Tja wat is veel bereikenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:31 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan zegt ie dat hij al veel bereikt heefthij is nog nat achter de oren man
ik ga niet beweren dat ik veel bereikt heb ofzo, maar ik ben op m'n 23 echtn iet gebruikt als kroketten-jongen
![]()
ik ken ballebek niet, dus kan er niet over mee pratenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vind bijvoorbeeld Ballebek veel bereikt hebben en die is ook 23 of 24 volgens mij![]()
Jahaaaa! Niet ALLEs hoeft over PTA te gaan, gewoon een beetje meer over auto's, en bootjes, en vliegtuigen, en treinen, en spartamets, en miniboekhoesen, en, nou ja je weet wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef vlad het volgende:
[..]
hoeveel vingers steek ik op?![]()
mag ik dat nu wel zeggen?![]()
![]()
Oh, dan zet ik je op de lijstquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..quote:Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
nog een paar maandjes en ik zla julie versteld doen staan wat je op je 23e beriekt kunt hebben![]()
Ze waren vandaag aardig aan het oefenen voor de open dag btw, heb geen trommelvliezen meer over
in woensdrecht hebben ze ook F16's johquote:Op donderdag 20 april 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
heheohja daar moet ik nog voor naar friesland ook nog
klote basis daar in leeuwarden
op m'n 23ste was ik student en woonde ik in finlandquote:Op donderdag 20 april 2006 19:35 schreef jozef444 het volgende:
als 23 jarige nog steeds student zijn dan ben je de man![]()
![]()
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwagerquote:Op donderdag 20 april 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
oefenen voor de opendag? de demokist was bezig of waren ze gewoon aan het oefenen? lijkt me 'n beetje vroeg om nu voor 'n opendag te gaan oefenen, de KLu kennende..
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:37 schreef Googolplexian het volgende:
met m'n 23ste deed ik toelatingstest F16 piloot
niet lang daarna opleiding/keuring luchtverkeersleider RLD
niet lang daarna opleiding 2de stuurman/hoofdmachinist scheepvaart
m'n lul is vele malen dikker dan m'n IQ want ik denk ermee.
en om dit ontopic te houden: turbo, grille, spoiler
ik zit altijd tussen de 135 en de 144quote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gister waren ze aan het stunten en zo. vandaag weer. de reguliere F16's en zeg niet dat het niet zo is, gister nog zo'n piloot tegengekomen bij mn zwager
ik kwam uit op 2071 ... de hele test ging dan ook wel redelijk maar optellen van punten is niet mijn sterkste kantquote:Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
volgens de BNN iq test heb ik een IQ van 91en ik denk ook met m'n lul... is nu de mythe over de negerlul versterkt?
![]()
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef M5 het volgende:
[..]
De demo kist was vandaag bezig volgens luchtmacht.nl, en morgen ook nog. Of een reguliere kist omdat de demo kist stuk is.
Dat zal wel ja, normaal blijven ze niet zo heel lang boven de basis rondjes draaien enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
om hele eerlijk te zijn: ik heb m niet gezien. wel ander geluid als anders.
huidige M3 heeft een 3.2l 6-inlijn. De opvolger krijgt een V8 (dat is dan waarschijnlijk een M5 V10 min 2 cilnders).quote:Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef vlad het volgende:
vraagje: de huidige m3 heeft toch al een V8 of is dat de opvolger?
het was niet de bedoeling te pimpen of me te bewijzen... ik ben alleen best trots op mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 19:45 schreef M5 het volgende:
ik heb niet de behoefte mezelf te moeten bewijzen.
moet kunnenquote:Op donderdag 20 april 2006 19:53 schreef M5 het volgende:
moet ik al aan SC 975 gaan denken?![]()
dan wordt het wel een vliegtuigje (als in: prototype straaljager met thrustvectoring), kan zo snel niets anders vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |