een vagina met choorlucht vind ik dan weer geen turnonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:47 schreef Scorpion19 het volgende:Maar als je net een middagje in het zwembad hebt gelegen, nou echt, dat is echt het toppunt! heerlijk zacht, en de geurtjes zijn weg
Dat is dus niet zo, ik denk dat chloor en vaginageuren zich neutraliserenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
een vagina met choorlucht vind ik dan weer geen turnon
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef t0n het volgende:
Jezus man, dat dit topic zo lang moet worden.
Beffen ruled, punt.
IJsklontje d'r bij is best leuk... voor haar is het helemaal een lekker gevoel. En als het klontje bijna gesmolten is druk je 'm met de tong naar binnen en ga je d'r met je pieleman achteraan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ijsklontje was niet superleuk..maar ook geen smaak nee
Met een Fisherman's Friend is ook leuk. Liggen ze helemaal te steigeren ..quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:57 schreef BerendBot het volgende:
met pepermuntolie is ook erg leuk :Q
Je bedoelt Japanse muntolie?
Die zal wel werken ja ben je nabeurts ook gelijk van je verkoudheid af![]()
![]()
![]()
?? je wil niet gebeft wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:22 schreef kyraaa het volgende:
blegh, liever niet bij mij
neej, ik hou dr gewoon niet van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:13 schreef Stefkuh het volgende:
bijzonderheb je vreeme vriendjes gehad waardoor je het niet (meer) wilt?
ACh jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej, ik hou dr gewoon niet van.
iedere vent heeft het al geprobeerd. "jaaah dat komt omdat nog nooit iemand het goed heeft gedaan" zeggen ze dan. zucht, en dat laat ik het maar ff toe...
eenmalig. maar drna niet meer. ik hou dr echt niet van!!!
Zijn er eigenlijk meer vrouwen die het niet fijn vinden om gebeft te worden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej, ik hou dr gewoon niet van.
iedere vent heeft het al geprobeerd. "jaaah dat komt omdat nog nooit iemand het goed heeft gedaan" zeggen ze dan. zucht, en dat laat ik het maar ff toe...
eenmalig. maar drna niet meer. ik hou dr echt niet van!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |