Lees even terug op wie en wat ik reageer, eikel.quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:59 schreef brighton het volgende:
[..]
Nee, een nekker, voor mij dan. Maargoed, zal er verder niet op ingaan, om hier nou over te gaan discussieren....
quote:Op donderdag 4 mei 2006 15:28 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
Patrick Pothuizen.
Geboorteplaats: Culemborg
Debuut betaald voetbal: Vitesse
Dus Arnhemmer.
Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Arnhemmer.
Ik denk ook niet dat er veel NEC aanhangers te vinden waren tijdens de wedstrijd op het terras in Nijmegenquote:Op zondag 7 mei 2006 16:13 schreef DeVinger het volgende:
Is der nou eigenlijk wat gebeurd dan?
Ik zat 's avonds in Nijmegen op het terras de re-live wedstrijd te kijken en ik kon gewoon ongegeneerd juichen bij de 1-2.
Doe is lezen dan aap!quote:Op zondag 7 mei 2006 18:05 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er veel NEC aanhangers te vinden waren tijdens de wedstrijd op het terras in Nijmegen![]()
Ik keek de re-live he, dat is dus niet livequote:Op zondag 7 mei 2006 18:05 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er veel NEC aanhangers te vinden waren tijdens de wedstrijd op het terras in Nijmegen![]()
He lul ga eens ergens anders lopen zuigen, IQ is in Nijmegen in elk geval hoger met 20.000 studenten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja... Ik begin ernstig te twijfelen aan het gemiddelde ontwikkelingsniveau van de Nijmegenaar. Had mijn vader dan toch gelijk toen hij zei dat Nijmegen een onontwikkeld gebied was, en dat we lief voor jullie moesten zijn omdat jullie "niet beter weten"?
doe eens rustig, kneus.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
He lul ga eens ergens anders lopen zuigen, IQ is in Nijmegen in elk geval hoger met 20.000 studenten.
De beste vriend van Louis Seveke, niet?quote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef Mark het volgende:
Dat is niet eerlijk, want zij hebben Constant Kusters en die achterstand maak je nooit meer goed![]()
Ik had het al teruggenomenquote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
He lul ga eens ergens anders lopen zuigen, IQ is in Nijmegen in elk geval hoger met 20.000 studenten.
Dat is allemaal import! Bijna al die studenten komen van buiten Nijmegen. Leg je er nou maar bij neer dat jullie een inferieur volk zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:24 schreef WrineX-Joske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef NMGN23 het volgende:
Dat jullie trots zijn dat vites een keer heeft gewonnen in de goffert (nadat er miljoenen loze euro's in gepompt zijn) is al triest, maar een discussie over de intelligentie van de supporters kunnen vitesse supporters toch niet met droge ogen voeren?!
Wees nu maar blij dat jullie naast trolleybussen even trots kunnen zijn op iets anders uit "de hoofdstad" en wees verstandig en houdt over al het andere uit die nepstad je mond.
Je bent er nog niet helemaal overheen zie ik? Probeer eens therapie.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef NMGN23 het volgende:
Dat jullie trots zijn dat vites een keer heeft gewonnen in de goffert (nadat er miljoenen loze euro's in gepompt zijn) is al trots, maar een discussie over de intelligentie van de supporters kunnen vitesse supporters toch niet met droge ogen voeren?!
Wees nu maar blij dat jullie naast trolleybussen even trots kunnen zijn op iets anders uit "de hoofdstad" en wees verstandig en houdt over al het andere uit die nepstad je mond.
Je hebt me, Arnhemse jongens als Theo Janssen, Nicky Hofs en Guillano Grot zijn het levende bewijs van jouw gelijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:46 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Dat is allemaal import! Bijna al die studenten komen van buiten Nijmegen. Leg je er nou maar bij neer dat wij Arnhemmers een inferieur volk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |