Iemand met huisstofmijt-allergie en die nadenkt heeft geen vloerbedekking in huis!quote:Op zondag 23 april 2006 12:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo doe je dat ook met je vloerbedekking (die laat je ook niet een uurtje overstromen met water van 60 graden).
tja, ik loop niet met een handdoek in mijn bilnaad te raggen, jij welquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:50 schreef VanBinsbergenLUL het volgende:
Ja, lekker je gezicht afdrogen met een handboek die gisteren nog door je reet is gegaan.
Het mag dan wel een schone reet zijn, maar het blijft toch een reet...
Jij gaat toch ook niet met je gezicht slurpend door de plee als 'ie net gepoetst is...quote:
Wel efficient, om je hele bed te wassen. Mij is dat nog niet gelukt, ik was alleen mijn beddegoedquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef LoggedIn het volgende:
handdoek gaat samen met mn bed in de wasmachine
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Wel efficient, om je hele bed te wassen. Mij is dat nog niet gelukt, ik was alleen mijn beddegoed![]()
Een voor mijn haarquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:56 schreef Aventura het volgende:
Ik doe twee douchebeurten met een handdoek. Ik neem altijd een aparte voor mijn haar, en die gebruik ik soms wel een week.
Je laat alsnog talg en huidschilfers achter in die handdoek.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef milagro het volgende:
een badhanddoek gebruikt om je te drogen ná het douchen, is niet vuil, maar alleen maar nat, nat van schoon water afkomstig van een schoon lijf.
als je de handdoek netjes uithangt, gaat hij niet ruiken en kun je hem echt wel meer dan 1 maal gebruiken, hoor
gooi je hem echter na gebruik in een hoek , ja dán gaat-ie ruiken en moet je hem meteen weer wassen
Nou heb je even?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:59 schreef Sanne het volgende:
Sinds dit topic loopt heb ik voor de tweede keer mijn bed verschoond.![]()
Wat is er lekkerder dan in een schoon bed slapen?
dus jij verschoont iedere dag je beddegoed?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je laat alsnog talg en huidschilfers achter in die handdoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |