abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37114859
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nou reageer dan eens op mojn laatste post, en wat jij als mod aan de sfeer denkt te gaan doen de komende tijd. Waarom ben je hier als mod?
ik ben der iig niet alleen voor de slowchat maar dat lijkt me duidelijker!
Maar de punten die in de op staan zijn toch duidelijk!

Het hoofdpunt kun je de gesprekken in de slowchat zelf zien, dat het minder met pta te maken heeft dan een ander topic in PTA lijkt me logisch!
Maar lees de laatste paar slowchats een na en zeg dan eens als dat nog een slowchat voor PTA is of meer een half msn gesprek en dan kom je toch bij het laatste uit!
Ik zeg niet dat je dat je constant over auto, trein oid moet praten maar enig betrokkenheid met PTA moet er in blijven zitten anders is het geen PTA slowchat meer!

Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten en dat is een beetje toonaangevend van hoe de slowchat naar buiten komt, iets te gesloten naar mijn mening!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_37114860
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

brutale schandknaap
Tsssk... geen respect voor de schoonmakers. Puberale aap dat je bent
pi_37114866
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

nou met een oudere sportauto met serieuze mogelijkheden moet je wel uitkijken hoor als ze 2 ton gelopen hebben.

Ook japans spul kan kapot. kijk maar naar mijn supra.
Je moet echt serieus geld hebben als je zo'n auto mooi wilt krijgen en/of houden.
En een autootje ernaast voor dagelijks vervoer, dan wil het wel. zoals je zegt met je rover.

Maar het gevoel dat het je geeft als je erin rijdt wanneer je hem weer opgeknapt hebt is echt retegaaf
ja maar een Supra is een Toyota en een 3000GT een Mitsu!
  donderdag 20 april 2006 @ 00:11:10 #204
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37114889
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:07 schreef KeesVD het volgende:

[..]

En even serieus, waarop doelde je eigenlijk met 'de neger'?

Dankuwel.
ik vroeg me af of ik jou niet ooit in levende lijve ontmoet had.
En of je een donkere huidskleur had (hebt )

Niet om te discrimineren. gewoon als referentie
Ik ken maar 1 iemand van pta die donker is namelijk.
pi_37114903
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:09 lulde ThaFreak zichzelf eruit:
[excuus zoekende, excuus zoekende, excuus zoekende, enz..]

Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten.
En Paladijn zinde me toch al niet.

Wat is het probleem dan?
pi_37114910
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]
wie, wie?
  donderdag 20 april 2006 @ 00:12:40 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37114936
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef ThaFreak het volgende:

Zoals paladijn ook al aangaf dat als hij hier niemand kende (ook_gek) zou hij hier bv niet posten en dat is een beetje toonaangevend van hoe de slowchat naar buiten komt, iets te gesloten naar mijn mening!
kom jij wel eens buiten PTA?

Heel fok is op die manier gesloten gek.

Probeer jij anders even in het kliekje van ONZ te komen.
Dring jij even door in de SC van de motormuizen, Fok user photo's en ga zo maar door.

Kom op zeg haal anders effe die betonne plaat weg voor je hoofd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_37114951
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dring jij even door in de SC van de motormuizen, Fok user photo's en ga zo maar door.

niet zo over mijn motormuisvrinden hè
  donderdag 20 april 2006 @ 00:13:30 #209
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37114953
quote:

[..]

dus als de buurman in de sloot springt, doe jij het ook maar?
pi_37114954
Op dinsdag 13 juni 2006 21:21 schreef Sjoewe het volgende:
Ja van TF :') Die het nu keihard gaat ontkennen :')
pi_37114969
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

ik vroeg me af of ik jou niet ooit in levende lijve ontmoet had.
En of je een donkere huidskleur had (hebt )

Niet om te discrimineren. gewoon als referentie
ThaFreak bedoel je?

Die is maar al te vaak zwartgemaakt. Waarvoor hulde.
pi_37114978
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef DeLeugen het volgende:
[afbeelding]
kut hok
geef mij maar een Opel
pi_37114985
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef DeLeugen het volgende:
[afbeelding]
Kijk, daar is "de Leugen".

Vertel, wat is er nou speciaal met deze slappe user .
pi_37114999
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef KeesVD het volgende:

[..]

Kijk, daar is "de Leugen".

Vertel, wat is er nou speciaal met deze slappe user .
het is de kloon van IJSHOER!
pi_37115004
quote:

[..]

Dring jij even door in de SC van de motormuizen,
Grappig dat je dat aanhaalt. Want daar is het namelijk erg makkelijk om mee te praten en erg gezellig de laatste tijd. En helemaal niet moeilijk om als nieuwe user er tussen te komen
  donderdag 20 april 2006 @ 00:15:41 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115009
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:13 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

dus als de buurman in de sloot springt, doe jij het ook maar?
Nee maar het is zo makkelijk te zeggen dat iets een kliekje is en het daar maar op gooien.

Ja PTA SC is een kliekje mensen ja dat klopt. En als een user zijn best doet komt die er echt wel tussen wees maarn iet bang. Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user. Dat moet dan echt omgekeerd zijn!

Als ik mijn best doe kom ik ook met gemak in het ONZ kliekje of welk kliekje dan ook. Echter is het dan maar de vraag of ik dat zelf wel wil.

Kennelijk hebben de andere users die in PTA komen geen behoefte aan een SC.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_37115020
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Grappig dat je dat aanhaalt. Want daar is het namelijk erg makkelijk om mee te praten en erg gezellig de laatste tijd. En helemaal niet moeilijk om als nieuwe user er tussen te komen
oi alexxxxxx alles goed, beste frieze vrind van me?
  donderdag 20 april 2006 @ 00:16:25 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115023
quote:

[..]

hey appart he? Zal het niet komen door je kleur?

Kom op zeg als 1 groepje gesloten is, dan is dat het wel.
pi_37115024
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

het is de kloon van IJSHOER!
Jij houdt ook wel van een relletje eh
pi_37115034
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee maar het is zo makkelijk te zeggen dat iets een kliekje is en het daar maar op gooien.

Ja PTA SC is een kliekje mensen ja dat klopt. En als een user zijn best doet komt die er echt wel tussen wees maarn iet bang. Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user. Dat moet dan echt omgekeerd zijn!

Als ik mijn best doe kom ik ook met gemak in het ONZ kliekje of welk kliekje dan ook. Echter is het dan maar de vraag of ik dat zelf wel wil.

jongah, doe niet zo fokking serieus over een paar bytes in een (my)SQL database
  donderdag 20 april 2006 @ 00:17:22 #221
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37115038
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik ben der iig niet alleen voor de slowchat maar dat lijkt me duidelijker!
Maar de punten die in de op staan zijn toch duidelijk!

Het hoofdpunt kun je de gesprekken in de slowchat zelf zien, dat het minder met pta te maken heeft dan een ander topic in PTA lijkt me logisch!
Maar lees de laatste paar slowchats een na en zeg dan eens als dat nog een slowchat voor PTA is of meer een half msn gesprek en dan kom je toch bij het laatste uit!
Ik zeg niet dat je dat je constant over auto, trein oid moet praten maar enig betrokkenheid met PTA moet er in blijven zitten anders is het geen PTA slowchat meer!

Lieve TF,

ik waardeer heel erg dat je er nog een telefoonboek bij gepakt heb om de post te kunnen typen. Echter in je post geef je toch niet echt antwoord op mijn vragen, zijnde:
- Wat gaan jij en Alexxxxx doen om de sfeer te verbeteren als die volgens jullie niet in orde is?
- Vind je niet dat de SC altijd een kliekje was? Toen ik hier kwam, poste ik daar ook niet omdat het een kliekje was, en dat is nu toch echt 3 jaar geleden.
- Wat is er mis met het feit dat een groepje users het op een stukje internet goed met elkaar kan vinden? Waarom moet dat altijd gelijk weer anders?
- Waarom ben jij mod hier? Alexxxxx is in mijn mening een stuk meer betrokken, praat en post mee, en loopt niet alleen maar te zeuren en met slotjes te gooien. Als je er geen tijd meer voor hebt is het mijns inziens tijd om een keer plaats te maken voor een meer betrokken mod. Dan kan je de SC's ook meer sturen en controleren. Nu is er op Alexxxxx na nooit een mod in de SC. Als men er iets van zegt kom je met je 'ik lurk alles' maar je post niks!

Steek je kop eens niet zo in het zand en ga eens ergens voor staan.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_37115044
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jij houdt ook wel van een relletje eh
valt wel mee toch
  donderdag 20 april 2006 @ 00:18:10 #223
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115054
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jongah, doe niet zo fokking serieus over een paar bytes in een (my)SQL database
ja hallo ik probeer serieus te reageren is het weer niet goed
pi_37115058
quote:

[..]

Iedereen die Bossche friettenten goed vindt is welkom bij ons
  donderdag 20 april 2006 @ 00:18:23 #225
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_37115061
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:09 schreef Tjabbo het volgende:
nou met een oudere sportauto met serieuze mogelijkheden moet je wel uitkijken hoor als ze 2 ton gelopen hebben.

Ook japans spul kan kapot. kijk maar naar mijn supra.
Je moet echt serieus geld hebben als je zo'n auto mooi wilt krijgen en/of houden.
En een autootje ernaast voor dagelijks vervoer, dan wil het wel. zoals je zegt met je rover.

Maar het gevoel dat het je geeft als je erin rijdt wanneer je hem weer opgeknapt hebt is echt retegaaf
Twee ton op een 'standaard' auto is natuurlijk niet identiek aan twee ton op een sportwagen, alleen al door de manier waarop met de auto gereden is. Een 'dagelijks vervoer' auto is overigens wel noodzakelijk voor mij gezien ik nu al 45k+ km per jaar maak, wat met extra 'fun' trips alleen maar hoger zal worden. Ik moet ook nog maar kijken hoe dat straks met mijn leasebak gaat, want die moet ik na 120k al inleveren

Maar als je daarnaast het geld beschikbaar hebt voor een tweede/eigen auto is een dergelijke plezier-auto zeker de moeite waard.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  donderdag 20 april 2006 @ 00:18:24 #226
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37115063
quote:

[..]

het is ook de bedoeling van een slowchat (en zo is die van pta altijd bedoeld en eerst ook geweest) om mensen een mogelijheid te geven een 'snelle' vraag te stellen, om een leuk plaatje te posten en reactie te krijgen, of domweg wat te weten te willen komen over iets zonder een apart topic te openen.

Dat kan niet meer.
Je beseft niet dat de mensen er niet 'tussen' willen komen.
pi_37115075
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hey appart he? Zal het niet komen door je kleur?

Kom op zeg als 1 groepje gesloten is, dan is dat het wel.
Nee, want een motorliefhebbende vriend van me werd ook meteen in de groep opgenomen Nota bene al op de dag dat hij zich aanmeldde.
pi_37115077
quote:

[..]
Maar het mag nooit zo zijn dat wij ons gaan aanpassen aan een nieuwe user.
*kuch* Ijshoer *kuch*
quote:
Dat moet dan echt omgekeerd zijn!
Precies, daarom moeten jullie haar volgende keer uit PTA SC eraf tiefen. Niet alleen ik (social life, blabla).
pi_37115080
quote:

[..]

ik vind het de grootste onzin dat een user zijn best moet doen om ergens te kunnen posten
dat moet vanzelf sprekend gaan, tis een openbaar forum waar iedereeen dus vrij en blij moet kunnen posten wat die wil zonder daar zijn best voor te moeten doen!

ik denk dat juist veel users wel behoefte hebben aan een slowchat, beetje met anderen over een gezamelijke hobby praten, juist veel meer dan een onzin sc oid!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 20 april 2006 @ 00:19:13 #230
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_37115082
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:11 schreef KeesVD het volgende:

[..]

En Paladijn zinde me toch al niet.

Wat is het probleem dan?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_37115087
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

oi alexxxxxx alles goed, beste frieze vrind van me?
Naar omstandigheden wel ja
pi_37115099
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Naar omstandigheden wel ja
wat voor "omstandigheden" dan?
pi_37115122
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[hopeloze brief]

Steek je kop eens niet zo in het zand en ga eens ergens voor staan.
Voor de excutiepeleton, welteverstaan.

En dát meen ik .
pi_37115129
mensen.. dit kan ook via MSN
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:22:00 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115131
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:19 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik vind het de grootste onzin dat een user zijn best moet doen om ergens te kunnen posten
dat moet vanzelf sprekend gaan, tis een openbaar forum waar iedereeen dus vrij en blij moet kunnen posten wat die wil zonder daar zijn best voor te moeten doen!

ik denk dat juist veel users wel behoefte hebben aan een slowchat, beetje met anderen over een gezamelijke hobby praten, juist veel meer dan een onzin sc oid!
oke een jip en janneke voorbeeld dan maar.

Jij gaat bij een voetbal club spelen. Je komt in een team van 15 man.
Gaan die mensen zich aan pasen aan jou of ga jij je best doen om mee te komen met die 15 man?
pi_37115135
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:21 schreef Kluupkluup het volgende:
mensen.. dit kan ook via MSN
pi_37115141
quote:

[..]

Alsof jij nu ineens in reeksen als [GPD] of in de GCSC gaat posten

Doe niet zo naief, alle fora hebben kliekjes, zo ook hier
pi_37115148
quote:

[..]

Ben het ergens wel met je eens hoor... maar kennelijk is er toch behoefte aan.
Bovendien: als je het zou opsplitsen in Offtopic SC en Ontopic SC dan zul je zien dat er bijna niets gepost wordt in de Ontopic omdat de andere topics al teveel op SC lijken.
Calm down, please!
  donderdag 20 april 2006 @ 00:23:48 #239
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115169
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, want een motorliefhebbende vriend van me werd ook meteen in de groep opgenomen Nota bene al op de dag dat hij zich aanmeldde.
nou nou hulde zeg.

Komt omdat het gaat over motoren.

In de SC van ons is het over ALLES maar dan ook echt over alles. Wat dat betreft is de kans groter dan een user zich wilt toe voegen. Kennelijk niet want ze proberen het nooit.

Wat verwachten jullie dan? Dat we onder elke post gaan zetten van.

Hey er is ook een PTA SC komen jullie ook?
pi_37115175
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oke een jip en janneke voorbeeld dan maar.

Jij gaat bij een voetbal club spelen. Je komt in een team van 15 man.
Gaan die mensen zich aan pasen aan jou of ga jij je best doen om mee te komen met die 15 man?
als je een beetje karakter hebt blijf je gewoon jezelf wannaar je na de anale vernedering (na de wedstrijd) toch maar een beetje probeert mee te komen met die 15 man
pi_37115176
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

wat voor "omstandigheden" dan?
Dat mag je op MSN vragen
  donderdag 20 april 2006 @ 00:24:09 #242
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_37115180
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Twee ton op een 'standaard' auto is natuurlijk niet identiek aan twee ton op een sportwagen, alleen al door de manier waarop met de auto gereden is. Een 'dagelijks vervoer' auto is overigens wel noodzakelijk voor mij gezien ik nu al 45k+ km per jaar maak, wat met extra 'fun' trips alleen maar hoger zal worden. Ik moet ook nog maar kijken hoe dat straks met mijn leasebak gaat, want die moet ik na 120k al inleveren

Maar als je daarnaast het geld beschikbaar hebt voor een tweede/eigen auto is een dergelijke plezier-auto zeker de moeite waard.
nou ja kijk de supra is al 16 jaar oud. De techniek nog ouder.
Dat blok, in de 7e generatie alweer, werd ontwikkkeld in de begin jaren 80.

Die 235pk die hij toen had waren spectaculair. Zeker als je kijkt wat een vergelijkbaar snelle auto kostte (porsche 944 turbo). Maar doordat het oudere techniek is, kan het wat sneller kapot dan de huidige motoren.

Bij 2 ton is een koppakking van een supra echt helemaal op. En bij de lagers hetzelfde verhaal.
Geldt niet voor de MKIV natuurlijk, want die heeft al een stalen koppakking af fabriek.

En zo heeft elke supercar van elk merk zijn nadelen.
  donderdag 20 april 2006 @ 00:24:27 #243
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_37115187
Heren, het is bijna half een, dus ik wens jullie alvast een prettige voortzetting deze avond
  donderdag 20 april 2006 @ 00:24:29 #244
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_37115189
Nou kan iemand mij zeggen in welke SC ik wel terrecht kan?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_37115197
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:22 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Alsof jij nu ineens in reeksen als [GPD] of in de GCSC gaat posten

Doe niet zo naief, alle fora hebben kliekjes, zo ook hier
Je neemt hem serieus?!
pi_37115198
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:24 schreef Paladijn het volgende:
Heren, het is bijna half een, dus ik wens jullie alvast een prettige voortzetting deze avond
Calm down, please!
  donderdag 20 april 2006 @ 00:25:10 #247
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37115201
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:18 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

het is ook de bedoeling van een slowchat (en zo is die van pta altijd bedoeld en eerst ook geweest) om mensen een mogelijheid te geven een 'snelle' vraag te stellen, om een leuk plaatje te posten en reactie te krijgen, of domweg wat te weten te willen komen over iets zonder een apart topic te openen.

Dat kan niet meer.
Je beseft niet dat de mensen er niet 'tussen' willen komen.
ook voor dit het volgende. Als ze het niet proberen gaat er niks gebeuren.

En er is wel eens een vraag over een radio langs gekomen. En ja daar is toen netjes antwoord op gegeven. Die vragen worden ECHT niet genegeerd of gezegt van. Tieftop.
pi_37115202
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

als je een beetje karakter hebt blijf je gewoon jezelf wannaar je na de anale vernedering (na de wedstrijd) toch maar een beetje probeert mee te komen met die 15 man
Anale vernedering
pi_37115213
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Nou kan iemand mij zeggen in welke SC ik wel terrecht kan?
MSN Messenger, geheel in de geest van onze Italiaan.
pi_37115232
quote:
Op donderdag 20 april 2006 00:25 schreef KeesVD het volgende:

[..]

Je neemt hem serieus?!
Ik hoop nog steeds op een ban want die zouden aangevraagd worden maar 't is weer nul op het rekest zoals verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')