abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37220558
4x per jaar je beddengoed verschonen is echt ranzig.

Ik verschoon het 2x per maand. Al is het alleen maar voor die ene avond dat je onder een lekker fris en schoon dekbed mag kruipen.
pi_37227899
quote:
Op zondag 23 april 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo doe je dat ook met je vloerbedekking (die laat je ook niet een uurtje overstromen met water van 60 graden).
Iemand met huisstofmijt-allergie en die nadenkt heeft geen vloerbedekking in huis!

Heb zelf op een kamertje na overal laminaat...
pi_37232144
Je bent wel vreemd... Ik verschoon het om de 2-3 weken, en dat terwijl ik voor mezelf een tweepersoonsbed heb dus, en mensen vinden dat ook al smerig.

Kijk het probleem is, je zweet, je geeft haren en huidcellen af, en in al dat gore spul zitten bacteries en vooral stofmijten. Die vermenigvuldigen zich heel, heel snel.

Overigens gooien ze die beddengoeden in Rusland gewoon een paar uurtjes in de buitenlucht in de winter, bij -20 zijn die stofmijten binnen 4 uur allemaal dood.
pi_37240343
Ik laat mijn bed overdag open liggen, raam klein stukje open. Eind van de middag gaat de boel dicht. Ik kom overdag toch nooit in de slaapkamer, heb er dus ook geen last van dat het open ligt.
pi_37242731
Ik doe het altijd minimaal 1 x per 2 weken, maar meestal elke week wel. Vooral als ik iemand thuis te slapen heb gehad.

Maar soms ook wel vaker. Als ik 1 keer nat van de zweet wakker ben geworden wil ik nieuw beddengoed. Anders slaap ik nog liever in mijn kleren. Niet dat ik vies ben ofzo, maar ik voel het gewoon op de 1 of andere manier als mijn beddengoed er al een tijdje ligt. Niet dat het vies is ofzo, of dat het plakt. Maar het is net als met kleding die je al een paar keer aan hebt gehad. Dat voel je gewoon en dan hoeft het nog niet eens vies te zijn.
pi_37256260
OMG!, 4x per jaar?

Ik verschoon het elke week!
En een schone handdoek per douche beurt.
pi_37285060
men hou es op met die enge plaatjes, ik durf m'n bed vanavond al niet meer in
pi_37285712
geen idee hoelang mijn beddengoed er al op ligt. toch zeker een maand, misschien twee. Ik was wel van plan om het binnen niet al te lange termijn weer eens te verschonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Byte_Me op 25-04-2006 17:57:30 ]
pi_37286224
Ik hoor wel vaker mensen die 1 week met een handdoek doen Ik vind dat een beetje vreemd Een keer gebruiken, en dan in de was
En 4/5 keer per jaar bed verschonen, dat mag wel wat vaker
pi_37286567
een badhanddoek gebruikt om je te drogen ná het douchen, is niet vuil, maar alleen maar nat, nat van schoon water afkomstig van een schoon lijf.

als je de handdoek netjes uithangt, gaat hij niet ruiken en kun je hem echt wel meer dan 1 maal gebruiken, hoor

gooi je hem echter na gebruik in een hoek , ja dán gaat-ie ruiken en moet je hem meteen weer wassen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_37287504
Ja, lekker je gezicht afdrogen met een handboek die gisteren nog door je reet is gegaan.

Het mag dan wel een schone reet zijn, maar het blijft toch een reet...
pi_37287556
je wast je toch goed? nou dan....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37287602
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ja, lekker je gezicht afdrogen met een handboek die gisteren nog door je reet is gegaan.

Het mag dan wel een schone reet zijn, maar het blijft toch een reet...
tja, ik loop niet met een handdoek in mijn bilnaad te raggen, jij wel

ik douche tweemaal per dag en gooi dus echt niet na iedere douchebeurt een handdoek in de was.
pi_37287639
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Isabeau het volgende:
je wast je toch goed? nou dan....
Jij gaat toch ook niet met je gezicht slurpend door de plee als 'ie net gepoetst is...

Het is gewoon drinkwater hoor...
pi_37287790
Ik vind dat een rare vergelijking
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37289379
ik doe ook een week met een handdoek.. das toch niet raar?

net als milagro 'rag' ik er niet mee door mn 'bilnaad', en ik ben schoon als ik uit de douche kom..

handdoek gaat samen met mn bed in de wasmachine
pi_37289611
Meestal 1 x per week soms 2x en soms 1x in de 2 weken
En kussen sowieso als ik m'n haar nog niet heb gewassen en het vol zit met rook, haarspray enz en dan ga slapen (de volgende ochtend dus)
pi_37289674
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef LoggedIn het volgende:

handdoek gaat samen met mn bed in de wasmachine
Wel efficient, om je hele bed te wassen. Mij is dat nog niet gelukt, ik was alleen mijn beddegoed
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_37289852
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Wel efficient, om je hele bed te wassen. Mij is dat nog niet gelukt, ik was alleen mijn beddegoed

dat bedoel ik toch (duh)
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:56:59 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37290018
Ik doe twee douchebeurten met een handdoek. Ik neem altijd een aparte voor mijn haar, en die gebruik ik soms wel een week.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:59:37 #271
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37290127
Sinds dit topic loopt heb ik voor de tweede keer mijn bed verschoond.

Wat is er lekkerder dan in een schoon bed slapen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:00:21 #272
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37290151
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Aventura het volgende:
Ik doe twee douchebeurten met een handdoek. Ik neem altijd een aparte voor mijn haar, en die gebruik ik soms wel een week.
Een voor mijn haar
Een voor mijn lijf
En een kleine voor bij de wastafel als ik mijn tanden poets of handen heb gewassen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37290456
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef milagro het volgende:
een badhanddoek gebruikt om je te drogen ná het douchen, is niet vuil, maar alleen maar nat, nat van schoon water afkomstig van een schoon lijf.

als je de handdoek netjes uithangt, gaat hij niet ruiken en kun je hem echt wel meer dan 1 maal gebruiken, hoor

gooi je hem echter na gebruik in een hoek , ja dán gaat-ie ruiken en moet je hem meteen weer wassen
Je laat alsnog talg en huidschilfers achter in die handdoek.
pi_37290467
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Sanne het volgende:
Sinds dit topic loopt heb ik voor de tweede keer mijn bed verschoond.

Wat is er lekkerder dan in een schoon bed slapen?
Nou heb je even?
pi_37291031
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je laat alsnog talg en huidschilfers achter in die handdoek.
dus jij verschoont iedere dag je beddegoed?
pi_37291064
quote:
Op maandag 24 april 2006 20:38 schreef Grotezwans het volgende:
OMG!, 4x per jaar?

Ik verschoon het elke week!
En een schone handdoek per douche beurt.
Hmm ik douche twee keer per dag, de handdoek gaat om de vier dagen de was in, soms een week.
pi_37294830
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef milagro het volgende:

Of je gooit 'm gewoon meteen in de was
pi_37295001
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Of je gooit 'm gewoon meteen in de was
ja goed idee, 2 keer douchen per dag, maal 3 personen ...iedere week 42 grote handdoeken wassen
pi_37295043
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef milagro het volgende:

[..]

ja goed idee, 2 keer douchen per dag, maal 3 personen ...iedere week 42 grote handdoeken wassen
pi_37295165
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef milagro het volgende:

[..]

Juist, en naast de moeite die dat kost is het ook enorm verspillend.
In hotels gebruik ik vaak zelfs handdoeken twee keer. Soms staat er zelfs een kaartje op de kamer waarin ze hun gasten vriendelijk verzoeken om dezelfde handdoeken meerdere malen te gebruiken voor het milieu.
pi_37295282
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

In hotels gebruik ik vaak zelfs handdoeken twee keer. Soms staat er zelfs een kaartje op de kamer waarin ze hun gasten vriendelijk verzoeken om dezelfde handdoeken meerdere malen te gebruiken voor het milieu.
ik gebruik een kleine handdoek voor mijn gezicht en een grote voor het schone lijf, en die gaat echt niet na 1 keer de was in, ook niet als ik alleen zou wonen, 't is gewoon overdreven clean imo.
pi_37295313
Ik gebruik een handdoek meestal 2, soms 3 keer. Ik ben er niet smeriger of minder van geworden Raar hoor als je zo vies van jezelf bent (nou ja, neemt niet weg dat ik nog steeds mijn beddengoed 1x per week verschoon, dat dan weer wel )
pi_37295419
Ik gebruik een handdoek makkelijk 3,4 keer. Beddengoed gaat 2 keer per maand ofzo.
Ik heb geen droger, of tuin, dus ik probeer het wassen zoveel mogelijk te beperken (heb ook ontelbaar veel handdoeken, sokken en ondergoed alleen hierom).
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:16:52 #284
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37295462
quote:
Op woensdag 19 april 2006 21:32 schreef Rudi-Carrell het volgende:

[..]

Áls je sex hebt wel ja.

Ik ben nog niet getrouwd... dus in mijn bed zal er geen neukpartij plaatsvinden.
En je bent lid van de sgp
pi_37295466
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik een handdoek meestal 2, soms 3 keer. Ik ben er niet smeriger of minder van geworden Raar hoor als je zo vies van jezelf bent (nou ja, neemt niet weg dat ik nog steeds mijn beddengoed 1x per week verschoon, dat dan weer wel )
ja ik ook, maar daar lig je ook te zweten en te sexen en te kwijlen als je weer eens met je mond open slaapt

ik verschoon het alleen al graag omdat het zo heerlijk is om tussen schone knisperende lakentjes te stappen

daarom houd ik ook niet van gladde satijnen lakens ....huuuuuuuh...lakens moeten knisperen
pi_37296620
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb het ook wel gezien dat er bordjes hangen met het verzoek om handdoeken die gewassen moeten worden op de grond te leggen, en handdoeken die nog hergebruikt kunnen worden gewoon te laten hangen.

Daar is op zich dus ook wel over nagedacht. Het is dan al niet meer zo dat automatisch alle handdoeken iedere dag worden gewassen.
pi_37297839
Ben ik de enige die zich verbaast over twee keer per dag douchen?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_37297987
4 keer per jaar is redelijk extreem imo

Ik doe toch wel om de drie a vier weken verschonen, voor de lekkere wasverzachter geur
pi_37298060
Ik vind 4 keer per jaar echt vies.
Elke week sowieso het onderlaken en de kussens.
Overtrek meestal ook elke week, af en toe komt het wel eens voor dat het iets langer erop ligt. Maar nooit langer dan 2 weken.
pi_37298093
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:12 schreef Thisbe het volgende:
Er zijn wel meer mensen die dat doen, maargoed je kan ook overdrijven ja.
Ik douche ook wel eens 2 keer per dag, maar dat is als ik gesport heb.
pi_37298103
quote:
nee dat vind ik ook te... is volgens mij niet eens echt goed voor je huid ook...

slaat er ook iemand wel eens een dagje over?... kijk als je nou heel veel fysieke arbeid levert en zweet kan ik me voorstellen dat je dagelijks doucht, maar als je een dag je niets bijzonders hebt gedaan, ben je dan al vies van jezelf?
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:25:38 #292
146379 Rudi-Carrell
"Rudi, benimm dich."
pi_37298230
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

nee dat vind ik ook te... is volgens mij niet eens echt goed voor je huid ook...

slaat er ook iemand wel eens een dagje over?... kijk als je nou heel veel fysieke arbeid levert en zweet kan ik me voorstellen dat je dagelijks doucht, maar als je een dag je niets bijzonders hebt gedaan, ben je dan al vies van jezelf?
Douchen is gewoon lekker man, viezerik.
"Mein Figur, ein Wunder der Fritur."
pi_37298299
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:25 schreef Rudi-Carrell het volgende:

[..]

Douchen is gewoon lekker man, viezerik.
En in een bed slapen dat je maar 4 keer per jaar verschoont is ook lekker zeker. Viezerik
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:29:38 #294
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_37298352
Gadver...hier om de 2 a 3 weken
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_37299957
Gadverdamme!! 4 keer per jaar!? Dat is echt heel erg bah...

Ik verschoon het ongeveer eens per maand!
pi_37301015
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef Typmuts het volgende:
Gadverdamme!! 4 keer per jaar!? Dat is echt heel erg bah...

Ik verschoon het ongeveer eens per maand!
vind ik nog gadverdamme
pi_37301063
Ik zou het eigenlijk een keer in de week willen doen maar daar heb ik geen tijd voor, bovendien is er de laatste maanden gigantisch gezeik met de wasmachines hier in de flat (collectief geregeld, soort van serviceflat), dus heb ik een berg wasgoed waar je jullie tegen zegt. Soms ligt het er wel eens vier weken ofzo, maar gelukkig zeer zelden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 26 april 2006 @ 02:58:09 #298
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_37301771
Ach, zolang je geen vrouw op bezoek krijgt, is het allemaal geen probleem, toch?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_37302308
quote:
's ochtends is het gewoon onder de douche doorlopen, hoor, 2 minuutjes hooguit .

is gewoon makkelijk en ik word er wakker van.
's avonds sta ik er wat langer onder, en ja ik sla ook wel eens over, vanwege verslapen/moe/geen zin.of whatever.

het is niet nodig, 2x per dag ms, maar gewoon lekker en makkelijk.
  woensdag 26 april 2006 @ 08:11:42 #300
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_37302626
quote:
Op woensdag 26 april 2006 07:27 schreef milagro het volgende:
het is niet nodig, 2x per dag ms, maar gewoon lekker en makkelijk.
Ik vind 2x per dag ook wel lekker, maar ik merk wel dat mijn huid er erg droog van wordt. Beperk het nu tot 1x per dag.

Trouwens niks lekkerder dan fris gedouched in een schoon bed duiken
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')