a) Het kan prikkelend werken en de dame in kwestie extra laten genietenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:25 schreef soylent het volgende:
Ja dat heb ik ook wel eens gehoord over pepermunt.. Maar nooit geprobeerd...
Wat is nou helemaal de clou ervan?
Ik dacht dat we de dame in kwestie gingen verwennen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:00 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
eerst goedvastbinden dus... geen last van optie "b"
tuurlijk, waarom niet?quote:Op maandag 15 mei 2006 13:31 schreef rameijer het volgende:
Hebben jullie er problemen mee als de betreffende dame even het bed uitspringt om te plassen? Gaan jullie daarna ook weer gewoon verder?![]()
we hebben een keer wat met een lolly gedaan.. maar die 2 smaken gaan echt niet samen ->quote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:48 schreef weenham het volgende:
niets mis mee! als het lekker schoon is![]()
Vind het vies?! spuit er dan slagroom op of iets anders?
Of je legt er een tictac in voor ultieme frisheid whehehe![]()
IJsklontje misschien.. dat heeft geen smaak van zichzelfquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:15 schreef LoggedIn het volgende:
we hebben een keer wat met een lolly gedaan.. maar die 2 smaken gaan echt niet samen ->en mn vriendin vond het niet leuk dat ie blauw werd van de lolly
moet je de touwen ook niet zo strak aantrekkenquote:
ijsklontje was niet superleuk..maar ook geen smaak neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:26 schreef soylent het volgende:
[..]
IJsklontje misschien.. dat heeft geen smaak van zichzelf(geen ervaring mee)
Ik vind het ook een heel mooi gezicht om een meisje te zien plassen, maar ik krijg wel altijd de neiging om er mee te gaan spelen of om haar dan te gaan beffen. Dus zolang ik niet zeker weet of zij dat wel ziet zitten, laat ik haar maar eventjes alleen. Al is het alleen maar om misverstanden te voorkomen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:30 schreef soylent het volgende:
Ja het hele bed onderzeiken gaat een beetje ver, maar op zich wat druppeltjes kan geen kwaad. Het zit er toch wel of ze haar doos nou schoonpoetst of niet. En ik moet zeggen, ik en mijn ex waren een keer goed dronken aan het friemelen en likken in de buitenlucht, en toen ze zei "ik moet pissen" had ik in principe zoiets van "nou laat maar gewoon lopen op t gras"... En dat vond ik eigenlijk best een geil gezicht!Heb me er ook totaal niet druk over gemaakt, als er gebeft kan worden ben ik erbij
ACh ja het is allemaal hel individueel, maar ik had het over dat mint bij de een zwaar kan irriteren en bij de ander weer totaal niet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:27 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
moet je de touwen ook niet zo strak aantrekken
ach... een beetje pijn hoort er ook wel bij hoor... al is het alleen maar bij het zachtjes bijten in de buitenste schaamlippen
Ja, die neiging had ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:38 schreef RiDo78 het volgende:
Ik vind het ook een heel mooi gezicht om een meisje te zien plassen, maar ik krijg wel altijd de neiging om er mee te gaan spelen of om haar dan te gaan beffen. Dus zolang ik niet zeker weet of zij dat wel ziet zitten, laat ik haar maar eventjes alleen. Al is het alleen maar om misverstanden te voorkomen.
wha zonder haar is toch rlext.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:12 schreef pelleke het volgende:
verkapte ik-heb-nooit-iemand-met-haar-gebeft
Wel, wat is precies de consequentie van haar erop? Glad/kaal voelt natuurlijk minder... ruw... Maar over wat haar heen likken is toch geen probleem? Of heeft het directe invloed op geur/smaak?
Leuk als ze meeleestquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja, die neiging had ik ook.Later hebben we dat ook geprobeerd in een wat meer prive setting, maar zonder de alcohol was ik toch een stuk meer beschaamd en het was niet echt een kassucces. Sindsdien hebben we 't maar gehouden bij gewoon beffen. M'n huidige vriendin is wat conventioneler helaas, maar in de toekomst zou ik er nog weer eens mee willen experimenteren.
Klinkt erg aantrekkelijk, maar likken en bijten tegelijk.... dan ben ik toch bang dat er van mijn tong weinig overblijft.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:30 schreef Rowen het volgende:
Ik vind het erg lekker mits de man in kwestie niet alleen maar probeert om zn tong zover mogelijk in mn muts te stoppen maar ook wat creatieve dingen weet te doen met mn klit. Zuigen, likken, bijten en dan het liefst allemaal tegelijk en door elkaar.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:26 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Klinkt erg aantrekkelijk, maar likken en bijten tegelijk.... dan ben ik toch bang dat er van mijn tong weinig overblijft.
damnz wat een eisen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Beffen is ok mits er geen haar is ... Want van haar ga ik over mn nek en mocht het meuren moeten we eerst onder de douche, of het kan puur aan mn exen liggen dat ze echt FLINK meuren in dat oerwoud.
En alleen in standje 69, anders is het echt een dikke NO-GO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |