Dat wordt al jaren geroepen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
Arsenal terecht voor. Villareal maakt op mij niet heel veel indruk. Al is wel weer duidelijk gebleken dat het misschien een idee is dat de 4de official een tv'tje krijgt met herhalingen. Dat de arbiter ook nog gebaard dat de speler van Villareal snel op moet staan is lachwekkend, slaat alles.
Ogen zouden meer helpenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:38 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren geroepen.
Maar die bejaarden van de uefa en de fifa willen er niet aan.
Het is al een hele stap dat de arbitrage nu oortjes heeft
Dat was idd echt het dieptepuntquote:Op woensdag 19 april 2006 21:36 schreef pekel het volgende:
Dat de arbiter ook nog gebaard dat de speler van Villareal snel op moet staan is lachwekkend, slaat alles.
Nayimquote:Op woensdag 19 april 2006 21:39 schreef Zwansen het volgende:
O lala o lala o lala! Hij is erin! Nog nooit gezien!
Weejooquote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef Me_Wesley het volgende:
Even offtopic, korfballen in Waalwijk
Vond het niet zozeer een blunder, meer een geweldige goal. Al is het wel een typische Seaman goal. Ronaldinho maakte er ook eentje op dergelijke manier.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef golfer het volgende:
Leu om die ouwe beelden met Jan Mulder bij Anderlecht uit 1970 nog eens te zien en natuurlijk die heerlijke blunder van Seaman op dat schot van Najim.
wat deed ie? ik kijk op de belgquote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef fanneke het volgende:
Van Gelder, wat ben je toch een ongelofelijke kutjood![]()
Helemaal mee eens, die grensrechter stond niet eens verkeerd en nog ziet hij het verkeerd, onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig trouwens waarom die goal van Henry werd afgekeurd! Bij twijfel voordeel geven aan de aanvallende ploeg, zelfs in de herhaling is het niet duidelijk te zien. Hoeveel twijfel wil je hebben.
Alsof het voor het spelletje ook maar iets uitmaakt dat iemand 2 of 3 cm buitenspel staat. Daar is de regel niet eens voorbedacht. Juist om spitsen die voor het doel staan te wachten tegen te gaan. Niet om dit soort ongein.
Zeker, maar op de korte afstand was hij nagenoeg onpasseerbaar.quote:
ja.quote:
Ik kijk daar (als niet-voetballer waarschijnlijk) anders tegenaan. De man achter hem "kwam wel terug" uit buitenspel, daarbij was het aan de verre zijde van het veld. Een grens blijft ook een mens. Ik vind dat hele gedoe van buitenspel mogen lopen als je maar niet aangespeeld wordt, een kulregel. Wel of geen goal komt zo (veel te) vaak op naam van de grens/scheids.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:43 schreef Zwansen het volgende:
Schandalig trouwens waarom die goal van Henry werd afgekeurd! Bij twijfel voordeel geven aan de aanvallende ploeg, zelfs in de herhaling is het niet duidelijk te zien. Hoeveel twijfel wil je hebben.
Alsof het voor het spelletje ook maar iets uitmaakt dat iemand 2 of 3 cm buitenspel staat. Daar is de regel niet eens voorbedacht. Juist om spitsen die voor het doel staan te wachten tegen te gaan. Niet om dit soort ongein.
Ik ook. Slechts 600 km er vanf.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:50 schreef pekel het volgende:
Mooi, tijdens de CL finale zit ik in de buurt van Parijs..
Thank you very very muchquote:Op woensdag 19 april 2006 21:28 schreef Showtime het volgende:
De Chinezen gaan ook helemaal uit hun dak bij de goal.
copy paste in windows mediaplayer: mms://61.40.7.7/TV
Nog meer links waar de wedstrijd live op internet te volgen is: http://acoount4.sites.uol.com.br/streams.html
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:54 schreef Me_Wesley het volgende:
Schwalbe!
een eekhoorn!11quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Badabingea het volgende:
Is die er weer?
ja, en hij heeft al zijn vriendjes meegenomen!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:58 schreef Badabingea het volgende:
Is die er weer?
Use the force, Luke!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
ja, en hij heeft al zijn vriendjes meegenomen!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |