ik ben der iig niet alleen voor de slowchat maar dat lijkt me duidelijker!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou reageer dan eens op mojn laatste post, en wat jij als mod aan de sfeer denkt te gaan doen de komende tijd. Waarom ben je hier als mod?
ja maar een Supra is een Toyota en een 3000GT een Mitsu!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou met een oudere sportauto met serieuze mogelijkheden moet je wel uitkijken hoor als ze 2 ton gelopen hebben.
Ook japans spul kan kapot. kijk maar naar mijn supra.
Je moet echt serieus geld hebben als je zo'n auto mooi wilt krijgen en/of houden.
En een autootje ernaast voor dagelijks vervoer, dan wil het wel. zoals je zegt met je rover.
Maar het gevoel dat het je geeft als je erin rijdt wanneer je hem weer opgeknapt hebt is echt retegaaf
ik vroeg me af of ik jou niet ooit in levende lijve ontmoet had.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef KeesVD het volgende:
[..]
En even serieus, waarop doelde je eigenlijk met 'de neger'?
Dankuwel.
En Paladijn zinde me toch al niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:09 lulde ThaFreak zichzelf eruit:
[excuus zoekende, excuus zoekende, excuus zoekende, enz..]
Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten.
wie, wie?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 iemand van pta die donker is namelijk.
kom jij wel eens buiten PTA?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef ThaFreak het volgende:
Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten en dat is een beetje toonaangevend van hoe de slowchat naar buiten komt, iets te gesloten naar mijn mening!
niet zo over mijn motormuisvrinden hèquote:Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom jij wel eens buiten PTA?
Heel fok is op die manier gesloten gek.
Probeer jij anders even in het kliekje van ONZ te komen.
Dring jij even door in de SC van de motormuizen, Fok user photo's en ga zo maar door.
Kom op zeg haal anders effe die betonne plaat weg voor je hoofd.
dus als de buurman in de sloot springt, doe jij het ook maar?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kom jij wel eens buiten PTA?
Heel fok is op die manier gesloten gek.
Probeer jij anders even in het kliekje van ONZ te komen.
Dring jij even door in de SC van de motormuizen, Fok user photo's en ga zo maar door.
Kom op zeg haal anders effe die betonne plaat weg voor je hoofd.
ThaFreak bedoel je?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik vroeg me af of ik jou niet ooit in levende lijve ontmoet had.
En of je een donkere huidskleur had (hebt)
Niet om te discrimineren. gewoon als referentie
Ik ken maar 1 iemand van pta die donker is namelijk.
het is de kloon van IJSHOER!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef KeesVD het volgende:
[..]
Kijk, daar is "de Leugen".
Vertel, wat is er nou speciaal met deze slappe user.
Grappig dat je dat aanhaalt. Want daar is het namelijk erg makkelijk om mee te praten en erg gezellig de laatste tijd. En helemaal niet moeilijk om als nieuwe user er tussen te komenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dring jij even door in de SC van de motormuizen,
Nee maar het is zo makkelijk te zeggen dat iets een kliekje is en het daar maar op gooien.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dus als de buurman in de sloot springt, doe jij het ook maar?
oi alexxxxxx alles goed, beste frieze vrind van me?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Grappig dat je dat aanhaalt. Want daar is het namelijk erg makkelijk om mee te praten en erg gezellig de laatste tijd. En helemaal niet moeilijk om als nieuwe user er tussen te komen
hey appart he? Zal het niet komen door je kleur?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Grappig dat je dat aanhaalt. Want daar is het namelijk erg makkelijk om mee te praten en erg gezellig de laatste tijd. En helemaal niet moeilijk om als nieuwe user er tussen te komen
Jij houdt ook wel van een relletje ehquote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is de kloon van IJSHOER!
jongah, doe niet zo fokking serieus over een paar bytes in een (my)SQL databasequote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar het is zo makkelijk te zeggen dat iets een kliekje is en het daar maar op gooien.
Ja PTA SC is een kliekje mensen ja dat klopt. En als een user zijn best doet komt die er echt wel tussen wees maarn iet bang. Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user. Dat moet dan echt omgekeerd zijn!
Als ik mijn best doe kom ik ook met gemak in het ONZ kliekje of welk kliekje dan ook. Echter is het dan maar de vraag of ik dat zelf wel wil.
Kennelijk hebben de andere users die in PTA komen geen behoefte aan een SC.
Lieve TF,quote:Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ben der iig niet alleen voor de slowchat maar dat lijkt me duidelijker!
Maar de punten die in de op staan zijn toch duidelijk!
Het hoofdpunt kun je de gesprekken in de slowchat zelf zien, dat het minder met pta te maken heeft dan een ander topic in PTA lijkt me logisch!
Maar lees de laatste paar slowchats een na en zeg dan eens als dat nog een slowchat voor PTA is of meer een half msn gesprek en dan kom je toch bij het laatste uit!
Ik zeg niet dat je dat je constant over auto, trein oid moet praten maar enig betrokkenheid met PTA moet er in blijven zitten anders is het geen PTA slowchat meer!
Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten en dat is een beetje toonaangevend van hoe de slowchat naar buiten komt, iets te gesloten naar mijn mening!
valt wel mee tochquote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij houdt ook wel van een relletje eh![]()
ja hallo ik probeer serieus te reageren is het weer niet goedquote:Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jongah, doe niet zo fokking serieus over een paar bytes in een (my)SQL database
Iedereen die Bossche friettenten goed vindt is welkom bij onsquote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Twee ton op een 'standaard' auto is natuurlijk niet identiek aan twee ton op een sportwagen, alleen al door de manier waarop met de auto gereden is. Een 'dagelijks vervoer' auto is overigens wel noodzakelijk voor mij gezien ik nu al 45k+ km per jaar maak, wat met extra 'fun' trips alleen maar hoger zal worden. Ik moet ook nog maar kijken hoe dat straks met mijn leasebak gaat, want die moet ik na 120k al inleverenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef Tjabbo het volgende:
nou met een oudere sportauto met serieuze mogelijkheden moet je wel uitkijken hoor als ze 2 ton gelopen hebben.
Ook japans spul kan kapot. kijk maar naar mijn supra.
Je moet echt serieus geld hebben als je zo'n auto mooi wilt krijgen en/of houden.
En een autootje ernaast voor dagelijks vervoer, dan wil het wel. zoals je zegt met je rover.
Maar het gevoel dat het je geeft als je erin rijdt wanneer je hem weer opgeknapt hebt is echt retegaaf
het is ook de bedoeling van een slowchat (en zo is die van pta altijd bedoeld en eerst ook geweest) om mensen een mogelijheid te geven een 'snelle' vraag te stellen, om een leuk plaatje te posten en reactie te krijgen, of domweg wat te weten te willen komen over iets zonder een apart topic te openen.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar het is zo makkelijk te zeggen dat iets een kliekje is en het daar maar op gooien.
Ja PTA SC is een kliekje mensen ja dat klopt. En als een user zijn best doet komt die er echt wel tussen wees maarn iet bang. Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user. Dat moet dan echt omgekeerd zijn!
Als ik mijn best doe kom ik ook met gemak in het ONZ kliekje of welk kliekje dan ook. Echter is het dan maar de vraag of ik dat zelf wel wil.
Nee, want een motorliefhebbende vriend van me werd ook meteen in de groep opgenomenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey appart he? Zal het niet komen door je kleur?
Kom op zeg als 1 groepje gesloten is, dan is dat het wel.
*kuch* Ijshoer *kuch*quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user.
Precies, daarom moeten jullie haar volgende keer uit PTA SC eraf tiefen. Niet alleen ik (social life, blabla).quote:Dat moet dan echt omgekeerd zijn!
ik vind het de grootste onzin dat een user zijn best moet doen om ergens te kunnen postenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef KeesVD het volgende:
[..]
En Paladijn zinde me toch al niet.
Wat is het probleem dan?
Naar omstandigheden wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi alexxxxxx alles goed, beste frieze vrind van me?
Voor de excutiepeleton, welteverstaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[hopeloze brief]
Steek je kop eens niet zo in het zand en ga eens ergens voor staan.
oke een jip en janneke voorbeeld dan maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik vind het de grootste onzin dat een user zijn best moet doen om ergens te kunnen posten![]()
dat moet vanzelf sprekend gaan, tis een openbaar forum waar iedereeen dus vrij en blij moet kunnen posten wat die wil zonder daar zijn best voor te moeten doen!
ik denk dat juist veel users wel behoefte hebben aan een slowchat, beetje met anderen over een gezamelijke hobby praten, juist veel meer dan een onzin sc oid!
Alsof jij nu ineens in reeksen als [GPD] of in de GCSC gaat postenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik vind het de grootste onzin dat een user zijn best moet doen om ergens te kunnen posten![]()
dat moet vanzelf sprekend gaan, tis een openbaar forum waar iedereeen dus vrij en blij moet kunnen posten wat die wil zonder daar zijn best voor te moeten doen!
ik denk dat juist veel users wel behoefte hebben aan een slowchat, beetje met anderen over een gezamelijke hobby praten, juist veel meer dan een onzin sc oid!
Ben het ergens wel met je eens hoor... maar kennelijk is er toch behoefte aan.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:19 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nou nou hulde zeg.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, want een motorliefhebbende vriend van me werd ook meteen in de groep opgenomenNota bene al op de dag dat hij zich aanmeldde.
als je een beetje karakter hebt blijf je gewoon jezelf wannaar je na de anale vernedering (na de wedstrijd) toch maar een beetje probeert mee te komen met die 15 manquote:Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oke een jip en janneke voorbeeld dan maar.
Jij gaat bij een voetbal club spelen. Je komt in een team van 15 man.
Gaan die mensen zich aan pasen aan jou of ga jij je best doen om mee te komen met die 15 man?
Dat mag je op MSN vragenquote:Op donderdag 20 april 2006 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor "omstandigheden" dan?![]()
nou ja kijk de supra is al 16 jaar oud. De techniek nog ouder.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Twee ton op een 'standaard' auto is natuurlijk niet identiek aan twee ton op een sportwagen, alleen al door de manier waarop met de auto gereden is. Een 'dagelijks vervoer' auto is overigens wel noodzakelijk voor mij gezien ik nu al 45k+ km per jaar maak, wat met extra 'fun' trips alleen maar hoger zal worden. Ik moet ook nog maar kijken hoe dat straks met mijn leasebak gaat, want die moet ik na 120k al inleveren
Maar als je daarnaast het geld beschikbaar hebt voor een tweede/eigen auto is een dergelijke plezier-auto zeker de moeite waard.
Je neemt hem serieus?!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alsof jij nu ineens in reeksen als [GPD] of in de GCSC gaat posten
Doe niet zo naief, alle fora hebben kliekjes, zo ook hier
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:24 schreef Paladijn het volgende:
Heren, het is bijna half een, dus ik wens jullie alvast een prettige voortzetting deze avond
ook voor dit het volgende. Als ze het niet proberen gaat er niks gebeuren.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
het is ook de bedoeling van een slowchat (en zo is die van pta altijd bedoeld en eerst ook geweest) om mensen een mogelijheid te geven een 'snelle' vraag te stellen, om een leuk plaatje te posten en reactie te krijgen, of domweg wat te weten te willen komen over iets zonder een apart topic te openen.
Dat kan niet meer.
Je beseft niet dat de mensen er niet 'tussen' willen komen.
Anale vernederingquote:Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je een beetje karakter hebt blijf je gewoon jezelf wannaar je na de anale vernedering (na de wedstrijd) toch maar een beetje probeert mee te komen met die 15 man
MSN Messenger, geheel in de geest van onze Italiaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Nou kan iemand mij zeggen in welke SC ik wel terrecht kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |