LoL die lol... en trouwens een duidelijke penalty was dat.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal gelayed (= wedden dat Arsenal niet wint) voor 4 euro.
10 uur.quote:
Die klotenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
De beruchte eekhoorn bij een vrije trap voor Villarreal.
[afbeelding]
Harde charge op Forlán
[afbeelding]
Hier mocht Eddie eekoorn zelf aanleggen voor een vrije trap.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:30 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
De beruchte eekhoorn bij een vrije trap voor Villarreal.
[afbeelding]
Harde charge op Forlán
[afbeelding]
Hier mocht Eddie eekoorn zelf aanleggen voor een vrije trap.
quote:
Pasen is net geweestquote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Die scheids gebaarde ook nog dat ie op moest staan![]()
Hij komt dan ook uit Oostenrijk hequote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Corksterr het volgende:
Deze scheids slaat echt alles. Nog onder eredivisie-niveau dit.![]()
22.30quote:
Och ja, hij huppelt nu al weer vrolijk rond..quote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Zwansen het volgende:
Die scheids gebaarde ook nog dat ie op moest staan![]()
1-0 To The Arsenalquote:Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Perico het volgende:
Kut scheids en spreek me niet meer van dat achterlijke traditie gelul op dat smurfenveldje van Arsenal.. ze mogen iedereen onderuit schoffelen, home referee tot en met.
quote:
Nee, mag nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kijkt de scheids eigenlijk nog beelden van de eerste helft terug in de rust?.
Dan mag de grens meekijken.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn ze snel klaar.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
Oh nee he, nu beginnen de Belgen over de historie van Arsenal..
Die hebben ze toch niet?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef cultheld het volgende:
Oh nee he, nu beginnen de Belgen over de historie van Arsenal..
Omdat het een Slowaak is denk ik dan. Overigens vind ik deze scheids best een goede ref.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij komt dan ook uit Oostenrijk he
vreemd waarom Lubos Michel dan zo'n goeie scheids is, maarja..
Dat wordt al jaren geroepen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
Arsenal terecht voor. Villareal maakt op mij niet heel veel indruk. Al is wel weer duidelijk gebleken dat het misschien een idee is dat de 4de official een tv'tje krijgt met herhalingen. Dat de arbiter ook nog gebaard dat de speler van Villareal snel op moet staan is lachwekkend, slaat alles.
Ogen zouden meer helpenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen.
Maar die bejaarden van de uefa en de fifa willen er niet aan.
Het is al een hele stap dat de arbitrage nu oortjes heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |