Deeltje 1 - Beffen, lekker of vies? Geef je meningquote:Hey, op school hoorde ik dat beffen ontzettend vies zou zijn en ik hoorde wa persoonlijke ervaringen, inmiddels heb ik al een tijdje een vriendin en ik ben erachter gekome dat beffe best wel lekker is, ik kan er geen genoeg van krijgen maar wat zijn jullie meningen hierover? en over pijpen? (dat kan mun riendin echt enorm lekker....die lekker li...ow, ik dwaal af )
Maar post hier je meningen over beffen of pijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Eensch!quote:Op woensdag 19 april 2006 13:26 schreef Deetch het volgende:
Laat ik zeggen dat ik een onbaatzuchtige beffer ben mits de punani netjes gegroomed en gewassen is en er geen russen zijn verscholen.
Hm het hangt natuurlijk een beetje af van het meisje en nog wat factoren maar als ze om 7 uur sochtends gedoucht heeft. Een strakke broek aan heeft gehad en ze een drukke warme dag heeft gehad en om 11 uur savonds thuiskomt, dan duik ik liever niet meer tussen dr benen. Dan zijn de natuurlijk aroma's toch wel heel sterk over het algemeen..quote:Op donderdag 20 april 2006 05:43 schreef Wyb het volgende:
beffen is en blijft een heerlijkheid om te doen...![]()
op welk tijdstip dan ook....![]()
dus bij een losse/baggy broek kan het wel?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:56 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hm het hangt natuurlijk een beetje af van het meisje en nog wat factoren maar als ze om 7 uur sochtends gedoucht heeft. Een strakke broek aan heeft gehad en ze een drukke warme dag heeft gehad en om 11 uur savonds thuiskomt, dan duik ik liever niet meer tussen dr benen. Dan zijn de natuurlijk aroma's toch wel heel sterk over het algemeen..
Het is zeker wel van invloed..quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dus bij een losse/baggy broek kan het wel?
JUUUUUSTquote:Op donderdag 20 april 2006 22:02 schreef behAARD het volgende:
je moet niet zeiken, beffen is ALTIJD lekker! Die lekkere dijen tegen je wangen..
Jongen, dat heeft te maken met wat voor kleding de dame in kwestie de hele dag heeft aangehad.. Als ze de hele dag in een rokje heeft gelopen, geen probleem.. Maar heeft ze de hele dag een strakke spijkerbroek aan gehad dan is het (meestal) toch wel lekkerder om eerst even samen te gaan douchen...quote:Op zondag 23 april 2006 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
ze moet wel geschoren zijn natuurlijkmag wel een paar dagen terug zijn, maar geen volle bos
net gedoucht of vanochtend gedoucht vind ik eigenlijk niet uitmaken..
Eerst beffen, dan neuken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:37 schreef King_of_Kool het volgende:
Als ie niet beurs is
Afwisseling is nooit weg,..quote:
Mijn vriendin draagt normaal gesproken geen rokjesquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:36 schreef VanWilderPartyLiaison het volgende:
Jongen, dat heeft te maken met wat voor kleding de dame in kwestie de hele dag heeft aangehad.. Als ze de hele dag in een rokje heeft gelopen, geen probleem.. Maar heeft ze de hele dag een strakke spijkerbroek aan gehad dan is het (meestal) toch wel lekkerder om eerst even samen te gaan douchen...
"Zeuren over hygiene doe je maar bij de McDonalds, hier met die neus"quote:Op zondag 23 april 2006 21:15 schreef star_gazer het volgende:
.... Voorwaarde is wel dat er aandacht wordt besteed aan de hygiene.
Oh ja, Beffen Neuken Beffen Neuken (niet per sé in die volgorde) is okquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Afwisseling is nooit weg,..
k wil der ook best tussendoor likken alleen als k in der ben gekomen doe k het niet.
kan je best nog haar klit likken daar zit geen sperma . en trouwens je bent niet vies van je zelf wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Afwisseling is nooit weg,..
k wil der ook best tussendoor likken alleen als k in der ben gekomen doe k het niet.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:02 schreef Virgin het volgende:
[..]
kan je best nog haar klit likken daar zit geen sperma . en trouwens je bent niet vies van je zelf wel.![]()
Denk het niet, maar niet geschoten altijd misquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef speknek het volgende:
Topic drie alweer, heeft het na meer dan vijfhonderd fokkers die enigszins wanhopig gemeld hebben dat ze beffen lekker vinden nog nut voor mij om het te melden, zodat er een eveneens wanhopig meisje meeleest en denkt: hee, die speknek vindt het lekker om te beffen, laat ik snel om z'n msn vragen?
precies.... maakt mij niet uit.... ben inderdaad niet vies van mezelf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:02 schreef Virgin het volgende:
[..]
kan je best nog haar klit likken daar zit geen sperma . en trouwens je bent niet vies van je zelf wel.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef speknek het volgende:
Topic drie alweer, heeft het na meer dan vijfhonderd fokkers die enigszins wanhopig gemeld hebben dat ze beffen lekker vinden nog nut voor mij om het te melden, zodat er een eveneens wanhopig meisje meeleest en denkt: hee, die speknek vindt het lekker om te beffen, laat ik snel om z'n msn vragen?
Vanavond zeker eens uitproberen danne!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:27 schreef editor2 het volgende:
Oh en een van de lievelinsposities die vrouwen soms hebben
is deze.
Je kunt het zelf ook even scheren voor je aan de slag gaat... Als je jezelf al dagelijks scheert, wat maakt dan dat ene keertje extra uit? Onder het scheren kun je haar ook nog verwennen dus het kan nog leuk worden ook!quote:Op zondag 23 april 2006 20:55 schreef LoggedIn het volgende:
ze moet wel geschoren zijn natuurlijkmag wel een paar dagen terug zijn, maar geen volle bos
ze kijkt nogal ongeinterreseerdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:27 schreef editor2 het volgende:
Oh en een van de lievelinsposities die vrouwen soms hebben
is deze.
Ongeinterreseerd?? Zeg maar gerust verveeld! "Wanneer betaal je nou eens? Dan kun je oprotten!"quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:37 schreef Catch22- het volgende:
ze kijkt nogal ongeinterreseerd
Ze kijkt ondertussen Oprah.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:37 schreef Catch22- het volgende:
ze kijkt nogal ongeinterreseerd
Mmmmm....het was weer geslaagd, ik blijf erbij!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:58 schreef Ikook het volgende:
Vanavond weer!!![]()
![]()
Heeeeeeerlijk om gebeft te worden....
En de weldoener? Wat is zijn mening?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:45 schreef Ikook het volgende:
[..]
Mmmmm....het was weer geslaagd, ik blijf erbij!
helemaal nietsch???quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:12 schreef t0n het volgende:
Geschoren kutje
Anders no fucking way...
als d'r haar opzit, gebeurt er nietsch.
Ghehehe... Nee geschoren is niet per definitie kaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:15 schreef het.ismij het volgende:
[..]
helemaal nietsch???
jij houd dus van 13/14 en jonger?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef speknek het volgende:
jij had het over nietsch, niets is niks, niet weinigquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef t0n het volgende:
[..]
Ghehehe... Nee geschoren is niet per definitie kaal.
of iets goed.. ligt eraan waar je van houd/wat je wilt.quote:Maar als jij alleen dames die geschoren zijn kent van 13/14... doe je toch wat fout
Aaahh bah, dat is gewoon voud!quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:34 schreef het.ismij het volgende:
[Maar als jij alleen dames die geschoren zijn kent van 13/14... doe je toch wat fout]
of iets goed.. ligt eraan waar je van houd/wat je wilt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Of dat ze met haar natte flamoes boven mijn gezicht zit en zij mijn hoofd naar haar doos trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |