abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37236036
Hoel veel van die verdomde calorieen zitten er eigenlijk in een zakje m&m's en patat
pi_37236041
Hier gaat het super!! Al weer dik een pond kwijt
Moet regelmatig 's avonds zelfs extra eten om te zorgen dat ik wel voldoende calorieen binnenkrijg.
Probeer per dag tussen de 1200 en 1500 kcal zitten (heb niet veel te veel gewicht, en sport weinig ivm gewrichtsklachen dus laat basaalmetabolisme).

Morgen weer zwemmen dat gaat echt ontzettend goed in dat verwarmde water. Nogmaal bedankt voor degene die die tip gaf. Had zelf nooit bedacht dat het zoveel zou schelen. Gisteren 2x 20 min gezwommen!! Al kwam ik er toen wel "the hard way" achter dat smorgens gaan zwemmen en daarna nog 8 uur moeten werken niet handig is
  maandag 24 april 2006 @ 09:12:15 #253
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37236075
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:03 schreef Isabeau het volgende:

Vanmorgen was ik 'officieel' 18 kilo lichter
Gefeliciteerd Goed zeg!

Vandaag moest ik een dagje invallen bij Microsoft. Mijn god, ik ben blij dat ik daar niet werk want wat wordt daar door het personeel gegeten zeg.. Vanmorgen werd er een trolley vol met eten gebracht: koek, snoep, bananen (genoeg voor een hele dierentuin), alle soorten frisdrank. Dit zou ik normaal nooit overleven
pi_37236139
Jeetje, en daar bij microsoft zijn ze allemaal tonnetje rond??
pi_37236151
Dank je, poohy En dat eten, was dat gratis of zo? Want anders neem je gewoon geen geld mee naar je werk (zo deed ik dat ook)

En ymme, er zijn sites genoeg om te kijken hoeveel kcal er in patat en m&m's zitten.

Fijn, Anansi dat het zo lekker is in het warme water! Ik kende het ook niet hoor, maar altijd leuk om te weten dat het bestaat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 24 april 2006 @ 09:17:14 #256
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_37236173
Nou nee, dat viel me inderdaad al op. Een enkeling misschien. Blijkbaar hebben deze mensen het talent om niet door te slaan met zoveel lekker eten om hun heen. Dat zou mij nooooit lukken

Het eten was inderdaad gratis.. Maar goed het was maar voor een dagje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 09:18:23 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37236193
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:12 schreef poohy het volgende:
Vandaag moest ik een dagje invallen bij Microsoft. Mijn god, ik ben blij dat ik daar niet werk want wat wordt daar door het personeel gegeten zeg.. Vanmorgen werd er een trolley vol met eten gebracht: koek, snoep, bananen (genoeg voor een hele dierentuin), alle soorten frisdrank. Dit zou ik normaal nooit overleven
O ja, en dan maar klagen dat al die Amerikanen overgewicht hebben Raar hoor...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37236200
Ok, trolly met snoep en dergelijke.
Heeft de baas het ook niet goed voor met z'n personeel
pi_37236209
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:18 schreef ymme het volgende:
Ok, trolly met snoep en dergelijke.
Heeft de baas het ook niet goed voor met z'n personeel
Of juist wel Iedereen blij.
Maar er zou ook fruit op moeten liggen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 09:19:58 #260
13151 crew  Rewimo
pi_37236218
Een banaan en een cola light moet toch kunnen dan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37236223
Iedereen blij, met overgewicht. En misschien over een paar jaar hartklachten en dergelijke.
Door het overmatige overgewicht
pi_37236237
Overgewicht is niet zo'n goede voorspeller van hartklachten, dat wordt altijd overdreven en er is geen eens echt goed bewijs voor.

En ik zou ook voor de banaan en de cola light gaan
pi_37236242
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:19 schreef Rewimo het volgende:
Een banaan en een cola light moet toch kunnen dan
Bordjes met verschillende soorten fruit erop.
Banaan/kiwi/mandarijn/druiven.
En dan inderdaad verse sinasappelsap. Bronwater.
Dan hebben ze pas personeel wat zeker weten langer meegaat dan het snoep etende personeel
pi_37236268
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:21 schreef ymme het volgende:

Bordjes met verschillende soorten fruit erop.
Banaan/kiwi/mandarijn/druiven.
En dan inderdaad verse sinasappelsap. Bronwater.
Dan hebben ze pas personeel wat zeker weten langer meegaat dan het snoep etende personeel

Wil jij mijn baas worden, ymme! Dat lijkt me echt heerlijk als ze dat op je werk hebben
pi_37236282
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil jij mijn baas worden, ymme! Dat lijkt me echt heerlijk als ze dat op je werk hebben
Ik zoek nog iemand op te helpen met poetsen
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 09:24:27 #266
13151 crew  Rewimo
pi_37236299
Hoewel ik snoep natuurlijk erg lekker vind (duh) zou ik de fruitversie die jij schetst prefereren ja.

Ik haal straks maar even karnemelk en een appeltje
pi_37236319
Goh dat klinkt bijna als bij onze faculteit, alleen daar moet je er voor betalen...
Alleen koek, snoep, vette zooi en bananen, en ow ja als je geluk hebt een overjarige melige appel.
En de groenten van de maaltijden bestaan uit een verdwaald sliertje prei door de nasi, en een eetlepel atjar. Of roomsaus met sporadisch een vleugje spinazie of een doperwt...

En dat in een ziekenhuis/ geneeskunde faculteit
pi_37236321
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:23 schreef ymme het volgende:

Ik zoek nog iemand op te helpen met poetsen
Zolang je maar fruit hebt klaarstaan
* Isabeau gaat straks hier eerst even poetsen
  maandag 24 april 2006 @ 09:26:38 #269
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37236340
Zijn er meer mensen die een soort van dagelijkse jojo zijn?
Mijn gewicht heeft een speling van meer dan een kilo, en dat kan echt per dag verschillen de laatste tijd. Ik hou op een site een grafiekje bij, en dat lijkt net een berglandschap
pi_37236360
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef pluisje het volgende:
Ikke! Daarom is het voor mij zo frustrerend om elke dag op die weegschaal te gaan staan

Maar zou hou ik het wel meer in de hand.... Ik schommel enorm.....
pi_37236361
Ik ga om tien uur ff sporten.
En daarna natuurlijk weer druk in huis.
Donderdag komt er een nieuwe pc bij, dus moet ik de computerkamer helemaal veranderen. En schoonmaken

En hier af en toe ff wat lezen/posten.
pi_37236372
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:25 schreef Anansi het volgende:
En dat in een ziekenhuis/ geneeskunde faculteit
In het ziekenhuis waar ik co-schappen liep hadden ze een salade-bar. Maar alles was al met veel dressing aangemaakt. En het warme eten dróóp van het vet. Alle groentes glommen van de boter en het vlees was meestal vet (veel gehakt, schnitzel, spek etc). En als ze eens vis hadden dan was het gebakken vis. Toen ik een keer begon te mopperen over de keuken kreeg ik te horen dat ze het jaar ervoor een prijs hadden gewonnen voor beste keuken in een ziekenhuis Ik heb maar gezegd dat dat zeker om de smaak ging: alles wordt lekkerder met boter en slagroom.

Toen dacht ik ook: dit kan toch niet voor een ziekenhuis... en dus nam ik mijn eigen brood mee.
pi_37236395
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:26 schreef pluisje het volgende:
Mijn gewicht heeft een speling van meer dan een kilo, en dat kan echt per dag verschillen de laatste tijd. Ik hou op een site een grafiekje bij, en dat lijkt net een berglandschap
Nu valt het wel mee, maar toen ik niet aan het lijnen was zag ik mijn gewicht ook altijd gigantisch schommelen. Ik heb het een maand bijgehouden, zowel 's morgens als 's avonds terwijl ik niet op mijn eten lette. Het kon soms wel meer jojo'en dan 1 kilo! Echt bizar.
pi_37236434
quote:
Op maandag 24 april 2006 09:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Toen ik een keer begon te mopperen over de keuken kreeg ik te horen dat ze het jaar ervoor een prijs hadden gewonnen voor beste keuken in een ziekenhuis

Toen dacht ik ook: dit kan toch niet voor een ziekenhuis... en dus nam ik mijn eigen brood mee.
Goh moet je nagaan wat de gemiddelde kwaliteit van ziekenhuiskeukens is...

Ik neem zowieso altijd al mijn eigen eten mee (omdat ze ondanks dat het een ziekenhuis is echt geen rekening kunnen en willen houden met allergieen) Ze hebben er niet eens margarine voor op brood maar alleen echte boter... Maar af en toe is het wel vervelend, als ik van 8 tot 8 ofzo op de faculteit zit dan snak ik op een gegeven moment toch echt naar iets warms en hartigs....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 09:38:59 #275
13151 crew  Rewimo
pi_37236564
Nou dan valt het hier nog mee denk ik. Al zijn hier dan geen echte warme maaltijden te krijgen. Maar er is wel fruit (diverse soorten), allerlei broodsoorten, beleg, salades met de dressing apart, redelijk gezonde kant-en-klare broodjes (met extra groenvoer en dergelijke), yoghurt, sap en zo. Ook snacks uiteraard (een echte mannenwereld, dus die mogen niet ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')