Neuh je hebt wel meer mogelijkheden met je talents hoor. Gewoon een kwestie van proberen en zien wat het beste voor je aanvoelt. Ik speel zelf het liefst met soullink in pvp, een erg vette talent. Andere zweren bij sm/ruin en weer andere bij 7-5-39.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:01 schreef DjNivek het volgende:
Improved Curse of Weakness ftw!
Serieus, we hebben (te) veel baggertalents, waardoor je meestal toch in 1 baantje geleid wordt.
Ja leuk ja, maar wat DjNivek bedoelde is dat we nog steeds talents hebben die je nooit zult nemen omdat ze waardeloos zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef Appellenflappen het volgende:
Neuh je hebt wel meer mogelijkheden met je talents hoor. Gewoon een kwestie van proberen en zien wat het beste voor je aanvoelt. Ik speel zelf het liefst met soullink in pvp, een erg vette talent. Andere zweren bij sm/ruin en weer andere bij 7-5-39.
Wat Pbate al zei, ik bedoelde dat er weinig varianten zijn omdat sommige talents gewoon compleet waardeloos zijn.Als je SM of MD/Ruin neemt, is het deel richting Ruin altijd hetzelfde omdat de rest gewoonweg bagger is. Ik ben wel bekend met allerlei mogelijke builds, heb de meeste ook wel uitgeprobeerd, maar naast de 'vaste' weg kan je gewoon te weinig variëren. Alsof iemand ook maar Improved Drain Soul gebruikt. We krijgen talents om onze spirit op te offeren voor stamina, en dan krijgen we een talent die van onze (al erg lage) spirit gebruik maakt om even extra regeneration te geven? Wat een troep is dat. 5% minder mana cost of 20% shadow damage bonus na een crit, nou, ik weet het wel hoor.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:13 schreef Appellenflappen het volgende:
[..]
Neuh je hebt wel meer mogelijkheden met je talents hoor. Gewoon een kwestie van proberen en zien wat het beste voor je aanvoelt. Ik speel zelf het liefst met soullink in pvp, een erg vette talent. Andere zweren bij sm/ruin en weer andere bij 7-5-39.
Mages die nu nog zeuren (en dat zijn er genoegquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, wat denk je dat de magi hebben tot 1.11? Je bent praktisch verplicht om 16 punten in Arcane te stoppen voor Evocation en IAE. Combustion is nutteloos, Imp Wards ook en Wand Spec al helemaal. ;') Verder is Ice Barrier ook redelijk crappy; en dat blijft het ook nog wel. Believe me, Imp Frost Ward is zo nuttig... Net zoals nu het Arcane Resilience talent erg, tja, eeh, nuttig is. 175-200 armour erbij; yippie...
Ik ben overigens wel tevreden met de review; veel leuke dingen; even kijken wat ik ga doen.
Ik gebruik het nog steeds, snel maar aanpassen dan. jullie hebben gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Ach so, ja dat klopt. Ik had vroeger die -5% manacost en heb impr. drain soul gebruikt(god wat zinloos).
7/5/39 is ZO leuk in PvP.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:12 schreef DjNivek het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort weer respeccen naar een zware destruction build, was nu MD/Ruin voor Emperors gevecht, maar in pvp vind ik het gewoon een klotebuild omdat het niet mijn speelstijl is.
Doe es een linkje naar die build als je wilt?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
7/5/39 is ZO leuk in PvP.
En jij zal wel belachelijke spelldmg gear hebben, nou, dan wordt het helemaal leuk.
Net toevallig even Recca gecontroleerd op TN, zieke gear iddquote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
7/5/39 is ZO leuk in PvP.
En jij zal wel belachelijke spelldmg gear hebben, nou, dan wordt het helemaal leuk.
Dat van Shatter geloof ik niet echt; zou namelijk nogal imba zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages die nu nog zeuren (en dat zijn er genoeg) snappen echt niet hoe goed die talent review is.
Hoge critrates in 1.11, en met wat talents dus ook veel meer mana regen, Shatter wat op alle spelldmg werkt![]()
Kijk naar mijn profile in sig.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe es een linkje naar die build als je wilt?.
noem je 500 al ziek?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:36 schreef Slomy het volgende:
[..]
Net toevallig even Recca gecontroleerd op TN, zieke gear idd. Hij zat, volgens hemzelf, rond de 500 +dmg.
Ik zal het even anders verwoorden.quote:
In 1.11 heb je geen Libram of Focus meer nodig voor de Hoodoo Hex enchants in ZG.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zal het even anders verwoorden.
Ik wacht op het moment op 1 drop, en kan daarna een paar kleinere items ernaast verbeteren (zoals m'n neck, cloak, etc). Die drop alleen al zal m'n damage met 62 verhogen (gewoonweg omdat ik Spellpower op m'n Azuresong waardeloos vind voor nu aangezien we AQ40 toch clearen en ik zo vlug mogelijk de Femur heb), dan een nieuwe offhand die ook nog even een leuke boost van 16 ofzo gaat geven. Cloak of the Broodlord, Choker of the Firelord (of the Vek'linash drop), Nethalion's Tear en ik zit (ver) boven de 600. Dan pas vind ik m'n gear ziek, en zijn er nog kleinere verbeteringen zoals Doomcaller's Robes te vinden. Ik mis dan ook nog enchants op m'n hoofd en legs (Fel Infused Leggings en Doomcaller's Circlet), omdat die Libram of Focus droprate te kut voor woorden is. Een andere lock in m'n guild heeft iets betere damage gear, maar na de Femur haal ik hem zwaar in
Daar wacht ik nu dus ook opquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In 1.11 heb je geen Libram of Focus meer nodig voor de Hoodoo Hex enchants in ZG.
ken het..zit al bijna 4 maanden op staff of the shadow flame to wachten en al bijna 5 maanden op band of dark dominion. maar ook boven de 600 spelldmg vind ik niet ziek..SL warlocks met dik over de 6k hp unbuffed vind ik ziek..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:19 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik zal het even anders verwoorden.
Ik wacht op het moment op 1 drop, en kan daarna een paar kleinere items ernaast verbeteren (zoals m'n neck, cloak, etc). Die drop alleen al zal m'n damage met 62 verhogen (gewoonweg omdat ik Spellpower op m'n Azuresong waardeloos vind voor nu aangezien we AQ40 toch clearen en ik zo vlug mogelijk de Femur heb), dan een nieuwe offhand die ook nog even een leuke boost van 16 ofzo gaat geven. Cloak of the Broodlord, Choker of the Firelord (of the Vek'linash drop), Nethalion's Tear en ik zit (ver) boven de 600. Dan pas vind ik m'n gear ziek, en zijn er nog kleinere verbeteringen zoals Doomcaller's Robes te vinden. Ik mis dan ook nog enchants op m'n hoofd en legs (Fel Infused Leggings en Doomcaller's Circlet), omdat die Libram of Focus droprate te kut voor woorden is. Een andere lock in m'n guild heeft iets betere damage gear, maar na de Femur haal ik hem zwaar in
Het hangt er vanaf wat je wilt.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:42 schreef Sloavink het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste met mijn mage talents om moet gaan? Ik heb nu voor het eerst een Gnome mage gemaakt en zou graag willen weten met welke talents ik moet beginnen. Het zou mischien ook wel handig zijn als ik eerst wacht tot 1.11.
Maarja, iemand tips?
quote:Op zondag 7 mei 2006 03:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat je wilt.
Als je vooral snel wilt levellen kun je het beste gaan voor een Fire/Arcane build:
http://www.worldofwarcraf(...)31500000000000000000
Als je PvP wilt spelen dan is Frost het beste tegen Melee en Fire het beste tegen andere casters.
De meeste (PvP) Mages kiezen voor een Arcane / Frost combinatie om zo ook een beetje in PvE, maar vooral in PvP goed uit de voeten te kunnen. Deze build is erg populair:
http://www.worldofwarcraf(...)00005050231020501351
Voor de High-level instances als Molten Core en BWL zie ik zelden een build met Fire erin. De meeste gaan voor Frost/Arcane (zie hierboven) of voor Arcane/Frost, deze build is ook geschikt voor de meeste andere High-level instances en voor PvE in het algemeen:
http://www.worldofwarcraf(...)00005050230000500000
De Fire/Frost combinatie zie ik bijna nooit, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan, alleen ik kan daar helaas weinig over zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |