'gratz!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef DjNivek het volgende:
Fuck yeah!
1 dag na Ouro is nu C'Thun voor onze voeten dood neergevallen
Death's Sting, Cloak of Clarity, Vanquished Tentacle of C'Thun en de 3 questitems als loot. Voor de kill een wipe op 9%, iedereen op z'n best naar binnen gegaan. 3 weakened states waren nodig, toen was hij al dood. Weer een serverfirst, heerlijk om de andere topguilds van de server zo hard te verslaan
Ik kan me voorstellen dat op een PVP server mensen enkel aan het wachten zijn voor BG's of PVP-raids. Ikzelf heb dat probleem niet zo gelukkig, zit op een RP-PVE server en bij de alliance dus het is niet echt een probleem voor me, ook omdat ik op een server zit die relatief weinig warlocks heeft, wat ik ook weer niet begrijp want de warlock is gewoon het stoerste wat je kan rollen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:15 schreef Platina het volgende:
Mensen, ben ik nu echt de enige met dit probleem?
Ik speelde tot voor kort op Ragnaros, waar ikzelf als rogue wel uren kon schreeuwen voor een LBRS/Strat/Scholo/UBRS party maar altijd maar 2 man ofzo kon vinden, totdat ik andere hoorden schreeuwen voor een rogue. Mensen reageren gewoon niet op mijn oproepen :S en dat terwijl ik geen slechte reputatie heb. Hetzelfde merk ik nu ook op Frostmane.
Raidinstances verpesten WoW bigtime, veel spelers zitten 4-5 zelfs 7dagen per week in een instance in de avonden en kunnen dus geen instance doen. Die andere kloothommels zitten gewoon 2-3 uur lang AFK te zijn in Orgrimmar en een beetje op hun mount te zitten maar reageren op een instance oproep ho maar! Ze hebben alles al zeggen sommige, nouja een instance lijkt me leuker en vaak winstgevender dan 3 uur niks en dan echt niks zitten te doen in Orgrimmar.
Ben ik nu de enige met dit probleem? Is dit alleen op PvP servers? En had ik beter op die laatste lading nieuwe servers kunnen rerollen, aangezien iedereen daar alle instances opnieuw moet doen? Want ik word hier echt knettergek van, de ganse dag werken heb ik eventjes tijd voor een instance want me broertje of zusje hoeft niet op de pc. Krijg je dat gezeik!
Damage dealen is veel leuker dan een beetje healen, vind ik dan hequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:40 schreef Fratz het volgende:
Mmmmm een van de beste raid guild op mijn server zoekt shadow priests... sinds de patch ben ik weer disc/holy, maar nu zit ik eigenlijk te tijfelen.. Dit is eigenlijk ook de enige guild die shadow priests zoekt.
Aarrgghh wat zal ik doen!!
Pfb, ging all-out op die dagger (niet zo gek ook, dat ding is fucking imba). Vandaag in ieder geval weer een nieuwe instance, dus nog meer lootquote:Op woensdag 3 mei 2006 01:57 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
'gratz!
Wie is de lucky f*ck met de dagger?
NE Warriorquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:17 schreef Xinouth het volgende:
Eindelijk.. Drie keer is scheepsrecht ^^
[afbeelding]
Meteen Crusader erop laten pleuren =)
[afbeelding]
Oh, was dat 't geval.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:18 schreef Leshy het volgende:
[..]
Het is meer die 101-151 naar 95-144 die een beetje jammer is.
Zeker wel.quote:
Ogres.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef Migwi het volgende:
en ik wil de Alliance nieuwe Race weten!!!!!
Een gnome warrior wekt toch helemaal geen agressie? Hoe kun je nou een mob taunten, die gast lacht zich dubbel zodra ie jou zietquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:49 schreef BiGTASTY het volgende:
Mijn kleine gnome warrior is sinds gisteren de trotse bezitter van The Untamed Blade. en gisteren gelijk na BWL ook mijn Quel serrar maar even gecraft bij onyxia
quel -> http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18348
The Untamed Blade -> http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19334
hmm...dat zet je aan het denkenquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:25 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
nieuwe ras van de Horde BAH
<3 Horde
Gratsquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:33 schreef DjNivek het volgende:
Fuck yeah!
1 dag na Ouro is nu C'Thun voor onze voeten dood neergevallen
Death's Sting, Cloak of Clarity, Vanquished Tentacle of C'Thun en de 3 questitems als loot. Voor de kill een wipe op 9%, iedereen op z'n best naar binnen gegaan. 3 weakened states waren nodig, toen was hij al dood. Weer een serverfirst, heerlijk om de andere topguilds van de server zo hard te verslaan
Dat is het hele idee erachterquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:14 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Een gnome warrior wekt toch helemaal geen agressie? Hoe kun je nou een mob taunten, die gast lacht zich dubbel zodra ie jou ziet. Tauren warrior ftw!! (kheb zelf een troll
, ya maan!).
We hadden flinke attendancy problemen ><, en dan moet ik de avond van de emperors try weg, bleek dat de warlocks het toen flink verknalt hadden (gg officer...). We waren redelijk laat met de emps afgelopen week, hadden ze pas zondag neer ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:56 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Grats
Wel vreemd... jij gaf mij nog emperors advies, en dan hebben wij C'Thun 3 dagen eerder dood?Opschiete jongens!!!
Ouro is trouwens ook leuk, dinsdag hadden we em ook neer
Onze ouro fraps: http://video.google.com/videoplay?docid=1719164004147722922
en C'Thun: http://video.google.com/videoplay?docid=2692066377597830618
(ik ben die warrior met thunderfury)
Als er een class is die een nerf zou moeten krijgen zijn het de warlocks wel!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:26 schreef jogy het volgende:
Ze lopen wel alles weer opnieuw in te delen zeg, met die talents. ik hoop echt dat ze met hun klauwen van de warlocks afblijven.
Whehe, deathcoil is echt leuk ja Deathcoil, alle insta curses en wachten tot ie sterftquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Nou, die firestone mag anders wel weg van mij hoor en amplify curse mag ook wel een make-over krijgen. Zolang ik mijn i-win-button aka deathcoil maar hou
.
Ik wordt vaak genoeg afgeslacht door andere classes, dus als jij het niet kan zegt het meer over jou dan over de class.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als er een class is die een nerf zou moeten krijgen zijn het de warlocks wel!
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:36 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als er een class is die een nerf zou moeten krijgen zijn het de warlocks wel!
Mijn lock heeft eigenlijk nog nooit problemen gehad met welke class dan ook. Hoewel ie pas lvl 44 is kan ik zelfs mobs van 5 lvls hoger afmaken, of zelfs elites. Dat zie ik mijn warrior nog niet doen, is dat niet op zn minst een beetje raar?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik wordt vaak genoeg afgeslacht door andere classes, dus als jij het niet kan zegt het meer over jou dan over de class.
Warlocks zijn gewoon een goede class voor mensen die graag solo spelen. en wat jij doet, met het afslachten van mobs 5 levels hoger dan jijzelf vind ik best knap. Al heb ik wel een paar keer een duel gewonnen van een warrior die lvl60 was terwijl ik rond de 45 hing. Warrior is dan ook de enige class die ik praktisch elke keer kapot maak. de rest van de classes, especially rogues zijn een regelrechte pain in the ass. zodra ze de eerste klap hebben dan ben je nergens meer.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Mijn lock heeft eigenlijk nog nooit problemen gehad met welke class dan ook. Hoewel ie pas lvl 44 is kan ik zelfs mobs van 5 lvls hoger afmaken, of zelfs elites. Dat zie ik mijn warrior nog niet doen, is dat niet op zn minst een beetje raar?
Voornamelijk is death coil het probleem. Die kan ik als warrior niet resisten, terwijl ik die fear wel kan resisten met beserker rage. Na een deathcoil word je gelijk gechain feared en kan ik niks meer doen.
jup, die van de warlock is dat ze niet iemand binnen een seconde kapot kunnen schoppen, is met mages soms weleens anders.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:47 schreef Stuiterbal.nl het volgende:
Warlocks zijn gewoon een goede class, maar elke class heeft zo ze eigen goede en slechte dingen...
Dat was nep, DC heeft juist dat non-counterable horror effect gekregen zodat we uberhaupt een kans hebben tegen melee classes.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:56 schreef Appellenflappen het volgende:
Overigens hoorde ik dat de warriors een buff krijgen, ze zullen in hun beserker rage ook immuun worden voor het horror effect van deathcoil (bron kan ik zo niet meer herinneren).
Improved Curse of Weakness ftw!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Nou, die firestone mag anders wel weg van mij hoor en amplify curse mag ook wel een make-over krijgen. Zolang ik mijn i-win-button aka deathcoil maar hou
.
Your Shadow Bolt crits Gredenis for 3315 Shadow damage.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
jup, die van de warlock is dat ze niet iemand binnen een seconde kapot kunnen schoppen, is met mages soms weleens anders.
Met mijn priest versloeg ik ook mobs van 4 levels hoger dan mezelf. Dat is gewoon een caster iets. Als caster kun je erg goed mobs van hogere levels afmaken, als ze maar alleen komen. Een warrior daarentegen heeft geen moeite met een hele zwiek mobs van zijn eigen level, terwijl jij als lock dat waarschijnlijk niet trekt.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:44 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Mijn lock heeft eigenlijk nog nooit problemen gehad met welke class dan ook. Hoewel ie pas lvl 44 is kan ik zelfs mobs van 5 lvls hoger afmaken, of zelfs elites. Dat zie ik mijn warrior nog niet doen, is dat niet op zn minst een beetje raar?
Voornamelijk is death coil het probleem. Die kan ik als warrior niet resisten, terwijl ik die fear wel kan resisten met beserker rage. Na een deathcoil word je gelijk gechain feared en kan ik niks meer doen.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:03 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Your Shadow Bolt crits Gredenis for 3315 Shadow damage.
Your Shadowburn crits Gredenis for 1972 Shadow damage.
Gredenis dies.
Wij kunnen het ook, maar het is net als bij mages de schuld van de trinkets in de meeste gevallen. Hoewel m'n record op Shadowburn zonder trinket gedaan was.
Repairbills zijn gewoon niet grappig meerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:38 schreef jogy het volgende:
[..]! ok, maar als iemand een epic setje heeft dan is diegene hoe dan ook best onverslaanbaar, of gewoon goede blauwe zooi heeft natuurlijk. Ik kan niet wachten tot ik eindelijk een full epic set heb, alleen jammer van de repair bills die ik dan zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |