quote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef ook_gek het volgende:
hahah jij wilt even de opset van 973 topics in 1 avond gaan omgooien
Tommeeeeehquote:Op woensdag 19 april 2006 23:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
Ik vind dat gebash wel oke, dat is gewoon een afspiegeling van de maatschappij
loopt de spuigaten uit tegenwoordig, users blijven weg of worden constant geflamed totdat ze niet weerkomen!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar je bent wel een fucking schijnheil. Je doet zelf net zo hard mee met het bashen en de SC gaat sinds dag 1 niet over auto's.
hermanquote:
nee een slowchat blijft een slowchat maar een msn gesprek waar het tegenwoordig naar toe gaat moet/mag zeker niet gebeuren!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:18 schreef ook_gek het volgende:
hahah jij wilt even de opset van 973 topics in 1 avond gaan omgooien
fout. 100% foutquote:Op woensdag 19 april 2006 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt gedeeltelijk gelijk, maar je bent wel een fucking schijnheil. Je doet zelf net zo hard mee met het bashen en de SC gaat sinds dag 1 niet over auto's.
Fok is een groote bashplekquote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit tegenwoordig, users blijven weg of worden constant geflamed totdat ze niet weerkomen!
lees de topics er nog eens op na joh. vroeger werdt er wel degelijk meer inhoudelijk gesproken!
Worden ze hard vanquote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
loopt de spuigaten uit tegenwoordig, users blijven weg of worden constant geflamed totdat ze niet weerkomen!
precies.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaar dat ik al een tijdje weg ben![]()
![]()
Ik zeg toch ook dat je gedeeltelijk gelijk hebt, er wordt idd weinig meer over PTA-gerelateerde zaken gesproken, maar ook nog net zo vaak wel, gisteravond geloof ik nog een gesprek over spiegelen enzo...quote:Op woensdag 19 april 2006 23:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
lees de topics er nog eens op na joh. vroeger werdt er wel degelijk meer inhoudelijk gesproken!
normaal kun je er wel om doen.....zoals die plaatjes kunnen best achterwege blijven en zo ook laatste die sc!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fok is een groote bashplekLoop niet zo te janken, ik ga niet aardig lopen doen tegen mensen die ik niet mag, offline niet en online ook niet.
zonde hèquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
precies.
en zo zijn er veel meer users
ik reageeer normaal johquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je gedeeltelijk gelijk hebt, er wordt idd weinig meer over PTA-gerelateerde zaken gesproken, maar ook nog net zo vaak wel, gisteravond geloof ik nog een gesprek over spiegelen enzo...
En reageer eens rustig man, je bent m'n leraar niet
Het is nooit anders geweest. Er is nooit ontopic gesproken betreft PTA. Wat dat betreft loop ik al iets langer mee dan wat jij dat doet zo wel in PTA als in de SC.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee een slowchat blijft een slowchat maar een msn gesprek waar het tegenwoordig naar toe gaat moet/mag zeker niet gebeuren!
Wat, ik kan het helpen dat er een stukje van m'n desktop opstaat, ik ben niet zo goed met photoshopquote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
normaal kun je er wel om doen.....zoals die plaatjes kunnen best achterwege blijven en zo ook laatste die sc!
dudequote:Op woensdag 19 april 2006 23:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En reageer eens rustig man, je bent m'n leraar niet
Bel 'm op danquote:
Ja, maar je 2e ik is er welquote:Op woensdag 19 april 2006 23:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaar dat ik al een tijdje weg ben![]()
![]()
ook fout.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest. Er is nooit ontopic gesproken betreft PTA. Wat dat betreft loop ik al iets langer mee dan wat jij dat doet zo wel in PTA als in de SC.
En zo niet kom jij maar met een SC die voor 80% ontopic is.
huis gekocht oid?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ga slapen, morgenochtend tekenen bij de notaris![]()
2 sec. terug even jaquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar je 2e ik is er wel
Die OP zorgt ook wel voor een kliekje èhquote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook fout.
tf was er vanaf topic 1.
fout 2
het is wel anders geweest.
kijk nou gewoon eens naar de laatste pakweg 50 slowchats.
of 60
hoeveel users reageren er? weinig.
en waarom? aan de drukte ligt het niet. in pta is het retedruk met topics en posts.
I wonder why.
ach, hij is er sowieso altijd.. Hij lurkt vast mee.. Post es een plaatje van een geile Lada of GAZ dan!quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik ga slapen, morgenochtend tekenen bij de notaris![]()
De PTA-sc is altijd al een kliekje geweest. Er zijn meer users gewoon vertrokken dan dat ze weg gebasht zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ook fout.
tf was er vanaf topic 1.
fout 2
het is wel anders geweest.
kijk nou gewoon eens naar de laatste pakweg 50 slowchats.
of 60
hoeveel users reageren er? weinig.
en waarom? aan de drukte ligt het niet. in pta is het retedruk met topics en posts.
I wonder why.
geloof dat ie naar een verjaardag wasquote:Op woensdag 19 april 2006 23:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
ach, hij is er sowieso altijd.. Hij lurkt vast mee.. Post es een plaatje van een geile Lada of GAZ dan!(lokkertje)
ik was ook tegen.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die OP zorgt ook wel voor een kliekje èh
ik hoop het welquote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks en btw
mogen we denog gebruiken? is mijn favo smiley
![]()
De jouwe ook al?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks en btw
mogen we denog gebruiken? is mijn favo smiley
![]()
Sieg heil!quote:
nee niet waar.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De PTA-sc is altijd al een kliekje geweest. Er zijn meer users gewoon vertrokken dan dat ze weg gebasht zijn.
eerste punt is onzin, zowel tjabbo als ik lopen langer in de SC dan jij!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is nooit anders geweest. Er is nooit ontopic gesproken betreft PTA. Wat dat betreft loop ik al iets langer mee dan wat jij dat doet zo wel in PTA als in de SC.
En zo niet kom jij maar met een SC die voor 80% ontopic is.
Sure...quote:
zulke woeste leraren, da's niet normaal.quote:
HEB HET GODDOMME NU EENS OVER EEN PTA-GERELATEERD ONDERWERP DROL!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zulke woeste leraren, da's niet normaal.
Hebben ze ook allemaal kleine snorretjes en een manke poot toevallig?
mja mark loopt hier ook vanaf dat het er is.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerste punt is onzin, zowel tjabbo als ik lopen langer in de SC dan jij!
Ja omdat we niet fappen op je nieuwe zut zijn we niet meer true. Ok lijkt me inderdaad logisch.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee niet waar.
het is voor pta / autogekken niet echt leuk meer.
Voorbeeldje dat ik ook bij tf en bij herman aanhaalde.
Ik kocht laatst een Apexi SAFC II, limited black edition.
Een object waar veel autogekken toch echt flink op fappen om het maar zacht uit te drukken.
Ik postte plaatjes, links naar wat er mee ging gebeuren en de hele rataplan.
en geen enkele reactie. 0 nix nada noppes.
Kijk boeit mij niet. gladde brede rug en zo
Maar een nieuweling die even wat komt vragen, wat moet daar dan mee gebeuren?
imho is de chat echt op het punt aangeland waar de B&H chat 2 jaar terug was.
rijden ze in mercedessen?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
HEB HET GODDOMME NU EENS OVER EEN PTA-GERELATEERD ONDERWERP DROL!
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik kocht laatst een Apexi SAFC II, limited black edition.
het was een groep vaste gebruikers van PTA maar het is nu geen vaste groep gebruikers van PTA maar meer een vaste groep slowchatters van een topic wat toevallig in PTA staat zo lijkt het!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De PTA-sc is altijd al een kliekje geweest. Er zijn meer users gewoon vertrokken dan dat ze weg gebasht zijn.
ja prachtig hèquote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kerel het op dat forum heeft gezet
Denk nou eens na man. lees nou eens voordat je weer op die send button ramt.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja omdat we niet fappen op je nieuwe zut zijn we niet meer true. Ok lijkt me inderdaad logisch.
Ja en nu ons de schuld geven, terwijl je er als mod NOOIT wat serieus wat aangedaan hebt. Je douwt je kop in het zand, je bent langer mod dan wie dan ook. Slappe hap man.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het was een groep vaste gebruikers van PTA maar het is nu geen vaste groep gebruikers van PTA maar meer een vaste groep slowchatters van een topic wat toevallig in PTA staat zo lijkt het!
Als ik het topic zou kicken naar Fotografie zou je er verder niets van merken!
Hahah langer dan mij in PTAquote:Op woensdag 19 april 2006 23:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
eerste punt is onzin, zowel tjabbo als ik lopen langer in de SC dan jij!
effe ontopic: je hebt gelijk hierinquote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het was een groep vaste gebruikers van PTA maar het is nu geen vaste groep gebruikers van PTA maar meer een vaste groep slowchatters van een topic wat toevallig in PTA staat zo lijkt het!
Als ik het topic zou kicken naar Fotografie zou je er verder niets van merken!
En terecht.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Denk nou eens na man. lees nou eens voordat je weer op die send button ramt.
het zal mij worst zjin wat jij ervan vind. dat is het idee ook.
een aantal mensen denken dat ze de koning zijn hier. en die arrogante reacties zoals jij ze nu post is nou net een directe aanleiding van newbies om vooral weg te blijven.
Lijkt me niet een wenselijke zaak of wel?
Ah daar is DeLeugen weerquote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef KeesVD het volgende:
Dit hele gezeik is begonnen toen IJshoer alsnog terug kwam na d?r aangekondigde vertrek.
Hoezo aandacht tekort? Best wel logisch als je zo?n afgemergeld lijf ziet, bleh.
FF serieus, jullie maakten namelijk de fout door haar in PTA SC toe te laten. En kijk!
En natuurlijk, het was voor TF weer ?ns hoog tijd om labiel te gaan doen, zij het gericht is op Ijshoer. Maar daar scoor je geen punten mee. Bij mij dan.
IJshoer, flikker toch op uit PTA SC en kom nooit meer terug, *****.
En ThaFreak, laat je ego nou maar voor wat het is, en maak daarom plaats voor een volwaardige mod. Sterker, ik ben zelfs bereid je ticket naar Italië te bekostigen. En dan druk ik me nog netjes uit.
check mijn sig.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
je moet het niet relnichterig opvatten... maar wist ik nog niet, heb je het al werkend?
ff bijlezen @ supras in je topic denk ik
en wanneer kom ik langs?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
check mijn sig.
De supra motor heeft afgelopen week voor het eerst gelopen.
Direct bij de eerste keer starten deed hij het. (na de timing eerst goed te hebben gezet dan).
Alleen is het revisiebedrijf vergeten om nokas keerringen te plaatsen dus hij lekt olie als de tering
ik heb gisteravond alles weer losgehaald (distri riem, radiator, nokas tandwielen etc...) en morgen ga ik er dan eindelijk ringen in zetten.
zaterdag afstellen en dan eindelijk inrijden.
Mja tuurlijk maar dan moet ik maar gewoon een hoop waardes overboord gooien en gezellig onder het maaiveld blijven?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Denk nou eens na man. lees nou eens voordat je weer op die send button ramt.
het zal mij worst zjin wat jij ervan vind. dat is het idee ook.
een aantal mensen denken dat ze de koning zijn hier. en die arrogante reacties zoals jij ze nu post is nou net een directe aanleiding van newbies om vooral weg te blijven.
Lijkt me niet een wenselijke zaak of wel?
dan wordt het tijd voor de welbekende frisse wind.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:39 schreef KeesVD het volgende:
[..]
En terecht.
Dat we als PTA Harde Kern arrogant doen tegen n00bs, is ons goed recht. En DAT newbies wegblijven... dát was juist de bedoeling, sufkop.![]()
dan moet je eerder denken of je hier wel thuis hoort.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja tuurlijk maar dan moet ik maar gewoon een hoop waardes overboord gooien en gezellig onder het maaiveld blijven?
Mark, ik wil je bij Estolan aan tafel zetten. Me dunkt dat jullie 2 echte Hagenezen zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hahah langer dan mij in PTA![]()
![]()
![]()
weet niet wat jij gebruikt, maar ik hoefd het niet![]()
Gek he dat een paladijn wel mee kan lullen in de SC zonder problemen. Het is een kwestie van aanpassen meer niet.
er zijn genoeg users hier in de PTA die ook veel buiten PTA komen en vaste contacten hebben met andere users. Dus die drempel is niet hoog.
jeah ik heb de discussie gevolgd op supras.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |