Ik woon in Dordt, ja. Lekker makkelijk, na werk binnen 5 minuten bij de Velvet zijn. Soms iets te verleidelijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zal er eens op letten dan! Je woont in Dordt dan, neem ik aan?
Ideaal is dat!quote:Op vrijdag 21 april 2006 18:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik woon in Dordt, ja. Lekker makkelijk, na werk binnen 5 minuten bij de Velvet zijn. Soms iets te verleidelijk.
Geen spam, eerder dubbelop. Het stond immers al in de concertagenda.quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef Love Mae King het volgende:
23 mei yeah Yeah Yeah's is al uitverkocht...
24 mei Morningwood in de Paradiso bovenzaal nog niet, en dat gaat wel gaaf worden denk ik!
(en 5 mei Dans Le Rock in de Melkweg ook, maar als ik dat hier zou posten zou dat spam zijn, dus doe ik dat maar niet)
Tenzij Frank meefietstquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:50 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik woon in Dordt, ja. Lekker makkelijk, na werk binnen 5 minuten bij de Velvet zijn. Soms iets te verleidelijk.
Grootste muziekpiemels geloof ik.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Geen spam, eerder dubbelop. Het stond immers al in de concertagenda.![]()
In een ander topic werd onlangs de naam Chuck Mason opgeworpen. Bekend bij iemand hier? Vrij obscuur volgens mij en dus bij voorbaat al leuk. Of niet snobvrinden van me?!
En over welk lijstje heb jij het, Mich?
Dat kan ik me best voorstellen. Niettemin vond ik het optreden op Motel Mozaïque prachtig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:52 schreef OMG het volgende:
Ik ken Mi and L'Au en vind er niets aan.
Jawel, ik ken het wel. Het is alleen niet helemaal mijn ding. Ik vind het net iets te vredig allemaal en heb het sowieso wel een beetje gehad met dat free folk gedreutel. Ze doen overigens veel samen met Akron/Family, die ik dan nog wel een tikkeltje leuker vind.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:41 schreef peaceman het volgende:
Is Tom_Tom (behalve ikzelf) de enige die Mi and L'Au kent?
die vind ik weer iets minder. wat ik wel jammer vind is dat zij meer zingt dan hij, want ik vind hij een prachtige stem heeft.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Jawel, ik ken het wel. Het is alleen niet helemaal mijn ding. Ik vind het net iets te vredig allemaal en heb het sowieso wel een beetje gehad met dat free folk gedreutel. Ze doen overigens veel samen met Akron/Family, die ik dan nog wel een tikkeltje leuker vind.
Whehe, ik heb een Chuck Mason, maar dat is echt niets. Flauwe alt.country en zooo slechte opgenomen/gemixt dat de zang klinkt als een karaoke-show in een grote kathedraal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
In een ander topic werd onlangs de naam Chuck Mason opgeworpen. Bekend bij iemand hier? Vrij obscuur volgens mij en dus bij voorbaat al leuk. Of niet snobvrinden van me?!
Kijk, daar hebben we wat aan. Ik geloof je op je woord; dikke streep door meneer Mason dus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Whehe, ik heb een Chuck Mason, maar dat is echt niets. Flauwe alt.country en zooo slechte opgenomen/gemixt dat de zang klinkt als een karaoke-show in een grote kathedraal.
Wel hilarisch om te beluisteren trouwens.
Graag gedaan (K)(L)(K)quote:Op zondag 23 april 2006 19:59 schreef JelleS het volgende:
Verder ook nog verslaafd geraakt aan Rocky Voltato.
goed dat te horen. heeft dat continue name-dropping toch geholpenquote:Op zondag 23 april 2006 19:59 schreef JelleS het volgende:Verder ook nog verslaafd geraakt aan Rocky Voltato. Helaas geen plaatselijke indie muziek kunnen ontdekken (Zelfs in Palermo geen muziekwinkel te vinden)
Jonah Matranga? Onelinedrawing en New End Original heb ik ooit eens gezien, dat was best leuk. Gratitude ken ik niks van en Far heb ik nooit veel aangevonden. Z'n nieuwe materiaal, onder z'n eigen naam, heb ik nog niet gehoord.quote:Op maandag 24 april 2006 10:10 schreef Imaginary_Friend het volgende:
verder hier geen mensen die Anna Ternheim en/of Jonah Matranga kennen? Geen reacties gezien namelijk. Liefhebbers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |