Ok dan hou ik hem nog iets langer open ipv hem vanavond dicht te gooien.quote:Op maandag 10 april 2006 00:19 schreef laurenzo85 het volgende:
Heb beide films wel in bezit, maar het is nog even kijken of ik tijd vind ze te bekijken..
Updates dus! (onder voorbehoud)
Och, dat mag nog wel hoorquote:Op maandag 10 april 2006 17:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ok dan hou ik hem nog iets langer open ipv hem vanavond dicht te gooien.
94. Niet de gehele jaren 90.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:36 schreef Hare het volgende:
Leon is de beste film van de jaren 90, maar goed, dan maar PF
Door de organisator, veronderstel ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:38 schreef Hare het volgende:
Hmm, door wie is Goodfellas er dan uitgegooid?
Ligt eraan wat je belangrijk noemtquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Trouwens.
Hare
![]()
Ben je tegenwoordig met belangrijke dingen bezig ofzo, dat je hier bijna niet meer komt?
Geen idee. Een week ofzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe lang duurt de finale nog?
Wil anders deze week Trois Couleurs: Rouge nog even zien
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:48 schreef pascalheister het volgende:
hoe lang duurt de finale nog?
Wil anders deze week Trois Couleurs: Rouge nog even zien
Inderdaad. Dat heb ik ook gedaan. En dat maakt het wel leuker. De drie films zijn via de gebruikelijke kanalen redelijk makkelijk te verkrijgen.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).
Zekerquote:Op woensdag 12 april 2006 15:59 schreef Gorro het volgende:
Pulp Fiction
heb die a-film box met alle 3 filmsquote:Op woensdag 12 april 2006 09:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Heb je die al eerder gezien? Zo niet, kijk dan eerst even Blue en Blanc voor je Rouge kijkt, wel zo leuk (zitten wat verbanden in enzo).
Inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |