Ik krijg nooit nieuwe mensen op mn msnquote:Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef KeesVD het volgende:
[..]
MSN, geheel in de geest van onze Italiaan.
nee, vind je het gekquote:Op donderdag 20 april 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik krijg nooit nieuwe mensen op mn msn
Alleen maar vadsige mokkels die nuecken willenquote:
ik krijg allemaal mailtjes van fok users die denken dat ik mega tijd over hebt om een handleiding te maken voor het flashen van je motorola mobielquote:Op donderdag 20 april 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik krijg nooit nieuwe mensen op mn msn
Skaai?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Alleen maar vadsige mokkels die nuecken willen
dat is niet mijn ervaring.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook voor dit het volgende. Als ze het niet proberen gaat er niks gebeuren.
En er is wel eens een vraag over een radio langs gekomen. En ja daar is toen netjes antwoord op gegeven. Die vragen worden ECHT niet genegeerd of gezegt van. Tieftop.
Ik had een prachtige SC gemaakt vanavond, ik doe niks meer voor deze kankerSCquote:Op donderdag 20 april 2006 00:28 schreef hermandeperman het volgende:
Wie ontfermt zich over 974 voor we weer gezeik krijgen?
Dat ging toen zo lekker bij je toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik krijg allemaal mailtjes van fok users die denken dat ik mega tijd over hebt om een handleiding te maken voor het flashen van je motorola mobiel![]()
ja maar jij bent al zo lang wegquote:
Die andere was ergerquote:
En nogmaals; heb je ook tijd voor een meet met mij en Estolan? Ik wil o zo graag experimenteren met jequote:Op donderdag 20 april 2006 00:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik krijg allemaal mailtjes van fok users die denken dat ik mega tijd over hebt om een handleiding te maken voor het flashen van je motorola mobiel![]()
waren we nog aan het bespreken achter geheime deuren, een eigen modhoekje laten we zeggen!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[quote]- Wat gaan jij en Alexxxxx doen om de sfeer te verbeteren als die volgens jullie niet in orde is?
yupz en dat is nu me punt dat mensen er niet gaan posten omdat het een kliekje is, dan kun je net zo goed iedere middag gezellig met zijn alleen msn oid aanzetten en daar met mekaar beppen!quote:- Vind je niet dat de SC altijd een kliekje was? Toen ik hier kwam, poste ik daar ook niet omdat het een kliekje was, en dat is nu toch echt 3 jaar geleden.
helemaal niks mis mee, heb het nog steeds naar me zin in PTA anders was ik allang weggeweest!quote:- Wat is er mis met het feit dat een groepje users het op een stukje internet goed met elkaar kan vinden? Waarom moet dat altijd gelijk weer anders?
lees dit bovenste stukje eens, je doet net alsof pta alleen uit sc bestaat!quote:- Waarom ben jij mod hier? Alexxxxx is in mijn mening een stuk meer betrokken, praat en post mee, en loopt niet alleen maar te zeuren en met slotjes te gooien. Als je er geen tijd meer voor hebt is het mijns inziens tijd om een keer plaats te maken voor een meer betrokken mod. Dan kan je de SC's ook meer sturen en controleren. Nu is er op Alexxxxx na nooit een mod in de SC. Als men er iets van zegt kom je met je 'ik lurk alles' maar je post niks!
neh daarom snap ik ook niet dat ze mij gaan mailenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ging toen zo lekker bij je toch?
Die onthouden wequote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waren we nog aan het bespreken achter geheime deuren, een eigen modhoekje laten we zeggen!
overigens is de sfeer in pta zelf helemaal perfect en drukker dan ooit!
[..]
Iedereen weet allang waar dat is hoor, dus daar hoef je niet zo geheimzinnig over te doenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waren we nog aan het bespreken achter geheime deuren, een eigen modhoekje laten we zeggen!
traditiequote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef M5 het volgende:
ach, tis toch al laat, dan doe ik 974 nog wel ff voor't slapen gaan
Ben geen proefdierquote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef KeesVD het volgende:
[..]
En nogmaals; heb je ook tijd voor een meet met mij en Estolan? Ik wil o zo graag experimenteren met je
Het gaat nu toch over de SC? En ik vind dat je voor iemand die zich daar uit het niks zo druk over loopt te maken verdomde weinig bij betrokken is over het algemeen. Dus dan denk ik post er dan ook meer, het lijkt me logisch dat wanneer je als mod meepost en corrigeerd je het doel kan sturen, om het zo beter te maken. Ja of nee?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef ThaFreak het volgende:
lees dit bovenste stukje eens, je doet net alsof pta alleen uit sc bestaat!
Ja en jij kreeg eerst allemaal foutmeldingen en rare talen toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
neh daarom snap ik ook niet dat ze mij gaan mailen![]()
1 was zo bij de hand dat hij zei van. Ja maar ik zie je wel op het forum posten dus daar heb je wel tijd voor he!!!!
heb ik hem de verkeerde flash gestuurd krijg ik een mailtje terug. JA HIJ DOET HET NIET MEER KANKERHOND.
Netjes terug gemaild dat hij het eerste mailtje nog maar eens moest lezen van mij.
ALLES GEHEEL OP EIGEN RISSICO![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef M5 het volgende:
Hoe verklaar je dan dat je wel kleurstoffen innamquote:
Ik moet geen proefmateriaal gebruiken dat volledig versleten is. Anders is m'n hele onderzoek naar de maan.quote:Pak ijsmeis maar daa is het kennelijk al vaker op mis gegaan.
oh kut ik had er ook nog één klaar staanquote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef M5 het volgende:
Heet dat niet gewoon een spiegel?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en jij kreeg eerst allemaal foutmeldingen en rare talen toch?
klote drugs ook altijdquote:Op donderdag 20 april 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en hier ga je dus mooi de fout inquote:Op donderdag 20 april 2006 00:30 schreef ThaFreak het volgende:
ook nieuw: De dubbel OPquote:Op donderdag 20 april 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh kut ik had er ook nog één klaar staan
nah post ik die wel voor de sier er bij
ja vreemde fouten en in het spaansquote:Op donderdag 20 april 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon helemaal met je eensquote:Op donderdag 20 april 2006 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en hier ga je dus mooi de fout in![]()
Want mag ik je er op wijzen dat PTA helemaal niks is zonder users. Zal het dan niet slimmer zijn om eens punten in een centraal topic te zetten waar naar jullie idee verrandering in moet komen. En de users zelf mee laten denken en beslissen?
IPV lekker samen alles gaan bedenken.
oplossing is vrij simpel.
Open een centraal topci. Flikker daar jullie hekel punten en vraag wat wij de users daar nou eens gezamelijk aan kunnen doen.
simpel.
En dat willen zij ook graag?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja vreemde fouten en in het spaans
ik zal het je eerlijk zeggen dat de lol eraf is om de in de sc te posten!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het gaat nu toch over de SC? En ik vind dat je voor iemand die zich daar uit het niks zo druk over loopt te maken verdomde weinig bij betrokken is over het algemeen. Dus dan denk ik post er dan ook meer, het lijkt me logisch dat wanneer je als mod meepost en corrigeerd je het doel kan sturen, om het zo beter te maken. Ja of nee?
Tja sorry, maar dan schiet je IMHO als mod tekort. Want als jij niet ingrijpt, wie dan welquote:Op donderdag 20 april 2006 00:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zal het je eerlijk zeggen dat de lol eraf is om de in de sc te posten!
ik lees nog altijd wel mee en lees vrijwel alles na maar om er te posten is er zelfs voor mij niets meer aan!
Zoals ik al zei tis net een msn gesprek waar maar een paar weten wat er aan de hand is incrowd praat als het ware als je snapt hoe ik het bedoel!
Tis net een prive gesprek waarin ik in mee zit te lurken!
pta loopt zelf helemaal goed en is alleen maar drukken waar steeds meer mensen posten!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en hier ga je dus mooi de fout in![]()
Want mag ik je er op wijzen dat PTA helemaal niks is zonder users. Zal het dan niet slimmer zijn om eens punten in een centraal topic te zetten waar naar jullie idee verrandering in moet komen. En de users zelf mee laten denken en beslissen?
IPV lekker samen alles gaan bedenken.
oplossing is vrij simpel.
Open een centraal topci. Flikker daar jullie hekel punten en vraag wat wij de users daar nou eens gezamelijk aan kunnen doen.
simpel.
effe kort je hekel punten onder elkaar. Zal ik effe spijkers met koppen slaan. Kom maar op en niet gaan janken lees maar terug. Ik wil een lijst met de hekel punten onder elkaar zonder extra tekst.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pta loopt zelf helemaal goed en is alleen maar drukken waar steeds meer mensen posten!
we hebben het puur over de slowchat!
Dat komt omdat slowchatten in andere topics vroeger genadeloos afgestraft werdquote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pta loopt zelf helemaal goed en is alleen maar drukken waar steeds meer mensen posten!
we hebben het puur over de slowchat!
En nu grijpen we dan ook in, maybe iets aan de late kant okay kan ik je ook gelijk in geven!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja sorry, maar dan schiet je IMHO als mod tekort. Want als jij niet ingrijpt, wie dan wel
Ik probeerde de afgelopen dagfen steeds weer te sturen richting een wat meer PTA-gerelateerd gesprek. Waarop ik te horen krijg dat ik sjaggo ben.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja sorry, maar dan schiet je IMHO als mod tekort. Want als jij niet ingrijpt, wie dan wel
een beetje moet kunnen imo, we zitten hier tenslotte toch voor ons plezier tochquote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat komt omdat slowchatten in andere topics vroeger genadeloos afgestraft werd
Nu niet meer
Tja ik vind maar dwaas, nu gooi je de boel overhoop zonder ook maar een idee te hebben wat je gaat doenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
En nu grijpen we dan ook in, maybe iets aan de late kant okay kan ik je ook gelijk in geven!
"Denk daar maar eens over na"quote:Op donderdag 20 april 2006 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik probeerde de afgelopen dagfen steeds weer te sturen richting een wat meer PTA-gerelateerd gesprek. Waarop ik te horen krijg dat ik sjaggo ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |