Je ging Heavy en Living in Oblivion ondersteunen.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef California het volgende:
*verder denkt*
Ik had je hele post gemist.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je ging Heavy en Living in Oblivion ondersteunen.
Zo, dan ken ik er ook nog wel een paar (First Knight anyone?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:29 schreef Sokolsky het volgende:
En ik wil graag Ace Ventura on-nomineren. Kan dat ook?
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:29 schreef Sokolsky het volgende:
Yao a yao yao dao waipo qiao (Shanghai Triad)
Omdat er toch een voorronde komt, is dat niet nodig.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:17 schreef Frollo het volgende:
Ik wil desnoods Lang Leve de Koningin wel steunen, mocht dat nodig zijn om op een handig aantal te komen
Okay, dan steun ik 'm niet, want eerlijk gezegd heb ik er alleen maar een halve aflevering van gezien toen hij een paar jaar geleden als miniserie werd uitgezonden.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:42 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat er toch een voorronde komt, is dat niet nodig.
Niet, zie mijn post.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze films hebben nog steun nodig:
Élisa
Laat je de nominaties nog even open? Ik kan Fallen Angels vanavond kijken. (Ik wil niet ondersteunen zonder een film gezien te hebben.)quote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze films hebben nog steun nodig:
Dan ondersteun jij 'm toch gewoon?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:44 schreef Sokolsky het volgende:
Califo: wat maakt dat uit? Ik heb ook films ondersteund die ik niet gezien heb, maar wel ga zien.
Ik dacht dat documentaires niet mee konden doen, maar *steun*.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:45 schreef Sasandra het volgende:
- The Celluloid closet
Doen TV-films ook mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sliders
Zo. Steun.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef Gorro het volgende:
Duo luo tian shi (Fallen Angels)
Ik ben bang dat California Dreamin' er weer in zit.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:51 schreef California het volgende:
Dan ondersteun jij 'm toch gewoon?.
Ik vind hem maar een lul, maar ja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:42 schreef Mike het volgende:
Ach, The American President wil ik nog wel ondersteunen.
Done.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:42 schreef Mike het volgende:
Ach, The American President wil ik nog wel ondersteunen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:13 schreef Sokolsky het volgende:
Ik ben bang dat California Dreamin' er weer in zit.
Welja.quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Deze films hebben nog ondersteuning nodig:
Jade
Kiss of Death
Vraag dat aan imdb.quote:Op zondag 23 april 2006 20:46 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom heet 'ie dan The Langoliers (1995) (TV) en niet "The Langoliers" (1995) (mini)?
Ik ook wel, maar ik heb hem nog niet gezien en weet niet of ik tijd heb om em binnenkort te kijken dus moet Lonewolf maar beslissen...quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef Durbin het volgende:
Ik wil Memorîzu (Memories) nog wel nomineren.
Op tv werd-ie in 4 delen van elk ik dacht 45 of 60 minuten uitgezonden. Wat mij betreft is het een miniserie. Niet alles wat je op het net leest kloptquote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef Sokolsky het volgende:
Maar waarom bepaal jij dan dat het een mini-serie is?
Dat is een verzameling van 3 korte anime filmpjes. Die dus niet mee kunnen doen omdat ze apart niet langer duren dan 60 min.quote:Op zondag 23 april 2006 20:50 schreef Durbin het volgende:
Ik wil Memorîzu (Memories) nog wel nomineren.
Een film met een verzameling shorts is natuurlijk iets anders dan een aantal tv afleveringen die samen een serie vormen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:32 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is een verzameling van 3 korte anime filmpjes. Die dus niet mee kunnen doen omdat ze apart niet langer duren dan 60 min.
Dat is een randgevalletje wel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Sokolsky het volgende:
La Meglio Gioventu vind je ook geen film?
Om de andere 41 plaatsen, neem ik aan?quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Zo.
In totaal zijn er 105 films genomineerd. Dus gaan de volgende 23 direct door naar de Eerste Ronde.
(...)
En moeten de overige 82 het uitvechten om de andere 21 plaatsen. Het lijken de play-offs wel.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Om de andere 41 plaatsen, neem ik aan?
quote:Op maandag 24 april 2006 22:41 schreef Sokolsky het volgende:
40. Nixon vs.First Knight sorry...
Inderdaad zijn dit goede gelegenheden om je lijstjes bij te werken.quote:Dit soort tournaments zitten altijd vol met films die ik wel gezien heb, maar nog niet in mijn Excellijst heb staan.
First Knight heb ik voor het laatst gezien in een tijd waarin ik zowel Sean Connery als Koning Arthurverhalen fantastisch vond. Nixon vond ik, ondanks de sterke rol van Hopkins, eigenlijk gewoon saai.quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:41 schreef mvroegin het volgende:
26. Duo luo tian shi (Fallen Angels) vs. Pocahontas
Je weet dat je alleen mag stemmen op paren waar je beiden films van hebt gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:41 schreef mvroegin het volgende:
1. Just Cause vs. Hackers
2. Dangerous Minds vs. Hong faan kui (Rumble in the Bronx)
3. Strange Days vs. Bad Boys
4. Jade vs. The Prophecy
5. Land and Freedom vs. Crimson Tide
6. Manneken Pis vs. Die Hard: With a Vengeance
7. A Walk in the Clouds vs. Four Rooms
8. A Goofy Movie vs. Casper
9. Clueless vs. Leaving Las Vegas
10. Mighty Aphrodite vs. Don Juan DeMarco
11. Mallrats vs. Ace Ventura: When Nature Calls
12 El Día de la Bestia vs. Kiss of Death
13. Mortal Combat vs. Get Shorty
14. Copycat vs. Waterworld
15. The Net vs. La Flor de mi secreto
16. De Tasjesdief vs. Higher Learning
17. Élisa vs. The Perez Family
18. Village of the Damned vs. Coldblooded
19. Jack and Sarah vs. Heavy
20. The Englishman Who Went Up a Hill but Came Down a Mountain vs. Xich Lo (Cyclo)
21. Batman Forever vs. GoldenEye
22. Richard III vs. Yao a yao yao dao waipo qiao (Shanghai Triad)
23. The American President vs. Nick of Time
24. Living in Oblivion vs. Under Siege 2
25. Empire Records vs. To Die For
26. Duo luo tian shi (Fallen Angels) vs. Pocahontas
27. Blue in the Face vs. Congo
28. The Last Supper vs. Things to Do in Denver When You're Dead
29. Clockers vs. Sudden Death
30. The Crossing Guard vs. Desperado
31. Zusje vs. Money Train
32. Dolores Claiborne vs. The Bridges of Madison County
33. Love Letter vs. Jumanji
34. Species vs. Filmpje!
35. Judge Dredd vs. The Quick and the Dead
36. The Indian in the Cupboard vs. Welcome to the Dollhouse
37. Outbreak vs. Screamers
38. Babe vs. Assassins
39. Kids vs. Nine Months
40. Nixon vs.First Knight
41. Smoke vs. The Basketball Diaries
En dan staan Richard III en Kiss of Death natuurlijk net weer tegenover iets waar ik niet eens van gehoord heb. Grrr.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je weet dat je alleen mag stemmen op paren waar je beiden films van hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |