Beaudien reageerde denk ik op beffen tijdens menstruatiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef LoggedIn het volgende:
69 vind ik ook niet ideaal.. ik richt me dan toch teveel op 1 van de 2 dingenmaar af en toe is het wel geinig
het uitzicht is wel leuk idd
![]()
ze was weer lekker vandaag
[..]..
ooooh, ok.. dan kan ik me er nog wel in inleven dat ze dat niet wilquote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef Stefkuh het volgende:
Beaudien reageerde denk ik op beffen tijdens menstruatie
Haha, ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Beaudien reageerde denk ik op beffen tijdens menstruatie
ehhh, nou.... het is en blijft je eigen lijf. En als jij het niet wilt, dan sta je toch echt in je recht door hem dat privilege niet te gunnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:04 schreef Beaudien het volgende:
Haha, ja, dat klopt.
Ik ben niet zo dol op beffen maar als hij dat wil, wie ben ik om hem tegen te houden...![]()
![]()
Dat is wat wij mannen denken jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef t0n het volgende:
Jezus.... als 'n meid niet dol op beffen is, is ze nog nooit goed gebeft.
SEX is niet noodzakelijk. voila ben het ermee eens ...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:20 schreef mForce het volgende:
[..]
Dat is wat wij mannen denken jamaarja er zijn ook vrouwen die sex NIET noodzakelijk vinden, jij kan geen man vinden op fok! die daar mee eens is!
tis niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:00 schreef flyckje het volgende:
[..]
SEX is niet noodzakelijk. voila ben het ermee eens ...
Ken 'r wel een die liever geneukt wordt. Zeldzaam ja, onmogelijk nee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef t0n het volgende:
http:// of krom......plassertje ziequote:Op woensdag 10 mei 2006 15:19 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Met krommende rug.
altijd een goed gezicht.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:53 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
ehhh, nou.... het is en blijft je eigen lijf. En als jij het niet wilt, dan sta je toch echt in je recht door hem dat privilege niet te gunnen.
ahumquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:20 schreef mForce het volgende:
[..]
Dat is wat wij mannen denken jamaarja er zijn ook vrouwen die sex NIET noodzakelijk vinden, jij kan geen man vinden op fok! die daar mee eens is!
Nou, nou, nou, wat een hoogmoed..................Alsof dat natte gelebber maar lekker moet zijn....Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef t0n het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:33 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een hoogmoed..................Alsof dat natte gelebber maar lekker moet zijn....Ik heb er gewoon niets mee.
De één houdt van zuurkool en de ander van nasi en zo is het met seks ook.
En jij doet het vast heeeeeul goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:03 schreef t0n het volgende:
Bami en Nasi was beter? Smaken verschillen op allerlei gebieden... dus waarom niet op dit gebied?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:26 schreef t0n het volgende:
[..]dat is wel de meest vreemde vergelijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |