een vagina met choorlucht vind ik dan weer geen turnonquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:47 schreef Scorpion19 het volgende:Maar als je net een middagje in het zwembad hebt gelegen, nou echt, dat is echt het toppunt! heerlijk zacht, en de geurtjes zijn weg
Dat is dus niet zo, ik denk dat chloor en vaginageuren zich neutraliserenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:08 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
een vagina met choorlucht vind ik dan weer geen turnon
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef t0n het volgende:
Jezus man, dat dit topic zo lang moet worden.
Beffen ruled, punt.
IJsklontje d'r bij is best leuk... voor haar is het helemaal een lekker gevoel. En als het klontje bijna gesmolten is druk je 'm met de tong naar binnen en ga je d'r met je pieleman achteraan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ijsklontje was niet superleuk..maar ook geen smaak nee
Met een Fisherman's Friend is ook leuk. Liggen ze helemaal te steigeren ..quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:57 schreef BerendBot het volgende:
met pepermuntolie is ook erg leuk :Q
Je bedoelt Japanse muntolie?
Die zal wel werken ja ben je nabeurts ook gelijk van je verkoudheid af![]()
![]()
![]()
?? je wil niet gebeft wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:22 schreef kyraaa het volgende:
blegh, liever niet bij mij
neej, ik hou dr gewoon niet van.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:13 schreef Stefkuh het volgende:
bijzonderheb je vreeme vriendjes gehad waardoor je het niet (meer) wilt?
ACh jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
neej, ik hou dr gewoon niet van.
iedere vent heeft het al geprobeerd. "jaaah dat komt omdat nog nooit iemand het goed heeft gedaan" zeggen ze dan. zucht, en dat laat ik het maar ff toe...
eenmalig. maar drna niet meer. ik hou dr echt niet van!!!
Zijn er eigenlijk meer vrouwen die het niet fijn vinden om gebeft te worden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
iedere vent heeft het al geprobeerd. "jaaah dat komt omdat nog nooit iemand het goed heeft gedaan" zeggen ze dan. zucht, en dat laat ik het maar ff toe...
Ulahk.. is zooooooooooooo groep 3quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:15 schreef Gebleekte het volgende:
Ik vind het echt fucking smerig. Om te doen dan.
Ulahk
ik zou het toch wel kut vinden als mn meisje niet gebeft wil wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:23 schreef kyraaa het volgende:
[..]
* meldt *quote:Op zaterdag 27 mei 2006 10:14 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk meer vrouwen die het niet fijn vinden om gebeft te worden?
Mja.. dan houdt het bij mij toch ook echt opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:40 schreef kyraaa het volgende:
dat vind ik ook...
ik laat het soms ook wel toe...
maar lig echt met mn gedachten ergens anders aan te denken.
hmmm hoe laat begon die film op net5?
heb ik de kat al gevoerd? zou de wasmachine al klaar zijn, en dat soort dingen.
ook vaak denk ik bij me eigen: ben je nou eindelijk al es een keertje klaar?
dan kunnen we pas echt beginnen...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef Beaudien het volgende:
Ik ben er ook niet zo gek op. IK vind het soms ok als ik erg geil bén maar je kunt me er dus niet geil mee máken. Als ik gebeft wordt als ik niet hitsig ben, dan vind ik het een irritant gelebber. Echt vreselijk irritant zelfs.
op zich erg leuk.... wel irritant dan als je een man en vrouw bent die liever geeft dan krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef kyraaa het volgende:
neej hoor...
want pijpen doe ik dan weer wel....
maar dat is toch iets compleet andersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef kyraaa het volgende:
neej hoor...
want pijpen doe ik dan weer wel....
Daarvoor hebben ze standje 69 ook uitgevonden...quote:Op zondag 28 mei 2006 04:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
op zich erg leuk.... wel irritant dan als je een man en vrouw bent die liever geeft dan krijgt![]()
"Ik wil je nu pijpen"
- "Nee nu ff niet... mag ik nog eens beffen aub!?"
"Nee echt nu niet.. ik wil gewoon pijpen... kom op broek uit!!"
- "Ja lamaar... ik wil eerst beffen"
"Mja.. weltrusten.."
- "Trusten"
Als je het niet leuk vind te geven EN te krijgen is dat toch ook wel een heel andere situatie lijkt mij...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:09 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze standje 69 ook uitgevonden...
Ervaring?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef frapogalogliko het volgende:
Dan heb ik het gevoel dat een hond aan je kut ligt te likken.
ehm, ik moet dr sowieso al niet aan denken om gebeft te worden als ik ongesteld ben...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef frapogalogliko het volgende:
De enigste reden is dat ik me niet laat beffen dat is als ik ongesteld ben. Dat vind ik pas echt goor. Dan heb ik het gevoel dat een hond aan je kut ligt te likken.
Nee gelukkig niet. Ooit heeft mijn een vriendin zich laten beffen door een hond. Dus ik kan me iets voorstellen.quote:
Ehhm... geloof mij, er zijn mannen die over de rode zee gaan. Of ze 100% nuchter zijn is een tweede. Ik heb het nog nooit gedaan, en weet ook niet of ik het zou doen als een meisje dat zou vragen. Dat hangt erg van de situatie en de dame in kwestie af. (Gelukkig menstrueert niet elke dame even sterk)quote:Op zondag 28 mei 2006 19:19 schreef kyraaa het volgende:
ehm, ik moet dr sowieso al niet aan denken om gebeft te worden als ik ongesteld ben...
denk dat ik dan ga kotsen ofzo... alleen die gedachte maakt me al misselijk...
zie niet bepaald een man zoiets doen.... golf van bloed in zn bakkes
quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:38 schreef t0n het volgende:
Jezus man, dat dit topic zo lang moet worden.
Beffen ruled, punt.
ik vind het wel lekker als mijn vriend mij beftquote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:38 schreef 3doorsdown het volgende:
[..]
Ja okay, maar dat is niet de issue hier toch?
De stelling is:
"Beffen, lekker of vies geef je mening .
Zijn mening is dus dat hij het niet lekker vindt, dus vies.
Heel eerlijk en ook begrijpelijk.
Kijk dat je je vriendin graag pleziert, a la dat doen we allemaal
Maar puur stellingmatig en beargumenterend mag hij toch opperen dat hij beffen vies vindt, zonder meteen uitgemaakt te worden voor breezer oid.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:46 schreef Beaudien het volgende:
Ik word echt al misselijk bij het idee. Ik zou dat nooit van mijn leven van of aan iemand vragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |