Ik heb alleen ibuprofen.......aspirientjes doen het niet voor mij.....quote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef nokwanda het volgende:
Hey ..... gezellige boel hier vanochtend.
Heeft iemand een aspirientje?
haaiquote:Op woensdag 19 april 2006 11:31 schreef nokwanda het volgende:
Hey ..... gezellige boel hier vanochtend.
Heeft iemand een aspirientje?
Neu... gewoon een groot auw-ding op mijn schouders. Verder niet ziek.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
haaiow jee, ben jij ook al ziekjes ?
Hier net zoquote:Op woensdag 19 april 2006 11:33 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb alleen ibuprofen.......aspirientjes doen het niet voor mij.....![]()
Je bent niet verplicht hier mee te lezen hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef iteejer het volgende:
Dit is idd echt een slowchat hiero... het Truth para-kippen hok.
Para-chicks, die naam viel al es eerder meen ik
'Vanmorgen sloot mijn theemuts niet goed, hebben jullie dat ook?'
'Hoe krijg ik die kreukels uit mijn sprei?'
'Ik heb de spinazie laten vallen'
etc
En jij komt daar als parahaantje tussen zitten?quote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef iteejer het volgende:
etc
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier mee te lezen hoor![]()
Dat krijg je met die Para-chicks hier. Die doen van alles met je koffiequote:Op woensdag 19 april 2006 11:50 schreef iteejer het volgende:
Ach, ik kwam es kijken wat jullie van mijn mooie forumpje gemaakt hebbenMaar, serieus, ziet er goed uit allemaal
![]()
Mijn koffie is zoeven koud geworden. Heb nog zo gezegd, 'niet koud worden', maar ik zag als het ware een klein tongetje uit die koffie omhoogkomen en richting mij uitgestoken worden, en ineens, POEF, was de koffie koud geworden
Ik doe niet vervelend, ik chat mee.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
Je kunt hem nu bannen als ie vervelend doet
correctie... is nie waar... je kunt een banaan vragen
vandaar dat ik geen koffie meer drinkquote:Op woensdag 19 april 2006 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat krijg je met die Para-chicks hier. Die doen van alles met je koffie![]()
![]()
We hebben je koffie astraal koud gemaakt
Zoals ik al zei.... het para haantjequote:Op woensdag 19 april 2006 11:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik doe niet vervelend, ik chat mee.
IBU's zijn liefquote:Op woensdag 19 april 2006 11:33 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik heb alleen ibuprofen.......aspirientjes doen het niet voor mij.....![]()
goed hequote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef iteejer het volgende:
etc
ey ik ben geen kipquote:Op woensdag 19 april 2006 11:42 schreef iteejer het volgende:
etc
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt hem nu bannen als ie vervelend doet
correctie... is nie waar... je kunt een banaan vragen
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef gaai het volgende:
[..]
hou op.....ik heb er de krácht niet meer voor.......
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, maar soms toch wel een ei![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 11:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee, maar soms toch wel een ei![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:01 schreef gaai het volgende:
serieus...shorty wil nooit een banaan bij de groenteman.....gister wel.....fluistert ie "ik wil wel proeven"....dus ik zeg "johdan moet je dat even vragen"........vervolgens kwam er een banaan vraag
![]()
Ai !quote:Op woensdag 19 april 2006 12:01 schreef gaai het volgende:
Banaan vragen speel ik door naar de groenteman![]()
serieus...shorty wil nooit een banaan bij de groenteman.....gister wel.....fluistert ie "ik wil wel proeven"....dus ik zeg "johdan moet je dat even vragen"........vervolgens kwam er een banaan vraag
![]()
het wordt tijd voor je pijnstiller.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
btw..... ineens was mijn koffie gewoon op !!!!!
Ik durf te zweren dat ik er nog geen slok van genomen heb.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ai !
Heeft die bij jullie ook van die schattige minibanaantjes ?
ls je die ziet koop je ze alleen al omdat ze zo schattig ogen![]()
Ik heb hier af en toe om bovenstaande reden ( een andere is er ok niet.. aangezien ze ook nog es duurder zijn)... minibanaantjes van amper 10 cm groot
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef nokwanda het volgende:
btw..... ineens was mijn koffie gewoon op !!!!!
Ik durf te zweren dat ik er nog geen slok van genomen heb.
Para natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
het wordt tijd voor je pijnstiller.
Wat wil je:
paracetamol 500 mg
ibuprofen 400 mg
of ibuprofen 600 mg ?
De paracetamol werkt sneller als je er koffie bij drinkt.
wat???quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef iteejer het volgende:
Ongelooflijk dit.
Bananen zijn erg lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef gaai het volgende:
Jah schattig zijn ze hè....die mini-banaantjes![]()
Hij heeft 'm trouwens ook alleen maar opgegeten omdat ie toevallig een aap was........als ik bananen voor 'm koop is de lol er altijd heel snel vanaf......
![]()
ik las laatst ergens dat de banaan aan het uitsterven isquote:Op woensdag 19 april 2006 12:07 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ai !
Heeft die bij jullie ook van die schattige minibanaantjes ?
ls je die ziet koop je ze alleen al omdat ze zo schattig ogen![]()
Ik heb hier af en toe om bovenstaande reden ( een andere is er ok niet.. aangezien ze ook nog es duurder zijn)... minibanaantjes van amper 10 cm groot
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
da's dan de enige keer dat je een vrouw kunt zien zwijmelen en kirren bij een minibanaantje. Normaal gesproken lig je dan toch in een stuip van het lachen ?!
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik las laatst ergens dat de banaan aan het uitsterven is![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en alles wat ervandaan komt. Ik doe een moord voor een bananenmilkshake
uitbuiten die handel !!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef gaai het volgende:
Jah schattig zijn ze hè....die mini-banaantjes![]()
Hij heeft 'm trouwens ook alleen maar opgegeten omdat ie toevallig een aap was........als ik bananen voor 'm koop is de lol er altijd heel snel vanaf......
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Bron ?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:11 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:09 schreef iteejer het volgende:
Ongelooflijk dit.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
uitbuiten die handel !!
Ik heb hier een periode gehad dat ik mijn middelste alleen aan de gezonde voeding kreeg als ik op google een plaatje van een muis met een stuk kaas opzocht, of een vogel die brood at.. of of of....
![]()
even opgezocht voor jullie:quote:
quote:Bananen met uitsterven bedreigd
Wetenschappers uit het Zuid-Franse Montpellier hebben laten weten dat zonder grootschalig ingrijpen er over tien jaar waarschijnlijk geen eetbare bananen meer zijn.
De bananenplanten hebben namelijk last van twee schimmelziekten. De schimmels, Panama en Zwarte Sigatoka, roeien de banaan, zoals wij die kennen en eten, uit.
Van andere gewassen kunnen resistente varianten worden gekweekt maar dat is nu juist het probleem bij de conventionele banaan, aldus Emile Frison van het Internationale Netwerk voor de Verbetering van Banaan en Pisang (INIBAP).
In de jaren vijftig is ook een bananensoort, Gros Michel, door de Panamaschimmel verdwenen. De nu gangbare soort heet Cavandish en die wordt vooral bedreigd door de Zwarte Sigatokaschimmel.
Volgens Frison maakt de Cavendish-banaan in deze strijd geen schijn van kans en er is geen eetbare opvolger.
Zeker 500 miljoen mensen in Afrika en Azië leven praktisch op bananen. Wetenschappers doen onderzoek naar diverse alternatieven methoden om nieuwe bananensoorten te kweken.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:12 schreef Mirage het volgende:
[..]
uitbuiten die handel !!
Ik heb hier een periode gehad dat ik mijn middelste alleen aan de gezonde voeding kreeg als ik op google een plaatje van een muis met een stuk kaas opzocht, of een vogel die brood at.. of of of....
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:16 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het gespuis trouwens weer van school halen.......vanmiddag kan ie z'n nieuwe ondertand even aan de tandarts laten zien......![]()
Zelf heb ik niet zo'n zin om in z'n stoel plaats te nemen.......maar ach....hoort er allemaal bij![]()
Erp. Das niet leuk. Maar ja, jullie hebben kippevoer he..quote:Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
even opgezocht voor jullie:
De bakbanaan is een groente. De banaan die wij hier meestal eten is een vrucht. Men spreekt in het artikel over de banaan die in een groot deel van Afrika, Zuid Amerika en Azie dagelijks gegeten wordt.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
even opgezocht voor jullie:
[..]
Vogelgriep.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:17 schreef iteejer het volgende:
[..]
Erp. Das niet leuk. Maar ja, jullie hebben kippevoer he..
Kijk maar uit voor de kippeschimmel....
Ik vond em wel leuk eigenlijk.... loeder modquote:Op woensdag 19 april 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Just don't push your luck............![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
grom... al 1 week en 4 dagen geen sex gehad :S:S:S:S:S:S:SS:S:S:S::S:SS
Ja, en ??????quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Komt "het" al in poedervorm?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
checked horloge7 uur en 13minuten gok ikquote:Op woensdag 19 april 2006 12:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en hoeveel uur, minuten en seconden ??
schoonmaakze!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, 1/5 van het poets-werk zit erop. Even bijkomen en dan ga ik weer verder
Denk dat ik straks nog even 30 minuten ga fietsen ook
Voel me nu al beter met meer action
Lang leve de toet!!!!!!
Kreeg even last van rug-klachten maar toen heb ik wat bewegingen gemaakt en toen hoorde ik het kraken in de rugDoet goed om even alles los te gooien.
Ben weer weg
Tot straks![]()
Danke Toetin!!!quote:
Maar die zijn zoooo lekkerquote:Op woensdag 19 april 2006 12:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De bakbanaan is een groente. De banaan die wij hier meestal eten is een vrucht. Men spreekt in het artikel over de banaan die in een groot deel van Afrika, Zuid Amerika en Azie dagelijks gegeten wordt.
Dat is niet de fruit banaan maar de bakbanaan. Die zien er heel anders uit en zijn van een andere soort.
ja ja.... ben banaanexpert![]()
Watje....quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik denk dat ik nu dood ga!!!!!
Waarom, "ontplof" je anders ?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY! IK KAN ER NIETS AAN DOEN! ik kan gewoon even niet meer normaal denken
morgen ben ik weer volledig aanspreekbaar... voor nu even graag de getinte opmerkingen voor jullie houden
Ow dus vanavond you're gettin' some?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
EY! IK KAN ER NIETS AAN DOEN! ik kan gewoon even niet meer normaal denken
morgen ben ik weer volledig aanspreekbaar... voor nu even graag de getinte opmerkingen voor jullie houden
quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:59 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow dus vanavond you're gettin' some?dan ben je helemaal een huilie
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan word ik licht in me hoofd omdat het bloed naar andere regionen stromen
en wat als ze nou hoofdpijn heeft ofzo?quote:
Dit doet een verschrikkelijke aanslag op mijn verbeeldingquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en wat als ze nou hoofdpijn heeft ofzo?![]()
Maar schatje..... Weetje dan niet wat het beste middel tegen hoofdpijn is?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan kan ze een ander vriendje zoeken
wou eigenlijk iets gaan roepen als in :quote:Op woensdag 19 april 2006 14:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Maar schatje..... Weetje dan niet wat het beste middel tegen hoofdpijn is?
weet niet of je daar het gewenste resultaat mee behaalt!quote:Op woensdag 19 april 2006 14:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wou eigenlijk iets gaan roepen als in :
slikken doos, volgens LW is het goed voor je tandjes!
Bij mij zou het iig zo'n enorme lachbui veroorzaken dat er van de gewenste activiteit wellicht niks meer zou komen.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
weet niet of je daar het gewenste resultaat mee behaalt!
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Bij mij zou het iig zo'n enorme lachbui veroorzaken dat er van de gewenste activiteit wellicht niks meer zou komen.
Dus jij zou snikkend en hikkend van het lachen gewoon nemen? Ducttape voorhanden?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk kun je dat arme meisje bij binnenkomst beter gelijk op een handige manier vastbinden en een mondkneveltje voordoen om eventuele protesten te snoeren voor ze uit kunnen breken.
begin jij nu ook al?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef vamperotica het volgende:
ik wil wel vastbinden en knevelen....
Hoeft niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef nokwanda het volgende:
Eigenlijk kun je dat arme meisje bij binnenkomst beter gelijk op een handige manier vastbinden en een mondkneveltje voordoen om eventuele protesten te snoeren voor ze uit kunnen breken.
maar kunnen wel heeeeeeeeeeeeel hard over je tenen rollen! ha ha haquote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Neem er gewoon een in een rolstoel..............lopen niet zo makkelijk weg![]()
kan ik ergens van die blokjes krijgen die ik voor en achter die wielen kan leggen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Neem er gewoon een in een rolstoel..............lopen niet zo makkelijk weg![]()
Ook weer lastig... moet je eerst gaan onderzoeken of er een gyneacologenstand op dat ding zitquote:Op woensdag 19 april 2006 16:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hoeft niet.
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en wat als ze nou hoofdpijn heeft ofzo?![]()
Dan gaat ze de mail vanavond niet meer lezen waarvan ik zeker weet dat erom in een deuk gaat liggenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:34 schreef Oversight het volgende:
Mirage ligt zielig op bed....
vrijheid......
Waar zal ik eens gaan rellen?
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij stopt m toch niet persé in haar hoofd?
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan gaat ze de mail vanavond niet meer lezen waarvan ik zeker weet dat erom in een deuk gaat liggen
Laat die meid maar lekker liggen. Ik ga zelf ook naar mijn nest.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik zou haar kunnen vertellen dat er een mailtje is....
Ik kan het ook laten.....
En jij wilde ook net ff lekker komen rellen?quote:Op woensdag 19 april 2006 21:45 schreef vamperotica het volgende:
pffffff
Zo onzichtbaar dat ik het niet in de gaten had en bijna in slaap was gevallen zonder fatsoenlijk gedag te zeggenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:57 schreef vamperotica het volgende:
maar ik hou me ook altijd braaf op de achtergrond.... onzichtbaar zelfs
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:
POK!!!!! * nokwanda is omgevallen van de slaap
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*zucht*
moe en voldaanBarra gaat maffen
Ahum............ik ben er ook weer...........dus rellen op eigen risico hequote:
Die lag dus allang op een oorquote:
Dat was snelquote:Op woensdag 19 april 2006 23:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*zucht*
moe en voldaanBarra gaat maffen
4 uur... vind ik toch wel langquote:
Als je de begroeting en even bijpraten en het weer weggaan overslaat wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
4 uur... vind ik toch wel lang
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef draculettetje het volgende:
een goede morgen allemaal!
tis alweer een dagje dichter bij het weekend!
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je de begroeting en even bijpraten en het weer weggaan overslaat wel.
Maar de hele balts........ da's niet lang hoor
Nog een dagje meer. Voor mij maakt het meestal weinig verschil trouwens. Het enige verschil is dat ik niet perse wakker moet worden maar dat dan toch doe terwijl ik doordeweeks wel wakker moet worden en mijn lijf dat dan niet wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:53 schreef draculettetje het volgende:
een goede morgen allemaal!
tis alweer een dagje dichter bij het weekend!
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog een dagje meer. Voor mij maakt het meestal weinig verschil trouwens. Het enige verschil is dat ik niet perse wakker moet worden maar dat dan toch doe terwijl ik doordeweeks wel wakker moet worden en mijn lijf dat dan niet wil.
Ik ga zo de hort op. Over een uurtje.
hi hi ik ook effies thee leutenquote:Op donderdag 20 april 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog een dagje meer. Voor mij maakt het meestal weinig verschil trouwens. Het enige verschil is dat ik niet perse wakker moet worden maar dat dan toch doe terwijl ik doordeweeks wel wakker moet worden en mijn lijf dat dan niet wil.
Ik ga zo de hort op. Over een uurtje.
Heeft dat vastbinden je nog veel tijd gekost?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke het waren er maar 2 ipv 4
Nog eventjes wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeej blijffff bij onssss!!!
![]()
![]()
aan de tijd gezien wel jaquote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft dat vastbinden je nog veel tijd gekost?
nee we hebben daarna nog een "discussie" gehad .... een minder leukequote:Op donderdag 20 april 2006 09:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft dat vastbinden je nog veel tijd gekost?
ja.... duhquote:Op donderdag 20 april 2006 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee we hebben daarna nog een "discussie" gehad .... een minder leuke
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja.... duh![]()
Het arme kind komt binnen, wordt vastgebonden en genomen..... Dan mag je wel een beetje discussie verwachten
wie? Wil jij of zij naar Australie?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
LOL
eerder eentje van ik wil eigenlijk wel een jaar in me eentje naar australie. die discussie is daarna nog via de telefoon voortgezet
zijquote:Op donderdag 20 april 2006 09:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wie? Wil jij of zij naar Australie?
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:34 schreef draculettetje het volgende:
en samen wat van de wereld zien lijkt me ook veeel leuker trouwens....
agreed.. een vriendin van haar gaat een jaar naar frankrijk. toen zei ik dat het best kut was voor haar vriendje. zeker omdat die 2 17 zijn en zij dan nogal snel volwassen gaat worden in dat jaar en dat daardoor de relatie wel een stuk zou kunnen lopen. toen kreeg ik het allemaal over me heen. onder het mom van we zijn toch nog heeel lang bij elkaar dat jaartje kan je me ook wel missen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je het daar niet mee eens bent.
Lijkt wel een soort mode... je bent jong en moet dus op reis. Dat je relatie daar aan kapot kan gaan.... ach..... je bent jong en moet op reis want dat hoort ook zo. Nu kan het nog want straks moet je werken en kinderen krijgen en de hypotheek ophoesten en dan kan dat allemaal niet meer![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:29 schreef Dromenvanger het volgende:
En dan ga ik verder met de vraag : " Waar zijn alle Goden gebleven".
Hallo God der God!!!!quote:
Het zint mij niet dat "ze" tegenworodig tot in de huiskamer willen bepalen wat je doet.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind reclame kijken soms leuk
Maar om verplicht te moeten kijken gaat erg ver.
Dat hebben ze in principe altijd gedaan, als ze bezig zijn om kijkers te winnen en ze gaan een mooi marketing-plan opzetten en met mooie beelden en geluiden mensen winnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het zint mij niet dat "ze" tegenworodig tot in de huiskamer willen bepalen wat je doet.
Iets wat vanzelf wel weer overgaat, of ernstig......?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lo... ben een beetje depri
Johquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef gaai het volgende:
[..]
Johdat geeft idd wat stof tot nadenken......sterkte ermee!
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:33 schreef Oversight het volgende:
[..]
Hij stopt m toch niet persé in haar hoofd?
blij dat jij je wel weer wat beter voelt!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het gaat nu weer goed. als ze gaat moet ik blij zijn voor haar en zie ik wel weer verder.thank you all
mutsquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ook weer terug!
en toen ik de telefoon weer ging aansluiten ben ik gewoon heeeeeel hard gevallen
en nou weet ik niet meer hoe ik moet zitten
dus ik ben boos en nogal auwig!![]()
![]()
![]()
hat gaat allemaal goed komenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thanks Droompje en Marietje
het gaat nou wel weer. ik ben niet iemand die persimistisch is.
maar 1x in de zoveel tijd heb ik ff een kleine breakdown. zoals vanochtend. dan zie ik het evne niet meer zitten.
het gaat nu weer goed. als ze gaat moet ik blij zijn voor haar en zie ik wel weer verder.thank you all
meid!! da's minderquote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ook weer terug!
en toen ik de telefoon weer ging aansluiten ben ik gewoon heeeeeel hard gevallen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:14 schreef draculettetje het volgende:
ik ook weer terug!
![]()
![]()
eigenlijk over het algemeen best wel goed.Alleen de pijn ben ik niet over te spreken maar bij de fysio duidelijke vooruitgang en in een snel tempo ook. pootje wordt dan wel weer dik maar hersteld redelijk goed na een aantal dagen. Al is ie nog nooit weer terug geweest naar normale dikte ben ik hier al blij mee!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
meid!! da's minderHoest verder en hoe gaat het met je been?
snpa ik, dat je daar blij mee bentquote:Op donderdag 20 april 2006 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eigenlijk over het algemeen best wel goed.Alleen de pijn ben ik niet over te spreken maar bij de fysio duidelijke vooruitgang en in een snel tempo ook. pootje wordt dan wel weer dik maar hersteld redelijk goed na een aantal dagen. Al is ie nog nooit weer terug geweest naar normale dikte ben ik hier al blij mee!
morgen weer naar de dokter.
dank je
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb het heel hard geprobeerd maar het lukt niet, sorry![]()
Om over de secretaresses leeg te spuiten?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef UncleScorp het volgende:
jeuj secretaressedag
![]()
Wij mannen krijgen een fles champagne![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:03 schreef gaai het volgende:
[..]
Om over de secretaresses leeg te spuiten?![]()
very naughtyquote:Op donderdag 20 april 2006 14:03 schreef gaai het volgende:
Om over de secretaresses leeg te spuiten?![]()
ik heb bloemen gehad van Baas, en bonbonsquote:Op donderdag 20 april 2006 14:01 schreef UncleScorp het volgende:
jeuj secretaressedag
![]()
Wij mannen krijgen een fles champagne![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef UncleScorp het volgende:
Hoi Barra
Gister weer naar gunshop geweest![]()
Heb me een Thompson M1A1 en een pistool Colt Government meegebracht![]()
Cooooooool
quote:
Vooral op die momenten dat ze op je blaas trappelen terwijl je tóch al moest plassen...?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef vamperotica het volgende:
Ikwil ook minivoetjes buiten mijn buik!
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Vooral op die momenten dat ze op je blaas trappelen terwijl je tóch al moest plassen...?![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:13 schreef nokwanda het volgende:
hier is ik weer. Beetje moe.
Zere poten. Was zo dom om hoge hakken aan te trekken maar toen bleek opeens dat we de stad in gingen. was een beetje een verrassing want anders had ik wel platte schoenen aangetrokken.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:13 schreef nokwanda het volgende:
hier is ik weer. Beetje moe.
Zere poten. Was zo dom om hoge hakken aan te trekken maar toen bleek opeens dat we de stad in gingen. was een beetje een verrassing want anders had ik wel platte schoenen aangetrokken.
Jawel. Ben alleen bekaf.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef gaai het volgende:
[..]
da's best heel vervelend jah......
Was't verder wel gezellie?![]()
echt welquote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel. Ben alleen bekaf.
Ik ben ook niet altijd zo druk als tijdens de meet
Vraag maar aan EWquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef gaai het volgende:
[..]
Vooral op die momenten dat ze op je blaas trappelen terwijl je tóch al moest plassen...?![]()
Keep the spirit alivequote:
Hier is het anders de hele dag mooi weer geweest, de schuif-pui stond zelfs open de hele dag.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef gaai het volgende:
Al wil het lente-weer nog niet zo door zetten.......ik heb de lente in m'n hoofd en in m'n lijf en dat voelt waanzinnig lekker
![]()
quote:
Oei da's idd niet leukquote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb waarschijnlijk binnen nu en binnekort geen werk meer
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oei da's idd niet leuk
En blijkbaar is het onverwacht ? That makes it even more shitty![]()
Anyway ... everything is meant to be
'Later' zal je zeggen "gelukkig dat het zo gelopen is" ...![]()
oe da's minder.....quote:Op donderdag 20 april 2006 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb waarschijnlijk binnen nu en binnekort geen werk meer
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach ja... me vriendin gaat weg ik verlies me baan.... en blij dat ik er van word
hahaha you never know he uncle
Jeetje wat een ellende allemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach ja... me vriendin gaat weg ik verlies me baan.... en blij dat ik er van word
hahaha you never know he uncle
Moet dan wel een heel erg groot en dik spaarvarken zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:23 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mompelt iets over spaarvarken opzn kop en mee naar australie...
quote:Op donderdag 20 april 2006 19:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ach ja... me vriendin gaat weg ik verlies me baan....
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:59 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
Best wel ja!quote:
I think I just didquote:
quote:
Hier ook niet echt. Maar ik zal toch moeten. Ik kan haast niet naar boven lopen zonder over mijn nek te gaan. Mijn maffe George kat heeft daar blijkbaar diverse hoekjes volgepiest en dat behoeft schoonmaakmiddel.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
Bah... t lukt niet om op gang te komen...
Nee, als een zieke moeder die zichzelf vanochtend dwong op te staan kindjes te douchen en ze bijna naar school wilde brengen, een vreemd geluid hoorde, zich omdraaide en zichzelf in één of andere Poltergeist film waande.quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus als echte TRU-mod kom je hier nu geestig doen?
iewwww... dat was trouwens The Exorcistquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, als een zieke moeder die zichzelf vanochtend dwong op te staan kindjes te douchen en ze bijna naar school wilde brengen, een vreemd geluid hoorde, zich omdraaide en zichzelf in één of andere Poltergeist film waande.
Merlyn spuugde recht vooruit... zo tegen mij aan......
het leek verdorie wel een filmscene.![]()
ow.... Herkenbaar!quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, als een zieke moeder die zichzelf vanochtend dwong op te staan kindjes te douchen en ze bijna naar school wilde brengen, een vreemd geluid hoorde, zich omdraaide en zichzelf in één of andere Poltergeist film waande.
Merlyn spuugde recht vooruit... zo tegen mij aan......
het leek verdorie wel een filmscene.![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:11 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, Wiccapoes weet nu ook dat alleen Jesus op water kan lopen en zij niet
Morge allemaal
quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dierenbeul... wilde je haar dat bewijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |