Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:
Vanmorgen was ik 'officieel' 18 kilo lichter![]()
![]()

O ja, en dan maar klagen dat al die Amerikanen overgewicht hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 09:12 schreef poohy het volgende:
Vandaag moest ik een dagje invallen bij Microsoft. Mijn god, ik ben blij dat ik daar niet werk want wat wordt daar door het personeel gegeten zeg.. Vanmorgen werd er een trolley vol met eten gebracht: koek, snoep, bananen (genoeg voor een hele dierentuin), alle soorten frisdrank. Dit zou ik normaal nooit overleven![]()

Of juist welquote:Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
Ok, trolly met snoep en dergelijke.
Heeft de baas het ook niet goed voor met z'n personeel

Bordjes met verschillende soorten fruit erop.quote:Op maandag 24 april 2006 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Een banaan en een cola light moet toch kunnen dan

quote:Op maandag 24 april 2006 09:21 schreef ymme het volgende:
Bordjes met verschillende soorten fruit erop.
Banaan/kiwi/mandarijn/druiven.
En dan inderdaad verse sinasappelsap. Bronwater.Dan hebben ze pas personeel wat zeker weten langer meegaat dan het snoep etende personeel

Ik zoek nog iemand op te helpen met poetsenquote:Op maandag 24 april 2006 09:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil jij mijn baas worden, ymme!Dat lijkt me echt heerlijk als ze dat op je werk hebben

Zolang je maar fruit hebt klaarstaanquote:Op maandag 24 april 2006 09:23 schreef ymme het volgende:
Ik zoek nog iemand op te helpen met poetsen![]()

Ikke! Daarom is het voor mij zo frustrerend om elke dag op die weegschaal te gaan staanquote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef pluisje het volgende:
Zijn er meer mensen die een soort van dagelijkse jojo zijn?

In het ziekenhuis waar ik co-schappen liep hadden ze een salade-bar. Maar alles was al met veel dressing aangemaakt. En het warme eten dróóp van het vet. Alle groentes glommen van de boter en het vlees was meestal vet (veel gehakt, schnitzel, spek etc). En als ze eens vis hadden dan was het gebakken vis. Toen ik een keer begon te mopperen over de keuken kreeg ik te horen dat ze het jaar ervoor een prijs hadden gewonnen voor beste keuken in een ziekenhuisquote:Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef Anansi het volgende:
En dat in een ziekenhuis/ geneeskunde faculteit

Nu valt het wel mee, maar toen ik niet aan het lijnen was zag ik mijn gewicht ook altijd gigantisch schommelen. Ik heb het een maand bijgehouden, zowel 's morgens als 's avonds terwijl ik niet op mijn eten lette. Het kon soms wel meer jojo'en dan 1 kilo! Echt bizar.quote:Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef pluisje het volgende:
Zijn er meer mensen die een soort van dagelijkse jojo zijn?
Mijn gewicht heeft een speling van meer dan een kilo, en dat kan echt per dag verschillen de laatste tijd. Ik hou op een site een grafiekje bij, en dat lijkt net een berglandschap

Goh moet je nagaan wat de gemiddelde kwaliteit van ziekenhuiskeukens is...quote:Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik een keer begon te mopperen over de keuken kreeg ik te horen dat ze het jaar ervoor een prijs hadden gewonnen voor beste keuken in een ziekenhuis![]()
Toen dacht ik ook: dit kan toch niet voor een ziekenhuis... en dus nam ik mijn eigen brood mee.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |