuk om te zien.
Topquote:Op donderdag 20 april 2006 01:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan word het "mn bandbreedte wat doe je", plus dat mensen hier door 200 wellicht onboeiende foto's meoten scrollen voor ze weer verder kunnen SC-en.. maar een linkje al ik zeker geevn tzt, geld ook voor de oldtimer elfstedentocht waar ook veel motoren participeren.
Linkje ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
feliquote:
4 x 25 min. Zandvoortquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gamma.![]()
En we krijgen nog een officiele afscheid en/of bats meet.![]()
Even een ingekort mailtje.
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 06:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En ik ben jarig vandaag ...[/sub]
[..]
Gefeliciteerd Kratjuhquote:Op donderdag 20 april 2006 06:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Linkje ?
verborgen tvp
En ik ben jarig vandaag ...
Mogge trouwens
Altijd leuk, jarig zijn ...quote:Op donderdag 20 april 2006 08:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kratjuh![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:48 schreef Faithy het volgende:
Gefeliciteerd kratjuh!!!!!!!!!!
heb je al verjaardagsseks van je vriendinnetje gehad?
Waarquote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef kratjuh het volgende:
Thanks ... D'r staat hier vlaai maar ja jullie zijn er niet ...
Ik ga hem misschien nog wel rijden, denk er nog even over na (wil hem niet in mijn eentje gaan rijdenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey, we wonen allebei nog thuis en ik wilde zelf gewoon gaan werken ...quote:
Ga jij ff echo-apparaat spelen ..quote:
ikquote:Op donderdag 20 april 2006 10:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey, we wonen allebei nog thuis en ik wilde zelf gewoon gaan werken ...
Wie zegt dat jij zoveel beter bent ...
Noem jij @Fok rond hangen werken danquote:Op donderdag 20 april 2006 10:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
byebye schoolboy
de echte mensen blijven/gaan wel werken![]()
he, ik help toch zeker elk half uur een klantquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Noem jij @Fok rond hangen werken danVraag me dan toch af wat je onder niet werken verstaat
![]()
nee, dat is zielig voor je vriendin.. ken je die slogan van Pringles?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kom eerst maar met de feiten dan ...![]()
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Faithy het volgende:
[..]
he, ik help toch zeker elk half uur een klant
en geloof me, ik zou liever de hele dag bezig zijn, want dan gaat de tijd wat sneller![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, dat is zielig voor je vriendin.. ken je die slogan van Pringles?
Bij mij is het dan: Once you hop, you can't stop![]()
Dankjewel !quote:Op donderdag 20 april 2006 11:31 schreef ondeugend het volgende:
Kratjuh !Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
ik ben een groot wandelend sprookjesboekquote:Op donderdag 20 april 2006 11:30 schreef kratjuh het volgende:
[..]Hoe vaak ik die niet al gehoord heb ...
![]()
Als ik ooit weer vrijgezel ben wil ik nog wel 's zien wat er feit en fictie is bij jou![]()
Ik hou van sprookjes ...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:39 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik ben een groot wandelend sprookjesboek![]()
Zit jij ook zo schattig achter een balie?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:19 schreef Faithy het volgende:
he, ik help toch zeker elk half uur een klant
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 11:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zit jij ook zo schattig achter een balie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |